Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

Brenet wordt er nu afgehaald? Wat ben je dan vreselijk laf zeg, man man wat een coach. Om de fans maar tegemoet te komen haha.

Lozano 1-1. Een keer is Svensson er niet bij, die ik echt een hele goede back vind en hij weet er langs te glippen bij vrachtwagen Vlaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Brenet wordt er nu afgehaald? Wat ben je dan vreselijk laf zeg, man man wat een coach. Om de fans maar tegemoet te komen haha.

Lozano 1-1. Een keer is Svensson er niet bij, die ik echt een hele goede back vind en hij weet er langs te glippen bij vrachtwagen Vlaar.

Laf? Terecht toch als je zo staat te verdedigen.

Ik vond juist dat Cocu eindelijk eens ballen toont door een jeugdspeler voor de leeuwen te gooien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die ene moest hij gewoon afgeven, dan was het een goal.

Laf? Terecht toch als je zo staat te verdedigen.

Ik vond juist dat Cocu eindelijk eens ballen toont door een jeugdspeler voor de leeuwen te gooien

Brenet is gewoon een matige verdediger. Maar PSV was tot de goal erg matig, en Brenet was dat ook. Dan wisselt die Brenet, die wordt uitgefloten door het publiek. Daarbij neem ik ook mee dat het niet zijn favoriete positie is en dat PSV zelf faalt met het aantrekken van een vervanger voor Willems waardoor Brenet weer opgesteld moet worden.

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van Ginkel en Hendrix die het hart van de defensie moesten beschermen, maar bij balbezit AZ zo ongelooflijk breed stonden en zich naar de zijkanten lieten trekken. Alsof er nooit geoefend is op een 4231.

Ook die gapende gaten tussen backs en centrale verdedigers bij balbezit tegenstander. Nee dan maak je het wel heel makkelijk voor ze.

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites