Kyrill Geplaatst 2 april 2023 Share Geplaatst 2 april 2023 Van Croij🙈 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 2 april 2023 Share Geplaatst 2 april 2023 2 uur geleden zei PJHoutman: Zou Adekanye ergens vandaag nog een bal afspelen? Pff, als hij die bal gewoon afgeeft op Stokkers kan hij volgens mij zo de 1-0 binnenschuiven en 2e helft ook nog een keer een rare beslissing van hem. Afspelen en je hebt een hele grote kans. En die scheids had zijn dag volgens mij niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 2 april 2023 Share Geplaatst 2 april 2023 2 minuten geleden zei GAE EAGLES: Pff, als hij die bal gewoon afgeeft op Stokkers kan hij volgens mij zo de 1-0 binnenschuiven en 2e helft ook nog een keer een rare beslissing van hem. Afspelen en je hebt een hele grote kans. En die scheids had zijn dag volgens mij niet. Deze was na de tweede inderdaad. Had beide keren gemoeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 2 april 2023 Share Geplaatst 2 april 2023 (bewerkt) Tsjonge jonge, Groningen. Op achterstand bij Fortuna. 2 april 2023 bewerkt door D.J. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 2 april 2023 Share Geplaatst 2 april 2023 Hoezo is dat vreemd? Ze staan boven Groningen. Een elftal dat wil knokken tegen 11 individuen. Een trainer met passie tegen een zoutzak die weet dat hij er volgend seizoen niet meer zit. Mogen hopen op was individuele klasses maar heb mij al bij Telstar uit neergelegd volgend seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 2 april 2023 Share Geplaatst 2 april 2023 4 minuten geleden zei Djurovski: Hoezo is dat vreemd? Ze staan boven Groningen. Een elftal dat wil knokken tegen 11 individuen. Een trainer met passie tegen een zoutzak die weet dat hij er volgend seizoen niet meer zit. Mogen hopen op was individuele klasses maar heb mij al bij Telstar uit neergelegd volgend seizoen Gewoon teleurstellend bedoel ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 2 april 2023 Share Geplaatst 2 april 2023 1 minuut geleden zei D.J.: Gewoon teleurstellend bedoel ik. Dat is het zeker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 2 april 2023 Share Geplaatst 2 april 2023 Aantrekken van Lukkien begint ook steeds logischer te worden, die weet immers hoe je moet promoveren in de KKD. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 2 april 2023 Share Geplaatst 2 april 2023 Wat een zaadpot. Drie punten en een grote kans op handhaving, met een voorzichtige blik omhoog, maar het was niet om aan te gluren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 2 april 2023 Share Geplaatst 2 april 2023 Yilmaz lekker bezig met z'n bericht 🤔 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 7 april 2023 Share Geplaatst 7 april 2023 Gaat lekker met blessures Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 8 april 2023 Share Geplaatst 8 april 2023 (bewerkt) Lijnen bij het Philipsstadion ook kapot? De Jong staat toch gewoon buitenspel? EDIT: Zou worden opgeheven door Pierie. Vindt het moeilijk te zien omdat die net weer naar voren stapt. 8 april 2023 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 8 april 2023 Share Geplaatst 8 april 2023 Waar heb je het over PJ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 9 april 2023 Share Geplaatst 9 april 2023 Goeie speler wel die Vlap Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 9 april 2023 Share Geplaatst 9 april 2023 Ik denk dat Cambuur wel eens kan gaan degraderen dit jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 9 april 2023 Share Geplaatst 9 april 2023 Heitinga hoort @Nom de Guerre steeds grapjes maken over de Ajax jeugd enzo. Dus dacht vandaag tegen Fortuna laat ik er dan maar een stuk of 7 spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 9 april 2023 Share Geplaatst 9 april 2023 16 minuten geleden zei timpy00: Heitinga hoort @Nom de Guerre steeds grapjes maken over de Ajax jeugd enzo. Dus dacht vandaag tegen Fortuna laat ik er dan maar een stuk of 7 spelen. Het was er ook de wedstrijd naar, nietwaar? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 9 april 2023 Share Geplaatst 9 april 2023 Zojuist zei Nom de Guerre: Het was er ook de wedstrijd naar, nietwaar? Ja, vooral fijn dat hij het ook gewoon doet. Maar goed, Fortuna had dit ook beter schriftelijk af kunnen doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 9 april 2023 Share Geplaatst 9 april 2023 1 minuut geleden zei timpy00: Ja, vooral fijn dat hij het ook gewoon doet. Maar goed, Fortuna had dit ook beter schriftelijk af kunnen doen. Lekker hautain. Het zijn voor ons niet de wedstrijden waar het om draait, al mag dat nooit een excuus zijn voor een dergelijk pover en inspiratieloos optreden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 9 april 2023 Share Geplaatst 9 april 2023 Feyenoord lekker begonnen weer. Ze mogen nu toch stilaan de champagne gaan koudzetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 9 april 2023 Share Geplaatst 9 april 2023 1 uur geleden zei Nom de Guerre: Lekker hautain. Het zijn voor ons niet de wedstrijden waar het om draait, al mag dat nooit een excuus zijn voor een dergelijk pover en inspiratieloos optreden. Oordeelde ook vooral over dat laatste. Want had niet het idee dat Fortuna ook maar met de intentie startte dat het wat ging worden. Al snap ik dat deze wedstrijd er voor Fortuna niet om gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 11 april 2023 Share Geplaatst 11 april 2023 Op 9-4-2023 om 13:00 zei MetalMichael: Ik denk dat Cambuur wel eens kan gaan degraderen dit jaar. Gedurfde voorspelling. Groningen gaat het ook heel lastig krijgen om het nog te ontlopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 11 april 2023 Share Geplaatst 11 april 2023 Ik denk dat Cambuur wel eens bij de eerste 18 zou kunnen eindigen dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 14 april 2023 Share Geplaatst 14 april 2023 Zondag naar Volendam - PSV Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 14 april 2023 Share Geplaatst 14 april 2023 Sterkte Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten