Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei PJHoutman:

Zou Adekanye ergens vandaag nog een bal afspelen?

Pff, als hij die bal gewoon afgeeft op Stokkers kan hij volgens mij zo de 1-0 binnenschuiven en 2e helft ook nog een keer een rare beslissing van hem. Afspelen en je hebt een hele grote kans.

En die scheids had zijn dag volgens mij niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei GAE EAGLES:

Pff, als hij die bal gewoon afgeeft op Stokkers kan hij volgens mij zo de 1-0 binnenschuiven en 2e helft ook nog een keer een rare beslissing van hem. Afspelen en je hebt een hele grote kans.

En die scheids had zijn dag volgens mij niet.

Deze was na de tweede inderdaad. Had beide keren gemoeten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoezo is dat vreemd? Ze staan boven Groningen. Een elftal dat wil knokken tegen 11 individuen. Een trainer met passie tegen een zoutzak die weet dat hij er volgend seizoen niet meer zit. 

Mogen hopen op was individuele klasses maar heb mij al bij Telstar uit neergelegd volgend seizoen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Djurovski:

Hoezo is dat vreemd? Ze staan boven Groningen. Een elftal dat wil knokken tegen 11 individuen. Een trainer met passie tegen een zoutzak die weet dat hij er volgend seizoen niet meer zit. 

Mogen hopen op was individuele klasses maar heb mij al bij Telstar uit neergelegd volgend seizoen 

Gewoon teleurstellend bedoel ik. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei timpy00:

Ja, vooral fijn dat hij het ook gewoon doet. Maar goed, Fortuna had dit ook beter schriftelijk af kunnen doen.

Lekker hautain. Het zijn voor ons niet de wedstrijden waar het om draait, al mag dat nooit een excuus zijn voor een dergelijk pover en inspiratieloos optreden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Nom de Guerre:

Lekker hautain. Het zijn voor ons niet de wedstrijden waar het om draait, al mag dat nooit een excuus zijn voor een dergelijk pover en inspiratieloos optreden.

Oordeelde ook vooral over dat laatste. Want had niet het idee dat Fortuna ook maar met de intentie startte dat het wat ging worden. Al snap ik dat deze wedstrijd er voor Fortuna niet om gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites