Jump to content

Eredivisie Topic

FC-Breda

Recommended Posts

Brenet wordt er nu afgehaald? Wat ben je dan vreselijk laf zeg, man man wat een coach. Om de fans maar tegemoet te komen haha.

Lozano 1-1. Een keer is Svensson er niet bij, die ik echt een hele goede back vind en hij weet er langs te glippen bij vrachtwagen Vlaar.

Brenet wordt er nu afgehaald? Wat ben je dan vreselijk laf zeg, man man wat een coach. Om de fans maar tegemoet te komen haha.

Lozano 1-1. Een keer is Svensson er niet bij, die ik echt een hele goede back vind en hij weet er langs te glippen bij vrachtwagen Vlaar.

Laf? Terecht toch als je zo staat te verdedigen.

Ik vond juist dat Cocu eindelijk eens ballen toont door een jeugdspeler voor de leeuwen te gooien

Die ene moest hij gewoon afgeven, dan was het een goal.

Laf? Terecht toch als je zo staat te verdedigen.

Ik vond juist dat Cocu eindelijk eens ballen toont door een jeugdspeler voor de leeuwen te gooien

Brenet is gewoon een matige verdediger. Maar PSV was tot de goal erg matig, en Brenet was dat ook. Dan wisselt die Brenet, die wordt uitgefloten door het publiek. Daarbij neem ik ook mee dat het niet zijn favoriete positie is en dat PSV zelf faalt met het aantrekken van een vervanger voor Willems waardoor Brenet weer opgesteld moet worden.

Edited by cimbomcu

Wel mooi dat AZ met vier jeugdproducten in de basis staat (6 als je Vejinovic en Vlaar meetelt) en dan ook nog Dos Santos als invaller. Denk wel dat het handig is dat zowel AZ als PSV de volgende keer ook verdedigers opstellen

Van Ginkel en Hendrix die het hart van de defensie moesten beschermen, maar bij balbezit AZ zo ongelooflijk breed stonden en zich naar de zijkanten lieten trekken. Alsof er nooit geoefend is op een 4231.

Ook die gapende gaten tussen backs en centrale verdedigers bij balbezit tegenstander. Nee dan maak je het wel heel makkelijk voor ze.

Edited by Sophomore