Jump to content

Eredivisie Topic

FC-Breda

Recommended Posts

Ah, ja dan valt het wel mee. Nog steeds moet je je mond houden natuurlijk. Zal vast meespelen dat het Tannane is en de manier waarop die het zegt. Slecht voorbeeld voor de jeugd en wat mij betreft prima dat dit soort acties gewoon met een tweede gele kaart bestraft worden.

1 uur geleden zei Bolderbast:

Vinden jullie het dan geen tweede gele kaart? Want dat het erger had gekund en dat een doodschop veel erger is dat lijkt me nogal wiedes. 

Ik zou graag zien dat er iets meer gevoel in die scheidsrechter zit ja. Dit is wel gewoon geel. Maar ik

kan me niet aan de indruk onttrekken dat luinge of jol gewoon heel

boos terug

hadden geschreeuwd. Je mag niks meer tegenwoordig he? Of je nou mafkees roept of je vraagt 3x aan een scheids of het geen overtreding was: hop gele kaart. Dat hele pedante van een boel scheidsrechters word ik wel echt doodmoe van. En laten we wel zijn: die scheidsrechter heeft gewoon de ogen in de broekzak. 

1 minuut geleden zei MetalMichael:

Jaar ongeslagen. :LO:

Loop maar lekker mee in die polonaise inderdaad joh ;e

Eerste seizoenshelft moet je de punten pakken, aangezien je na de winter alle toppers nog krijgt. Maar dan ben je nu al tevreden met gelijke spelletjes tegen Twente, Sparta en RKC. Gaat nog een lange zit worden dit seizoen.

4 minuten geleden zei MetalMichael:

Jaar ongeslagen. :LO:

Contractverlening voor Dickie!

2 minuten geleden zei 007mark:

Loop maar lekker mee in die polonaise inderdaad joh ;e

Eerste seizoenshelft moet je de punten pakken, aangezien je na de winter alle toppers nog krijgt. Maar dan ben je nu al tevreden met gelijke spelletjes tegen Twente, Sparta en RKC. Gaat nog een lange zit worden dit seizoen.

Dit ging het sowieso wel worden toch met spelers als Fer, Diemers en Linssen

7 minuten geleden zei MetalMichael:

Misschien even je sarcasme radar resetten. ;)

Nouja hoor voldoende mensen het met droge ogen zeggen, dus wilde mijn mening er in ieder geval even over kwijt.

4 minuten geleden zei Regis:

Dit ging het sowieso wel worden toch met spelers als Fer, Diemers en Linssen

Vooral die laatste 2, ja. En dan heb je met Nieuwkoop en Jorgensen nog 2 spelers die Feyenoord onwaardig zijn. Dat gaat lastig voetballen worden dan.

Ik wou net zeggen. Zou je niet weten wat je met deze selectie wil doen. Niemand die kan scoren op Sini en Berghuis na, middenvelders zonder creativiteit (sowieso al jaren een probleem), geen normale rechtsback.

Vorig seizoen tilt het publiek je dan over het dooie punt, nu moet je het op kwaliteit doen en dan ben je gewoon klaar.

We gaan nog steeds wel boven AZ en PSV eindigen, maar zou me niets verbazen dat Vitesse of Utrecht gewoon plek 2 gaan pakken dit seizoen. 

12 minuten geleden zei Rogier.:

AZ ook weer puntenverlies, niet best. Je moet er toch niet aan denken dat Vitesse straks de voorronde van de Champions League in zou mogen.

Want? Met deze trainer, deze speelstijl en een paar kwaliteitsspelers als Bazoer en Tannane hebben ze meer kans dan AZ met een stuk meer talent maar vreselijk naïef voetbal. 

45 minuten geleden zei Zeus:

Wel pijnlijk die 0-13. Eredivisie het lachertje van Europa op dit moment. Alle reacties erop vanuit het buitenland gaan toch vooral over het trieste niveau van de Nederlandse competitie. 

Dit vind ik zo'n ontzettende onzin zeg. Een Ajax die er zin in heeft, een VVV die een totale offday heeft en heel veel pech en je krijgt 0-13. Hoevaak gebeurt dit nou? Nooit, laatste keer was notabene 10-0 10 jaar geleden. Zei dat veel over de Eredivisie, volgens mij niet.