Kyrill Geplaatst 14 oktober Share Geplaatst 14 oktober 2 minuten geleden zei Aaron21: Dan volg jij waarschijnlijk het voetbal niet zo goed. Klopt. 2 minuten geleden zei Vitesse88: Dan kijk je op Google en dan zie je wie het is. En dat hij een jeugdinternational is. Zo ingewikkeld is het allemaal niet. Bepaal ik zelf wel, dankjewel. Als nog gedaan ja. Zojuist zei Urbeto: Ik vermoedde zo'n hilarisch grapje al, maar dat je hem niet kent ligt wel aan jou hoor Karel. Ohio is (zeker sinds dit seizoen) een vrij bekend talent die eerder in Nederland al uitkwam voor Vitesse en sinds dit seizoen bij Utrecht zijn doelpunten maakt. Eigenaardige carriere iig... Jeugd carrierre bij Almere, Manchester United, Manchester City en Leipzig Op zijn 12e al naar Manchester United..... Als spelers dat op hun 18e doen spreekt iedereen hier moord en brand haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 14 oktober Share Geplaatst 14 oktober Iedereen /woosh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 14 oktober Share Geplaatst 14 oktober 2 minuten geleden zei Kyrill: Klopt. Bepaal ik zelf wel, dankjewel. Als nog gedaan ja. Eigenaardige carriere iig... Jeugd carrierre bij Almere, Manchester United, Manchester City en Leipzig Op zijn 12e al naar Manchester United..... Als spelers dat op hun 18e doen spreekt iedereen hier moord en brand haha Que? Die jongen is op z'n twaalfde bij FC Almere weggeplukt. Ik denk dat niemand hier het een speler van een amateurclub kwalijk neemt dat hij de sprong waagt wanneer het grote Manchester United opeens op de stoep staat. Dat is een jongensdroom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 14 oktober Share Geplaatst 14 oktober 3 minuten geleden zei Urbeto: Que? Die jongen is op z'n twaalfde bij FC Almere weggeplukt. Ik denk dat niemand hier het een speler van een amateurclub kwalijk neemt dat hij de sprong waagt wanneer het grote Manchester United opeens op de stoep staat. Dat is een jongensdroom. Daar heb jij toch zo'n hekel aan? Beetje tegenstrijdig dit.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 14 oktober Share Geplaatst 14 oktober Zojuist zei Beppu: Daar heb jij toch zo'n hekel aan? Beetje tegenstrijdig dit.. Ik hoor Ohio er gelukkig nooit onsamenhangend over uitweiden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 14 oktober Share Geplaatst 14 oktober Ik eis een hoger niveau in dit topic. Step up your game, boys. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 14 oktober Share Geplaatst 14 oktober Dit is toch gewoon het niveau van de Eredivisie @Aaron21? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 14 oktober Share Geplaatst 14 oktober 2 uur geleden zei Aaron21: Ik eis een hoger niveau in dit topic. Step up your game, boys. Dan vertrek ik uit dit topic Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 19 oktober Share Geplaatst 19 oktober Mike Eerdhuijzen gaat lekker de laatste wedstrijden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 oktober Share Geplaatst 19 oktober 8 minuten geleden zei joostmakaay: Mike Eerdhuijzen gaat lekker de laatste wedstrijden Echt oliedom. Duurde overigens wel lang voordat commentator door had dat er eerst geel werd gegeven voor de overtreding, en vervolgens rood voor de vermeende kopstoot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 oktober Share Geplaatst 19 oktober Balen trouwens dat AZ zo snel al met 10 man komt, want dat zou in potentie nog een ploeg zijn dit het ze lastig weet te maken. Maar op deze manier gaat gewoon 0-4 worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 20 oktober Share Geplaatst 20 oktober Wat een verschrikkelijke jankerd die Peter Bosz. Je hebt 27 uit 9. Dat is gewoon een uitstekende prestatie, hoe matig het voetbal ook kan zijn. Ik zou daarvoor tekenen hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 20 oktober Share Geplaatst 20 oktober Die Rijsdijk is ook wel een lulletje rozenwater hè? Drievoudige wissel na een halfuur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 20 oktober Share Geplaatst 20 oktober Sowieso een hele aparte vent, net als hij die fratsen uithaalt om uit de schaduw van Steijn te komen ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 oktober Share Geplaatst 20 oktober 25 minuten geleden zei joostmakaay: Sowieso een hele aparte vent, net als hij die fratsen uithaalt om uit de schaduw van Steijn te komen ofzo. Dacht al dat ik dit fragment eerder al had gezien, is dus ook zo is van een jaar geleden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 20 oktober Share Geplaatst 20 oktober 4 uur geleden zei Sick Blik: Wat een verschrikkelijke jankerd die Peter Bosz. Je hebt 27 uit 9. Dat is gewoon een uitstekende prestatie, hoe matig het voetbal ook kan zijn. Ik zou daarvoor tekenen hoor. Doel je dan op zijn uitspraken over de tweede helft, dat ie zich kapot heeft geërgerd? Ik vind dat juist wel een goeie eigenschap van een trainer, ongeacht het resultaat altijd het beste uit je ploeg willen halen. Ik zou zeker als fan altijd liever een trainer hebben die veeleisend is en dat ook durft te zeggen tegen spelers en pers. Ik denk dat het ook beter werkt voor de lange termijn: resultaten kunnen goed zijn, maar als het spel niet goed is, zorgt dat over een langere periode voor meer problemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 20 oktober Share Geplaatst 20 oktober Zo, die zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 20 oktober Share Geplaatst 20 oktober Ik schakel net in. Wat een goal zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 20 oktober Share Geplaatst 20 oktober Goal van het seizoen is bekend gok ik zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 20 oktober Share Geplaatst 20 oktober 2 minuten geleden zei joostmakaay: Goal van het seizoen is bekend gok ik zo Misschien een weinig populaire mening, maar ik kijk liever naar de 0-4 van Feyenoord gisteren dan naar deze goal van Engels. Neemt niet weg dat het een prachtige goal is, maar wat mij betreft zeker geen doelpunt van het jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 20 oktober Share Geplaatst 20 oktober Het is toch bizar dat Brobbey geel krijgt voor protesteren ipv een vrije trap mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 20 oktober Share Geplaatst 20 oktober (bewerkt) Wat een wereldgoal van die Engels zeg. 20 oktober bewerkt door aron24 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 20 oktober Share Geplaatst 20 oktober 3 minuten geleden zei MetalMichael: Het is toch bizar dat Brobbey geel krijgt voor protesteren ipv een vrije trap mee. Nou ja voor het protesteren valt wat te zeggen maar achterlijk inderdaad dat het geen vrije bal is. En dan ook meteen de aanvoerder geel geven. Als hij de herhaling ziet, dan weet die dat het een overtreding was. Krijg je als team 2 prenten voor saus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 20 oktober Share Geplaatst 20 oktober Die kaart voor Henderson ook erachteraan. Deze scheids was vroeger altijd klassenvertegenwoordiger in de brugklas. Wat een mannetje zeg brr. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 20 oktober Share Geplaatst 20 oktober Goeie spits, die Kulenovic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten