Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei Aaron21:

Dan volg jij waarschijnlijk het voetbal niet zo goed.

Klopt.

2 minuten geleden zei Vitesse88:

Dan kijk je op Google en dan zie je wie het is. En dat hij een jeugdinternational is. Zo ingewikkeld is het allemaal niet.  

Bepaal ik zelf wel, dankjewel. Als nog gedaan ja.

Zojuist zei Urbeto:

Ik vermoedde zo'n hilarisch grapje al, maar dat je hem niet kent ligt wel aan jou hoor Karel. Ohio is (zeker sinds dit seizoen) een vrij bekend talent die eerder in Nederland al uitkwam voor Vitesse en sinds dit seizoen bij Utrecht zijn doelpunten maakt. 

Eigenaardige carriere iig...

Jeugd carrierre bij Almere, Manchester United, Manchester City en Leipzig:cab:

Op zijn 12e al naar Manchester United..... Als spelers dat op hun 18e doen spreekt iedereen hier moord en brand haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Kyrill:

Klopt.

Bepaal ik zelf wel, dankjewel. Als nog gedaan ja.

Eigenaardige carriere iig...

Jeugd carrierre bij Almere, Manchester United, Manchester City en Leipzig:cab:

Op zijn 12e al naar Manchester United..... Als spelers dat op hun 18e doen spreekt iedereen hier moord en brand haha

Que? Die jongen is op z'n twaalfde bij FC Almere weggeplukt. Ik denk dat niemand hier het een speler van een amateurclub kwalijk neemt dat hij de sprong waagt wanneer het grote Manchester United opeens op de stoep staat. Dat is een jongensdroom. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Urbeto:

Que? Die jongen is op z'n twaalfde bij FC Almere weggeplukt. Ik denk dat niemand hier het een speler van een amateurclub kwalijk neemt dat hij de sprong waagt wanneer het grote Manchester United opeens op de stoep staat. Dat is een jongensdroom. 

Daar heb jij toch zo'n hekel aan? Beetje tegenstrijdig dit..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei joostmakaay:

Mike Eerdhuijzen gaat lekker de laatste wedstrijden 

Echt oliedom. Duurde overigens wel lang voordat commentator door had dat er eerst geel werd gegeven voor de overtreding, en vervolgens rood voor de vermeende kopstoot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei joostmakaay:

Sowieso een hele aparte vent, net als hij die fratsen uithaalt om uit de schaduw van Steijn te komen ofzo.

Dacht al dat ik dit fragment eerder al had gezien, is dus ook zo is van een jaar geleden;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Sick Blik:

Wat een verschrikkelijke jankerd die Peter Bosz. Je hebt 27 uit 9. Dat is gewoon een uitstekende prestatie, hoe matig het voetbal ook kan zijn. Ik zou daarvoor tekenen hoor.

Doel je dan op zijn uitspraken over de tweede helft, dat ie zich kapot heeft geërgerd? Ik vind dat juist wel een goeie eigenschap van een trainer, ongeacht het resultaat altijd het beste uit je ploeg willen halen. Ik zou zeker als fan altijd liever een trainer hebben die veeleisend is en dat ook durft te zeggen tegen spelers en pers. Ik denk dat het ook beter werkt voor de lange termijn: resultaten kunnen goed zijn, maar als het spel niet goed is, zorgt dat over een langere periode voor meer problemen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei joostmakaay:

Goal van het seizoen is bekend gok ik zo :D

Misschien een weinig populaire mening, maar ik kijk liever naar de 0-4 van Feyenoord gisteren dan naar deze goal van Engels. Neemt niet weg dat het een prachtige goal is, maar wat mij betreft zeker geen doelpunt van het jaar. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei MetalMichael:

Het is toch bizar dat Brobbey geel krijgt voor protesteren ipv een vrije trap mee. :cab: 

Nou ja voor het protesteren valt wat te zeggen maar achterlijk inderdaad dat het geen vrije bal is. En dan ook meteen de aanvoerder geel geven. Als hij de herhaling ziet, dan weet die dat het een overtreding was. Krijg je als team 2 prenten voor saus. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites