Oerlie Geplaatst 10 augustus 2017 Share Geplaatst 10 augustus 2017 Is er nog weer een scorito topcoach subleague van MU dit jaar? zat er toevallig net aan te denken, met een ander groepje er laatst al een aangemaakt, wil ik voor MU ook wel doen hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 10 augustus 2017 Share Geplaatst 10 augustus 2017 https://www.eredivisie.nl/uitgelicht/maatschappelijk-speler-eredivisie-2017 Stemmen allemaal! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niels1992 Geplaatst 11 augustus 2017 Share Geplaatst 11 augustus 2017 Is er nog weer een scorito topcoach subleague van MU dit jaar? http://forum.manutd.nl/forum/random-chit-chat/mu-sportwereld/voetbal/7639267-scorito-poule-managers-united Ik heb er een aangemaakt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 11 augustus 2017 Share Geplaatst 11 augustus 2017 Top, thanks (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 11 augustus 2017 Share Geplaatst 11 augustus 2017 Utrecht speelt wel prima in de 2e helft. ADO bedroevend slecht :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henkyh Geplaatst 11 augustus 2017 Share Geplaatst 11 augustus 2017 ado is droevig idd :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 12 augustus 2017 Share Geplaatst 12 augustus 2017 Die Bakker is wel een van de meest smerige spelers die ik heb gezien de laatste jaren, Gorter kan er ook wat van. Ik had wel wat sympathie voor ADO herwonnen, dat gaat op een dergelijke manier snel over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 12 augustus 2017 Share Geplaatst 12 augustus 2017 Die 'muzikale begeleiding bij Fox, Glenn Helder op de drums hahaha :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 12 augustus 2017 Share Geplaatst 12 augustus 2017 Ooh Stengs dat zag er verschrikkelijk uit zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 12 augustus 2017 Share Geplaatst 12 augustus 2017 Brenet wordt er nu afgehaald? Wat ben je dan vreselijk laf zeg, man man wat een coach. Om de fans maar tegemoet te komen haha. Lozano 1-1. Een keer is Svensson er niet bij, die ik echt een hele goede back vind en hij weet er langs te glippen bij vrachtwagen Vlaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 12 augustus 2017 Share Geplaatst 12 augustus 2017 Brenet wordt er nu afgehaald? Wat ben je dan vreselijk laf zeg, man man wat een coach. Om de fans maar tegemoet te komen haha. Lozano 1-1. Een keer is Svensson er niet bij, die ik echt een hele goede back vind en hij weet er langs te glippen bij vrachtwagen Vlaar. Laf? Terecht toch als je zo staat te verdedigen. Ik vond juist dat Cocu eindelijk eens ballen toont door een jeugdspeler voor de leeuwen te gooien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 12 augustus 2017 Share Geplaatst 12 augustus 2017 Lekker spelertje die Lozano zeg. Had er alleen wel al vier moeten maken:r. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 12 augustus 2017 Share Geplaatst 12 augustus 2017 (bewerkt) Die ene moest hij gewoon afgeven, dan was het een goal. Laf? Terecht toch als je zo staat te verdedigen. Ik vond juist dat Cocu eindelijk eens ballen toont door een jeugdspeler voor de leeuwen te gooien Brenet is gewoon een matige verdediger. Maar PSV was tot de goal erg matig, en Brenet was dat ook. Dan wisselt die Brenet, die wordt uitgefloten door het publiek. Daarbij neem ik ook mee dat het niet zijn favoriete positie is en dat PSV zelf faalt met het aantrekken van een vervanger voor Willems waardoor Brenet weer opgesteld moet worden. 12 augustus 2017 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 12 augustus 2017 Share Geplaatst 12 augustus 2017 (bewerkt) Ooh Stengs dat zag er verschrikkelijk uit zeg. Nee die komt er zo weer in hoor. Doet ff pijn, maar kan gewoon verder. Aldus Leo Driessen. Na het zien van drie a vier herhalingen he. 12 augustus 2017 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 12 augustus 2017 Share Geplaatst 12 augustus 2017 Wel mooi dat AZ met vier jeugdproducten in de basis staat (6 als je Vejinovic en Vlaar meetelt) en dan ook nog Dos Santos als invaller. Denk wel dat het handig is dat zowel AZ als PSV de volgende keer ook verdedigers opstellen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 12 augustus 2017 Share Geplaatst 12 augustus 2017 Nee die komt er zo weer in hoor. Doet ff pijn, maar kan gewoon verder. Aldus Leo Driessen. Na het zien van drie a vier herhalingen he. Ja bizar dat 'ie dat zei idd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 12 augustus 2017 Share Geplaatst 12 augustus 2017 Bloemen uit Eindhoven aan Bizot lijkt me. 2 fouten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 12 augustus 2017 Share Geplaatst 12 augustus 2017 Ik dacht vandaag en gisteren veel defensieve blunders te zien in Engeland, maar wat PSV en AZ lieten zien... Ongehoord slechte organisatie van beide ploegen. Het had hier eigenlijk 7-4 moeten worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 12 augustus 2017 Share Geplaatst 12 augustus 2017 (bewerkt) Van Ginkel en Hendrix die het hart van de defensie moesten beschermen, maar bij balbezit AZ zo ongelooflijk breed stonden en zich naar de zijkanten lieten trekken. Alsof er nooit geoefend is op een 4231. Ook die gapende gaten tussen backs en centrale verdedigers bij balbezit tegenstander. Nee dan maak je het wel heel makkelijk voor ze. 12 augustus 2017 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 12 augustus 2017 Share Geplaatst 12 augustus 2017 (bewerkt) Test test test 12 augustus 2017 bewerkt door Bruins Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 12 augustus 2017 Share Geplaatst 12 augustus 2017 Prima begin zo. Serero, nu al fan : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 13 augustus 2017 Share Geplaatst 13 augustus 2017 Jurjus is vooralsnog geen Van Leer :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 13 augustus 2017 Share Geplaatst 13 augustus 2017 Deed hij wat verkeerd? Heb het niet gezien (de wedstrijd). Krijgt een 7 op Sofascore, wat iig in moet houden dat hij geen blunder heeft gemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 13 augustus 2017 Share Geplaatst 13 augustus 2017 Nouja bij een goal zag hij er wel slecht uit omdat hij kramp kreeg oid op het moment dat hij afzette om te duiken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ajaciedjee Geplaatst 13 augustus 2017 Share Geplaatst 13 augustus 2017 (bewerkt) Heerlijke goal van Jensen 13 augustus 2017 bewerkt door Ajaciedjee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten