Vitesse88 Geplaatst 15 december Share Geplaatst 15 december (bewerkt) Mja ontneemt hem een 100% 1 op 1 met de keeper. CV’s konden er nooit meer bijkomen. Zonde voor de pot wel, hij scoorde daardoor heerlijk trouwens. 15 december bewerkt door Vitesse88 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 15 december Share Geplaatst 15 december 2 minuten geleden zei Vitesse88: Mja ontneemt hem een 100% 1 op 1 met de keeper. CV’s konden er nooit meer bijkomen. Zonde voor de pot wel, hij scoorde daardoor heerlijk trouwens. Maar speelt wel eerst de bal, dacht ik in de herhaling te zien. Kromme is dat als precies dezelfde situatie een halve meter verder is, het geel is vanwege triple punishment. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 december Share Geplaatst 15 december Mooie kol! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 15 december Share Geplaatst 15 december Heb niet zoveel GAE gekeken dit seizoen maar wat een ontzettend leuk voetballende ploeg zeg. Die twee Edvardsen was ik altijd al wel gecharmeerd van maar vind vooral die Lindhorst en Antman vandaag erg sterk spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 december Share Geplaatst 15 december Ik weet dat @Dansmeisterdaar vroeger jeugdtrainer was, dat werpt nu wel zijn vruchten af Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 15 december Share Geplaatst 15 december 16 minuten geleden zei La Pulga: Ik weet dat @Dansmeisterdaar vroeger jeugdtrainer was, dat werpt nu wel zijn vruchten af Het Blake niet genoeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 15 december Share Geplaatst 15 december Wat een pot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 15 december Share Geplaatst 15 december (bewerkt) 1 uur geleden zei MetalMichael: Maar speelt wel eerst de bal, dacht ik in de herhaling te zien. Kromme is dat als precies dezelfde situatie een halve meter verder is, het geel is vanwege triple punishment. Oh die herhaling heb ik niet gezien. Dan is het een slechte beslissing en vraag je af waar de VAR is. Gezien; situatie zoals gisteren met Giminez en Mirani. Is het een overtreding, dan is het geel ja. 15 december bewerkt door Vitesse88 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 15 december Share Geplaatst 15 december (bewerkt) Lekker doorvoetballen, nog een top beslissing dit weekend 15 december bewerkt door Vitesse88 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 15 december Share Geplaatst 15 december Die rode kaart van GAE is toch gewoon terecht? Hij legt hem neer terwijl die speler de bal vrij op de 16 heeft om in te schieten. Hij heeft de bal ook nog best wel onder controle voordat die wordt neergelegd (de bal stuitert nog buiten de 16 terwijl Kramer nog ruim in de 16 staat). Dat het geen rode kaart is als het in de 16 gebeurt is dus juist een goede regel. Dan wordt het nemen van een scoringskans gecompenseerd omdat je een (vaak nog grotere) scoringskans krijgt in de vorm van een penalty. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 15 december Share Geplaatst 15 december 1 uur geleden zei Vitesse88: Lekker doorvoetballen, nog een top beslissing dit weekend Het is discutabel, maar de regel is volgens mij dat her niet afgefloten hoeft te worden als de bal niet hinderlijk in de weg ligt. Of het hinderlijk is, is dan uiteraard het discutabele hahaha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 15 december Share Geplaatst 15 december (bewerkt) Ik merk wel dat ik echt helemaal klaar ben met al dat gezeik op de arbitrage van al die profvoetballers en coaches. Ga eens je bezig houden met je eigen spel, ook scheidsrechters en VAR’s maken fouten. De manier waarop dit op de amateurvelden zich doorvertaalt is echt ongekend. Hoop dat er snel een gedragskentering afgedwongen wordt, want dit kan zo niet langer. 15 december bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 15 december Share Geplaatst 15 december 12 minuten geleden zei bas huijsmans: Het is discutabel, maar de regel is volgens mij dat her niet afgefloten hoeft te worden als de bal niet hinderlijk in de weg ligt. Of het hinderlijk is, is dan uiteraard het discutabele hahaha Van wat ik begreep lag die bal daar al meer dan een minuut en had de keeper van AZ hem prima even weg kunnen schieten. Snap wel dat de scheids niet meegaat in dit spelletje, want anders kun je de counter er wel heel makkelijk uithalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst Dinsdag at 11:03 Share Geplaatst Dinsdag at 11:03 Op 15-12-2024 om 22:24 zei Rogier.: Ik merk wel dat ik echt helemaal klaar ben met al dat gezeik op de arbitrage van al die profvoetballers en coaches. Ga eens je bezig houden met je eigen spel, ook scheidsrechters en VAR’s maken fouten. De manier waarop dit op de amateurvelden zich doorvertaalt is echt ongekend. Hoop dat er snel een gedragskentering afgedwongen wordt, want dit kan zo niet langer. Vanuit dat oogpunt is het prachtig dat de KNVB (hopelijk) flink gaat optreden tegen die gasten van GAE, wat een calimero's, zeg. Oorverdovend stil toen de scheids/VAR een keer iets niet zag in het voordeel van de Eagles. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst Dinsdag at 11:11 Share Geplaatst Dinsdag at 11:11 Op 15-12-2024 om 22:14 zei bas huijsmans: Die rode kaart van GAE is toch gewoon terecht? Hij legt hem neer terwijl die speler de bal vrij op de 16 heeft om in te schieten. Hij heeft de bal ook nog best wel onder controle voordat die wordt neergelegd (de bal stuitert nog buiten de 16 terwijl Kramer nog ruim in de 16 staat). Dat het geen rode kaart is als het in de 16 gebeurt is dus juist een goede regel. Dan wordt het nemen van een scoringskans gecompenseerd omdat je een (vaak nog grotere) scoringskans krijgt in de vorm van een penalty. Rode kaart ingetrokken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst Woensdag at 17:40 Share Geplaatst Woensdag at 17:40 Maduro weg bij Almere, was te verwachten natuurlijk, Pastoor comeback incoming? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst Donderdag at 14:18 Share Geplaatst Donderdag at 14:18 Vraag me af of die er zin in heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boppah Geplaatst Donderdag at 14:46 Share Geplaatst Donderdag at 14:46 21 uur geleden zei joostmakaay: Maduro weg bij Almere, was te verwachten natuurlijk, Pastoor comeback incoming? Ergens voor ons wel jammer. Maduro is toch wel een hele slechte trainer. Ik heb geen hoge pet op van Henk Fraser, maar Maduro slaat wel alles. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst Donderdag at 15:01 Share Geplaatst Donderdag at 15:01 13 minuten geleden zei Boppah: Ergens voor ons wel jammer. Maduro is toch wel een hele slechte trainer. Ik heb geen hoge pet op van Henk Fraser, maar Maduro slaat wel alles. Op basis van? Zou best zo kunnen zijn hoor. Maar net als RKC is het een schande dat dit soort cafe elftallen in de Eredivisie spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boppah Geplaatst Vrijdag at 11:04 Share Geplaatst Vrijdag at 11:04 20 uur geleden zei timpy00: Op basis van? Zou best zo kunnen zijn hoor. Maar net als RKC is het een schande dat dit soort cafe elftallen in de Eredivisie spelen. Cafe elftallen? Doe even normaal zeg... RKC speelt het grootste deel van haar bestaan als profclub in de eredivisie en heeft deze week nog 1 van de betere KKD clubs alle hoeken van het veld laten zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst Vrijdag at 11:19 Share Geplaatst Vrijdag at 11:19 14 minuten geleden zei Boppah: Cafe elftallen? Doe even normaal zeg... RKC speelt het grootste deel van haar bestaan als profclub in de eredivisie en heeft deze week nog 1 van de betere KKD clubs alle hoeken van het veld laten zien. Almere City en RKC hebben met deze elftallen niks in de Eredivisie te zoeken. Met hun stadions en dat niet eens vol kunnen krijgen ook niet. Althans ik zie liever andere clubs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst Vrijdag at 15:04 Share Geplaatst Vrijdag at 15:04 Ik zie liever een competitie van een club of 12. De rest is allemaal opvulling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst Vrijdag at 15:11 Share Geplaatst Vrijdag at 15:11 5 minuten geleden zei Arezo: Ik zie liever een competitie van een club of 12. De rest is allemaal opvulling. Ajax, PSV, Utrecht, AZ, Twente, Eagles, NAC Breda, Heerenveen, Groningen, Willem II, NEC en Fortuna. Zoiets zou wel top zijn ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst Vrijdag at 15:14 Share Geplaatst Vrijdag at 15:14 In principe is we weinige grijze muizerigs dan Groningen, Nac en Nec en Willem 2. Maar we zijn het grotendeels eens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst Vrijdag at 15:17 Share Geplaatst Vrijdag at 15:17 Elitaire randstad engnekken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten