Chiemel Geplaatst 1 november 2020 Share Geplaatst 1 november 2020 Dit gaat geen lekkere Scorito ronde worden: - Kudus geblesseerd - Tannane geblesseerd - Teixeira geblesseerd - Dumfries corona - Aanvoerder Max op de bank Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 2 november 2020 Share Geplaatst 2 november 2020 14 uur geleden zei Chiemel: Dit gaat geen lekkere Scorito ronde worden: - Kudus geblesseerd - Tannane geblesseerd - Teixeira geblesseerd - Dumfries corona - Aanvoerder Max op de bank `Je kwam nog goed weg met Max dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 2 november 2020 Share Geplaatst 2 november 2020 15 uur geleden zei Chiemel: Dit gaat geen lekkere Scorito ronde worden: - Kudus geblesseerd - Tannane geblesseerd - Teixeira geblesseerd - Dumfries corona - Aanvoerder Max op de bank Het kan nog gekker.. ik had Vloet op de tribune Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 2 november 2020 Share Geplaatst 2 november 2020 58 minuten geleden zei Erwin.: `Je kwam nog goed weg met Max dan Ja, was daar nog lucky. Helft van mijn punten zo ongeveer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 2 november 2020 Share Geplaatst 2 november 2020 Grappig dat nu vanuit Zeist wordt gezegd dat het terecht is dat Neres geen rood kreeg, omdat het met een bepaalde gemeenheid/kracht moet gebeuren. Blijkbaar weten niet alle scheidsrechters dat nog niet, aangezien we al meerdere rode kaarten hebben gezien waarbij dit ook niet het geval was. Hiervan zijn er dan ook een paar geseponeerd. Maar dit betekent wel dat het inschattingsvermogen van onze scheidsrechters en VAR wel echt slecht is. Zolang dat niet op orde is, dan moet je nadenken of je op deze manier verder wilt. Is sowieso ieder weekend discussie bij meerdere wedstrijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 8 november 2020 Share Geplaatst 8 november 2020 Bazoer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 8 november 2020 Share Geplaatst 8 november 2020 1 uur geleden zei Regis: Bazoer Ik heb hem een paar keer gezien. Ik vind het een 50/50 moment. Ik snap rood want hij raakt z’n bovenbeen. Maar anderzijds is de intentie niet een bewuste schop en in slowmotion lijkt het altijd erger. Ergens denk ik wel vrijspraak als ze in beroep gaan. Prima eerste half uur, Tannane belangrijk (captain in Scorito ), verder hebben ze gewoon hard gewerkt en verdient gewonnen. Met 11 man was dit 5/6-0 geworden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 8 november 2020 Share Geplaatst 8 november 2020 1 uur geleden zei Vitesse88: Ik heb hem een paar keer gezien. Ik vind het een 50/50 moment. Ik snap rood want hij raakt z’n bovenbeen. Maar anderzijds is de intentie niet een bewuste schop en in slowmotion lijkt het altijd erger. Ergens denk ik wel vrijspraak als ze in beroep gaan. Prima eerste half uur, Tannane belangrijk (captain in Scorito ), verder hebben ze gewoon hard gewerkt en verdient gewonnen. Met 11 man was dit 5/6-0 geworden. Ja lijkt mij ook dat hij geseponeerd gaat. Was uiteindelijk meer ongelukkig. Maar met je been zo hoog heb je zeker met die zeikwijven in NL achter dat var scherm, heel erg de schijn tegen. Die Joey Veerman valt ook steeds behoorlijk tegen in wedstrijden dat hij er als 'talent' toch zou moeten staan he. Eerst tegen Ajax al matig, vanavond ook weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 9 november 2020 Share Geplaatst 9 november 2020 3 wedstrijden, 1 voorwaardelijk. Vitesse accepteert. Onbegrijpelijk van de KNVB en vooral van Vitesse. Idioot dat ze dat accepteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 9 november 2020 Share Geplaatst 9 november 2020 Heb de overtreding kort gezien @Vitesse88, maar in mijn ogen is dat wel terecht. Het been gaat omhoog zodra de bal al praktisch weg is en eindigt bijna gestrekt bovenop de knie. Begrijp alleen niet waarom er altijd een voorwaardelijke wedstrijd bij moet, hier zat verder niet heel veel gemeens in. Op 31-10-2020 om 23:09 zei Rogier.: Hoe zie jij het seizoen voor je @Vitesse88? Tot nog toe alleen verloren tegen Ajax, denk je dat ze lang mee kunnen gaan doen om de titel net als AZ afgelopen seizoen? Overigens haal ik deze nog even naar boven. Ben benieuwd of je standpunt nu is veranderd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 9 november 2020 Share Geplaatst 9 november 2020 3 minuten geleden zei Rogier.: Heb de overtreding kort gezien @Vitesse88, maar in mijn ogen is dat wel terecht. Het been gaat omhoog zodra de bal al praktisch weg is en eindigt bijna gestrekt bovenop de knie. Begrijp alleen niet waarom er altijd een voorwaardelijke wedstrijd bij moet, hier zat verder niet heel veel gemeens in. Overigens haal ik deze nog even naar boven. Ben benieuwd of je standpunt nu is veranderd. Ik begrijp ook wel de rode kaart, maar 1 wedstrijd is toch meer dan genoeg? Wat gaat die gozer van Willem 2 dan wel niet krijgen? Mijn standpunt is niet echt veranderd. Vitesse zal hopelijk in de top5 eindigen en dan doen ze het prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 9 november 2020 Share Geplaatst 9 november 2020 hoezo, voorwaardelijk? ik begrijp onder voorwaardelijk dat als je dit nogmaals pleegt dat je dan die extra dag erbij krijgt. maar terwijl je geschorst bent, kan je toch niets meer plegen? :p of geldt dat nog voor een bepaalde periode? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 9 november 2020 Share Geplaatst 9 november 2020 1 uur geleden zei Vitesse88: Ik begrijp ook wel de rode kaart, maar 1 wedstrijd is toch meer dan genoeg? Wat gaat die gozer van Willem 2 dan wel niet krijgen? Waarschijnlijk ook 2. Ze zijn nooit zo goed bij de KNVB in inzien hoe de ene overtreding zich verhoudt tot de andere 1 uur geleden zei Vitesse88: Mijn standpunt is niet echt veranderd. Vitesse zal hopelijk in de top5 eindigen en dan doen ze het prima. Ik zie ze zomaar nog 2e of 3e worden. Spelen heel solide, vooral tegen de kleinere clubs. Maar de tijd zal het leren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 9 november 2020 Share Geplaatst 9 november 2020 50 minuten geleden zei Aaron21: of geldt dat nog voor een bepaalde periode? Yes dit. Als je in het lopende seizoen nog een directe rode kaart krijgt, komt deze erbovenop. Weet even niet of het ook het zelfde soort vergrijp moet zijn (overtreding/verbaal bijv.), maar dat lijkt me niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 9 november 2020 Share Geplaatst 9 november 2020 (bewerkt) 1 uur geleden zei Aaron21: hoezo, voorwaardelijk? ik begrijp onder voorwaardelijk dat als je dit nogmaals pleegt dat je dan die extra dag erbij krijgt. maar terwijl je geschorst bent, kan je toch niets meer plegen? :p of geldt dat nog voor een bepaalde periode? Volgens mij heeft dat voorwaardelijk een looptijd van een jaar en als ik mij niet vergis geldt die voor iedere directe rode kaart welke je in die periode haalt. Dus als hij rood krijgt voor het neerhalen van een doorgebroken speler in februari, krijgt hij 1 voor het vergrijp + 1 voor deze overtreding = 2 wedstrijden schorsing. EDIT: Ah, bericht van @Rogier. op de volgende pagina niet gezien. Reden maakt niet uit, gaat om de directe rode kaart. 9 november 2020 bewerkt door neva Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 22 november 2020 Share Geplaatst 22 november 2020 Lekker begin bij Fortuna-Feyenoord Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 22 november 2020 Share Geplaatst 22 november 2020 Als je het thuisshirt van excelsior draagt dan is het niveau ook gelijk minder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 22 november 2020 Share Geplaatst 22 november 2020 Ruud Brood effect goed zichtbaar bij ADO. Mooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 22 november 2020 Share Geplaatst 22 november 2020 3 uur geleden zei Regis: Ruud Brood effect goed zichtbaar bij ADO. Mooi. ze hebben de punten nochtans broodnodig! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 22 november 2020 Share Geplaatst 22 november 2020 Heerlijk heren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 22 november 2020 Share Geplaatst 22 november 2020 https://www.nu.nl/voetbal/6092146/van-boekel-keek-in-rust-opnieuw-naar-penaltymoment-psv-foute-beslissing.html Kunnen we een keer ophouden hiermee? VAR dient alleen geraadpleegd te worden als er overduidelijk iets gecorrigeerd dient te worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 22 november 2020 Share Geplaatst 22 november 2020 17 minuten geleden zei Elano: https://www.nu.nl/voetbal/6092146/van-boekel-keek-in-rust-opnieuw-naar-penaltymoment-psv-foute-beslissing.html Kunnen we een keer ophouden hiermee? VAR dient alleen geraadpleegd te worden als er overduidelijk iets gecorrigeerd dient te worden. Volgens Gözübüyük was dat ook zo. Vind vooral dat Van Boekel hier hele rare uitspraken doet, eigenlijk. “Er wordt een hoop druk op je gezet om toch een penalty te geven”. Ik mag hopen dat Pol zelf kijkt? Als hij gewoon kijkt en ziet dat Bosch de bal speelt dan hoeft hij ‘m niet te geven. Hij kan zo lang de tijd nemen als hij zelf wil, en als hij de beslissing neemt om ’m toch op de stip te leggen moet hij niet achteraf zeggen dat hij het er geen vond. Erg laf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 22 november 2020 Share Geplaatst 22 november 2020 14 minuten geleden zei PJHoutman: Volgens Gözübüyük was dat ook zo. Vind vooral dat Van Boekel hier hele rare uitspraken doet, eigenlijk. “Er wordt een hoop druk op je gezet om toch een penalty te geven”. Ik mag hopen dat Pol zelf kijkt? Als hij gewoon kijkt en ziet dat Bosch de bal speelt dan hoeft hij ‘m niet te geven. Hij kan zo lang de tijd nemen als hij zelf wil, en als hij de beslissing neemt om ’m toch op de stip te leggen moet hij niet achteraf zeggen dat hij het er geen vond. Erg laf. Eens hoor, scheidsrechter is eindverantwoordelijk en kan ook waarnemen wat er heeft plaatsgevonden. Geeft eens temeer aan dat het algehele niveau van de scheidsrechters niet om over naar huis te schrijven is.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 22 november 2020 Share Geplaatst 22 november 2020 Gozubuyuk is een dominante persoonlijkheid, Van Boekel beetje een softie. Dan krijg je dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 22 november 2020 Share Geplaatst 22 november 2020 1 uur geleden zei PJHoutman: Als hij gewoon kijkt en ziet dat Bosch de bal speelt dan hoeft hij ‘m niet te geven. Waarom eigenlijk? Oprechte vraag; ben in de war. Want je hoort vaak "Pietje raakte wel de bal, maar dan kan het alsnog een overtreding zijn natuurlijk". Bovendien mag je niet op iemands voeten staan, of je de bal nu van te voren een keer geraakt hebt of niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten