Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Recommended Posts

Trainer van PEC Zwolle :D Ja goed man, nu nog slagen in Luik.

Hij heeft in één uitzending meer nuttigs te zeggen over voetbal dan jij in je leven ooit zal doen.

Term is wellicht interessant doen, maar zie er zeker niks mis mee.

Beide een penal idd. Die vent van NAC duwde hem maar omver omdat ie het niet geregeld kreeg. Kan ook normaal vallen als ie zelf vastgehouden werd

Gvd en de eerste psver met een grote bek is ook alweer te spotten :-D treurige bedoening is dat ook zeg.

Edited by Magikarp

Beide een penal idd. Die vent van NAC duwde hem maar omver omdat ie het niet geregeld kreeg. Kan ook normaal vallen als ie zelf vastgehouden werd

Gvd en de eerste psver met een grote bek is ook alweer te spotten :-D treurige bedoening is dat ook zeg.

Vorige week in Eindhoven al een helft lang weggespeeld en nu er af tegen NAC. Zo hoort het.

En die helft daarna met een man minder dat provincieclubje wegspelen idd. Weet niet welk punt je denkt te maken maar PSV zal wel weer 2 potjes niet verloren hebben ofzo

Zelfs tegen de zwakste defensie van PSV in jaren krijgen ze er nog geen bal in. Maar put er lekker vertrouwen uit!

Dit heeft niets met PSV te maken. Ik heb al gezegd dat PSV kwaliteit tekort komt om kampioen te worden.

Het gaat mij er om dat we het succes van Feyenoord zo door de strot geduwd krijgen. Het komt nog geen eens zo zeer vanuit de supporters, maar meer vanuit de media. De VI bijvoorbeeld is net een supportersblad van Feyenoord geworden. De cover van vorige week in aanloop naar PSV - Feyenoord was lachwekkend. De Gelderlander (werken samen met het AD) stond vorige week zaterdag vol met overdreven positieve verhalen over Feyenoord. Het is allemaal zo ongelooflijk subjectief geworden. Ik hoorde Johan Derksen afgelopen maandag roepen dat hij die overtreding van Berghuis geen rood vond. Nee hij is zo'n lieve jongen, die doet dit soort dingen niet bewust. Als een week daarvoor Lozano uit glijdt dan heeft hij opeens een draadje los en is een schorsing terecht. Het zal allemaal wel.

Begrijp je wel en ben het met je eens betreft de media. Feyenoord heeft, volgens de media, zich juist versterkt en dat vinden ze bij Ajax en psv niet het geval. Maar goed, Feyenoord is bijzonder matig zonder met name Jorgensen en Berghuis. Kramer en Bilal (ja er is nu niet anders) is Feyenoord onwaardig. Begrijp ook niet helemaal waarom Larsson niet speelde.

Zo zie je maar weer dat er wat te halen valt als je het als tegenstander niet al in minuut één opgeeft in de Kuip. Daar erger ik me zo aan he. Zelfde verhaal voor de ArenA. Achjah hebben Feyenoord en Ajax zelf afgedwongen idd.

Edited by Sophomore