Oerlie Gepost August 10, 2017 Share Gepost August 10, 2017 Is er nog weer een scorito topcoach subleague van MU dit jaar? zat er toevallig net aan te denken, met een ander groepje er laatst al een aangemaakt, wil ik voor MU ook wel doen hoor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost August 10, 2017 Share Gepost August 10, 2017 https://www.eredivisie.nl/uitgelicht/maatschappelijk-speler-eredivisie-2017 Stemmen allemaal! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
niels1992 Gepost August 11, 2017 Share Gepost August 11, 2017 Is er nog weer een scorito topcoach subleague van MU dit jaar? http://forum.manutd.nl/forum/random-chit-chat/mu-sportwereld/voetbal/7639267-scorito-poule-managers-united Ik heb er een aangemaakt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost August 11, 2017 Share Gepost August 11, 2017 Top, thanks (y) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost August 11, 2017 Share Gepost August 11, 2017 Utrecht speelt wel prima in de 2e helft. ADO bedroevend slecht :r Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
henkyh Gepost August 11, 2017 Share Gepost August 11, 2017 ado is droevig idd :-D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
frietsaus Gepost August 12, 2017 Share Gepost August 12, 2017 Die Bakker is wel een van de meest smerige spelers die ik heb gezien de laatste jaren, Gorter kan er ook wat van. Ik had wel wat sympathie voor ADO herwonnen, dat gaat op een dergelijke manier snel over. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Denny Gepost August 12, 2017 Share Gepost August 12, 2017 Die 'muzikale begeleiding bij Fox, Glenn Helder op de drums hahaha :-D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Denny Gepost August 12, 2017 Share Gepost August 12, 2017 Ooh Stengs dat zag er verschrikkelijk uit zeg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost August 12, 2017 Share Gepost August 12, 2017 Brenet wordt er nu afgehaald? Wat ben je dan vreselijk laf zeg, man man wat een coach. Om de fans maar tegemoet te komen haha. Lozano 1-1. Een keer is Svensson er niet bij, die ik echt een hele goede back vind en hij weet er langs te glippen bij vrachtwagen Vlaar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost August 12, 2017 Share Gepost August 12, 2017 Brenet wordt er nu afgehaald? Wat ben je dan vreselijk laf zeg, man man wat een coach. Om de fans maar tegemoet te komen haha. Lozano 1-1. Een keer is Svensson er niet bij, die ik echt een hele goede back vind en hij weet er langs te glippen bij vrachtwagen Vlaar. Laf? Terecht toch als je zo staat te verdedigen. Ik vond juist dat Cocu eindelijk eens ballen toont door een jeugdspeler voor de leeuwen te gooien Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beppu Gepost August 12, 2017 Share Gepost August 12, 2017 Lekker spelertje die Lozano zeg. Had er alleen wel al vier moeten maken:r. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost August 12, 2017 Share Gepost August 12, 2017 (edited) Die ene moest hij gewoon afgeven, dan was het een goal. Laf? Terecht toch als je zo staat te verdedigen. Ik vond juist dat Cocu eindelijk eens ballen toont door een jeugdspeler voor de leeuwen te gooien Brenet is gewoon een matige verdediger. Maar PSV was tot de goal erg matig, en Brenet was dat ook. Dan wisselt die Brenet, die wordt uitgefloten door het publiek. Daarbij neem ik ook mee dat het niet zijn favoriete positie is en dat PSV zelf faalt met het aantrekken van een vervanger voor Willems waardoor Brenet weer opgesteld moet worden. Edited August 12, 2017 by cimbomcu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost August 12, 2017 Share Gepost August 12, 2017 (edited) Ooh Stengs dat zag er verschrikkelijk uit zeg. Nee die komt er zo weer in hoor. Doet ff pijn, maar kan gewoon verder. Aldus Leo Driessen. Na het zien van drie a vier herhalingen he. Edited August 12, 2017 by Sophomore Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baddoo Gepost August 12, 2017 Share Gepost August 12, 2017 Wel mooi dat AZ met vier jeugdproducten in de basis staat (6 als je Vejinovic en Vlaar meetelt) en dan ook nog Dos Santos als invaller. Denk wel dat het handig is dat zowel AZ als PSV de volgende keer ook verdedigers opstellen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Denny Gepost August 12, 2017 Share Gepost August 12, 2017 Nee die komt er zo weer in hoor. Doet ff pijn, maar kan gewoon verder. Aldus Leo Driessen. Na het zien van drie a vier herhalingen he. Ja bizar dat 'ie dat zei idd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarcFR Gepost August 12, 2017 Share Gepost August 12, 2017 Bloemen uit Eindhoven aan Bizot lijkt me. 2 fouten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maldini Gepost August 12, 2017 Share Gepost August 12, 2017 Ik dacht vandaag en gisteren veel defensieve blunders te zien in Engeland, maar wat PSV en AZ lieten zien... Ongehoord slechte organisatie van beide ploegen. Het had hier eigenlijk 7-4 moeten worden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost August 12, 2017 Share Gepost August 12, 2017 (edited) Van Ginkel en Hendrix die het hart van de defensie moesten beschermen, maar bij balbezit AZ zo ongelooflijk breed stonden en zich naar de zijkanten lieten trekken. Alsof er nooit geoefend is op een 4231. Ook die gapende gaten tussen backs en centrale verdedigers bij balbezit tegenstander. Nee dan maak je het wel heel makkelijk voor ze. Edited August 12, 2017 by Sophomore Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bruins Gepost August 12, 2017 Share Gepost August 12, 2017 (edited) Test test test Edited August 12, 2017 by Bruins Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost August 12, 2017 Share Gepost August 12, 2017 Prima begin zo. Serero, nu al fan : Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost August 13, 2017 Share Gepost August 13, 2017 Jurjus is vooralsnog geen Van Leer :cab: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost August 13, 2017 Share Gepost August 13, 2017 Deed hij wat verkeerd? Heb het niet gezien (de wedstrijd). Krijgt een 7 op Sofascore, wat iig in moet houden dat hij geen blunder heeft gemaakt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Denny Gepost August 13, 2017 Share Gepost August 13, 2017 Nouja bij een goal zag hij er wel slecht uit omdat hij kramp kreeg oid op het moment dat hij afzette om te duiken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ajaciedjee Gepost August 13, 2017 Share Gepost August 13, 2017 (edited) Heerlijke goal van Jensen Edited August 13, 2017 by Ajaciedjee Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts