Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

5 uur geleden zei Rogier.:

We kunnen het beter over 'Super January' hebben. Weet nog niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Als een club enkele sterkhouders tijdelijk moet missen, heeft dat echt een hele grote impact op de competitie.

Overigens vreemd dat Ajax juist tegen PSV en Feyenoord al vroeg in januari thuis speelt. Lijkt me dat dat de wedstrijden waren die Ajax graag zo laat mogelijk wilde spelen. AZ wordt wel lekker prima het zadel geholpen met Ajax-PSV 3 dagen voordat zij tegen PSV moeten (en ook nog eens om 16:45), ze mogen zelf een dag eerder naar Zwolle toe. Zou het knap vinden van PSV als ze die winnen.

image.png.6215e5010050f4f45ddb8451192d0152.png

Ben er geen fan van, PSV heeft het altijd lastig in de Kuip en dat op mijn verjaardag.

Nee serieus, al die toppers in de transferperiode..... Ik vind het helemaal niks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 22-7-2020 om 10:32 zei Rogier.:

We kunnen het beter over 'Super January' hebben. Weet nog niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Als een club enkele sterkhouders tijdelijk moet missen, heeft dat echt een hele grote impact op de competitie.

Overigens vreemd dat Ajax juist tegen PSV en Feyenoord al vroeg in januari thuis speelt. Lijkt me dat dat de wedstrijden waren die Ajax graag zo laat mogelijk wilde spelen. AZ wordt wel lekker prima het zadel geholpen met Ajax-PSV 3 dagen voordat zij tegen PSV moeten (en ook nog eens om 16:45), ze mogen zelf een dag eerder naar Zwolle toe. Zou het knap vinden van PSV als ze die winnen.

image.png.6215e5010050f4f45ddb8451192d0152.png

Ligt het aan mij of wordt PSV hier enorm benadeelt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei Rossi:
3 uur geleden zei FMNOOB:
Het gaat beginnen de Eredivisie comeback met Heracles tegen Groningen om 20.00, maar 17.30 is het al Utrecht tegen AZ die mogen aftrappen!

Was gister al begonnen met een spectaculaire pot in Maastricht

Was er zelf ook al achter gekomen :-D. NAC - Heerenveen is net afgelopen. 1-0 voor NAC.

Link naar opmerking
Deel via andere websites