Thierryvane Geplaatst 20 oktober 2020 Share Geplaatst 20 oktober 2020 Hier zie je het goed. Krijgt overigens geen extra straf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 20 oktober 2020 Share Geplaatst 20 oktober 2020 Ah, ja dan valt het wel mee. Nog steeds moet je je mond houden natuurlijk. Zal vast meespelen dat het Tannane is en de manier waarop die het zegt. Slecht voorbeeld voor de jeugd en wat mij betreft prima dat dit soort acties gewoon met een tweede gele kaart bestraft worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 20 oktober 2020 Share Geplaatst 20 oktober 2020 11 uur geleden zei Zeus: Mafkees en clown, zag ik. Dat had ook veel erger gekund, toch? Of mag ik dat niet zeggen? Eens, niet omdat ik voor Vitesse ben. Maar liever dit in algemene zin dan een doodschop waardoor je iemands carrière in gevaar brengt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 20 oktober 2020 Share Geplaatst 20 oktober 2020 Vinden jullie het dan geen tweede gele kaart? Want dat het erger had gekund en dat een doodschop veel erger is dat lijkt me nogal wiedes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 20 oktober 2020 Share Geplaatst 20 oktober 2020 Jawel maar er werd gesproken over een onderzoek en eventueel een langere schorsing. Dat vind ik dan weer overdreven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 20 oktober 2020 Share Geplaatst 20 oktober 2020 28 minuten geleden zei cimbomcu: Jawel maar er werd gesproken over een onderzoek en eventueel een langere schorsing. Dat vind ik dan weer overdreven. Ah oke. Dat ben ik met je eens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 20 oktober 2020 Share Geplaatst 20 oktober 2020 1 uur geleden zei Bolderbast: Vinden jullie het dan geen tweede gele kaart? Want dat het erger had gekund en dat een doodschop veel erger is dat lijkt me nogal wiedes. Ik zou graag zien dat er iets meer gevoel in die scheidsrechter zit ja. Dit is wel gewoon geel. Maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat luinge of jol gewoon heel boos terug hadden geschreeuwd. Je mag niks meer tegenwoordig he? Of je nou mafkees roept of je vraagt 3x aan een scheids of het geen overtreding was: hop gele kaart. Dat hele pedante van een boel scheidsrechters word ik wel echt doodmoe van. En laten we wel zijn: die scheidsrechter heeft gewoon de ogen in de broekzak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 25 oktober 2020 Share Geplaatst 25 oktober 2020 De overwinning van de USA op Thailand op het WK voor Vrouwen was een schande volgens verschillende media, maar nu lees ik daar niets over. Double standards? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 25 oktober 2020 Share Geplaatst 25 oktober 2020 Goede 1e helft van Groningen. Maar wat is die El Hankouri toch slecht zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 25 oktober 2020 Share Geplaatst 25 oktober 2020 Medekoploper Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RogerGarcia Geplaatst 25 oktober 2020 Share Geplaatst 25 oktober 2020 Wat spelen PSV en Feyenoord armoedig voetbal zeg. Ongelooflijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 25 oktober 2020 Share Geplaatst 25 oktober 2020 Jaar ongeslagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 25 oktober 2020 Share Geplaatst 25 oktober 2020 1 minuut geleden zei MetalMichael: Jaar ongeslagen. Loop maar lekker mee in die polonaise inderdaad joh Eerste seizoenshelft moet je de punten pakken, aangezien je na de winter alle toppers nog krijgt. Maar dan ben je nu al tevreden met gelijke spelletjes tegen Twente, Sparta en RKC. Gaat nog een lange zit worden dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 25 oktober 2020 Share Geplaatst 25 oktober 2020 Zojuist zei 007mark: Loop maar lekker mee in die polonaise inderdaad joh Misschien even je sarcasme radar resetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 25 oktober 2020 Share Geplaatst 25 oktober 2020 4 minuten geleden zei MetalMichael: Jaar ongeslagen. Contractverlening voor Dickie! 2 minuten geleden zei 007mark: Loop maar lekker mee in die polonaise inderdaad joh Eerste seizoenshelft moet je de punten pakken, aangezien je na de winter alle toppers nog krijgt. Maar dan ben je nu al tevreden met gelijke spelletjes tegen Twente, Sparta en RKC. Gaat nog een lange zit worden dit seizoen. Dit ging het sowieso wel worden toch met spelers als Fer, Diemers en Linssen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 25 oktober 2020 Share Geplaatst 25 oktober 2020 7 minuten geleden zei MetalMichael: Misschien even je sarcasme radar resetten. Nouja hoor voldoende mensen het met droge ogen zeggen, dus wilde mijn mening er in ieder geval even over kwijt. 4 minuten geleden zei Regis: Dit ging het sowieso wel worden toch met spelers als Fer, Diemers en Linssen Vooral die laatste 2, ja. En dan heb je met Nieuwkoop en Jorgensen nog 2 spelers die Feyenoord onwaardig zijn. Dat gaat lastig voetballen worden dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 25 oktober 2020 Share Geplaatst 25 oktober 2020 Ik wou net zeggen. Zou je niet weten wat je met deze selectie wil doen. Niemand die kan scoren op Sini en Berghuis na, middenvelders zonder creativiteit (sowieso al jaren een probleem), geen normale rechtsback. Vorig seizoen tilt het publiek je dan over het dooie punt, nu moet je het op kwaliteit doen en dan ben je gewoon klaar. We gaan nog steeds wel boven AZ en PSV eindigen, maar zou me niets verbazen dat Vitesse of Utrecht gewoon plek 2 gaan pakken dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 25 oktober 2020 Share Geplaatst 25 oktober 2020 Die Peet Bijen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 25 oktober 2020 Share Geplaatst 25 oktober 2020 Wel pijnlijk die 0-13. Eredivisie het lachertje van Europa op dit moment. Alle reacties erop vanuit het buitenland gaan toch vooral over het trieste niveau van de Nederlandse competitie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 25 oktober 2020 Share Geplaatst 25 oktober 2020 AZ ook weer puntenverlies, niet best. Je moet er toch niet aan denken dat Vitesse straks de voorronde van de Champions League in zou mogen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 25 oktober 2020 Share Geplaatst 25 oktober 2020 Als Bizot komende interlandperiode opgeroepen wordt voor het Nederlands Elftal doe ik namens het volk en als AZ fan een oproep om je af te melden, deze man is echt een parodie op een keeper dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 25 oktober 2020 Share Geplaatst 25 oktober 2020 12 minuten geleden zei Rogier.: AZ ook weer puntenverlies, niet best. Je moet er toch niet aan denken dat Vitesse straks de voorronde van de Champions League in zou mogen. Want? Met deze trainer, deze speelstijl en een paar kwaliteitsspelers als Bazoer en Tannane hebben ze meer kans dan AZ met een stuk meer talent maar vreselijk naïef voetbal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 25 oktober 2020 Share Geplaatst 25 oktober 2020 45 minuten geleden zei Zeus: Wel pijnlijk die 0-13. Eredivisie het lachertje van Europa op dit moment. Alle reacties erop vanuit het buitenland gaan toch vooral over het trieste niveau van de Nederlandse competitie. Dit vind ik zo'n ontzettende onzin zeg. Een Ajax die er zin in heeft, een VVV die een totale offday heeft en heel veel pech en je krijgt 0-13. Hoevaak gebeurt dit nou? Nooit, laatste keer was notabene 10-0 10 jaar geleden. Zei dat veel over de Eredivisie, volgens mij niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 25 oktober 2020 Share Geplaatst 25 oktober 2020 Dat het nooit zou gebeuren is dus juist wél een argument om het niveau van de Eredivisie in twijfel te trekken. Want dat klopt inderdaad. In andere competities zou de uitslag niet snel zo extreem uitvallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 25 oktober 2020 Share Geplaatst 25 oktober 2020 moest een voetbalmatch maar uit 80 minuten bestaan, stond AZ nu aan de leiding. :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten