Regis Geplaatst 22 juli 2020 Share Geplaatst 22 juli 2020 Speelronde 32 ook De Klassieker. Schaaltje even ophalen in Rotterdam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ELHenry Geplaatst 22 juli 2020 Share Geplaatst 22 juli 2020 7 minuten geleden zei Regis: Speelronde 32 ook De Klassieker. Schaaltje even ophalen in Rotterdam Niet nodig. Want dan zijn we al kampioen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
spaansetukker Geplaatst 22 juli 2020 Share Geplaatst 22 juli 2020 3 uur geleden zei Rogier.: 'Super January' Whut beste maand wel dit, al die toppers in enkele weken/. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 22 juli 2020 Share Geplaatst 22 juli 2020 5 uur geleden zei Rogier.: We kunnen het beter over 'Super January' hebben. Weet nog niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Als een club enkele sterkhouders tijdelijk moet missen, heeft dat echt een hele grote impact op de competitie. Overigens vreemd dat Ajax juist tegen PSV en Feyenoord al vroeg in januari thuis speelt. Lijkt me dat dat de wedstrijden waren die Ajax graag zo laat mogelijk wilde spelen. AZ wordt wel lekker prima het zadel geholpen met Ajax-PSV 3 dagen voordat zij tegen PSV moeten (en ook nog eens om 16:45), ze mogen zelf een dag eerder naar Zwolle toe. Zou het knap vinden van PSV als ze die winnen. Ben er geen fan van, PSV heeft het altijd lastig in de Kuip en dat op mijn verjaardag. Nee serieus, al die toppers in de transferperiode..... Ik vind het helemaal niks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
spaansetukker Geplaatst 23 juli 2020 Share Geplaatst 23 juli 2020 20 uur geleden zei neva: al die toppers in de transferperiode Ook dat nog inderdaad, je zou maar net een van je sleutelspelers verliezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 23 juli 2020 Share Geplaatst 23 juli 2020 Dan moet je 'em niet verkopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 1 augustus 2020 Share Geplaatst 1 augustus 2020 (bewerkt) Het gaat beginnen de Eredivisie comeback met Heracles tegen Groningen om 20.00, maar 17.30 is het al Utrecht tegen AZ die mogen aftrappen! 1 augustus 2020 bewerkt door FMNOOB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 1 augustus 2020 Share Geplaatst 1 augustus 2020 NAC - Heerenveen is nu bezig. Heerenveen heeft nog wel een hele lange weg te gaan, doet echt pijn aan mijn ogen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 1 augustus 2020 Share Geplaatst 1 augustus 2020 Het gaat beginnen de Eredivisie comeback met Heracles tegen Groningen om 20.00, maar 17.30 is het al Utrecht tegen AZ die mogen aftrappen!Was gister al begonnen met een spectaculaire pot in Maastricht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 1 augustus 2020 Share Geplaatst 1 augustus 2020 Op 22-7-2020 om 10:32 zei Rogier.: We kunnen het beter over 'Super January' hebben. Weet nog niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Als een club enkele sterkhouders tijdelijk moet missen, heeft dat echt een hele grote impact op de competitie. Overigens vreemd dat Ajax juist tegen PSV en Feyenoord al vroeg in januari thuis speelt. Lijkt me dat dat de wedstrijden waren die Ajax graag zo laat mogelijk wilde spelen. AZ wordt wel lekker prima het zadel geholpen met Ajax-PSV 3 dagen voordat zij tegen PSV moeten (en ook nog eens om 16:45), ze mogen zelf een dag eerder naar Zwolle toe. Zou het knap vinden van PSV als ze die winnen. Ligt het aan mij of wordt PSV hier enorm benadeelt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 1 augustus 2020 Share Geplaatst 1 augustus 2020 27 minuten geleden zei Rossi: 3 uur geleden zei FMNOOB: Het gaat beginnen de Eredivisie comeback met Heracles tegen Groningen om 20.00, maar 17.30 is het al Utrecht tegen AZ die mogen aftrappen! Was gister al begonnen met een spectaculaire pot in Maastricht Was er zelf ook al achter gekomen . NAC - Heerenveen is net afgelopen. 1-0 voor NAC. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 1 augustus 2020 Share Geplaatst 1 augustus 2020 2 uur geleden zei Sanel: Ligt het aan mij of wordt PSV hier enorm benadeelt? Ligt niet aan jou. Onbegrijpelijk dat PSV-AZ niet op 14 januari is ingepland Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 1 augustus 2020 Share Geplaatst 1 augustus 2020 Die pot is op een woensdag en de zondag daarop moeten ze Sparta uit die gaan echt 4e worden ofzo, lijkt mij dat in januari de competitie word beslist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 2 augustus 2020 Share Geplaatst 2 augustus 2020 18 uur geleden zei Sanel: Ligt het aan mij of wordt PSV hier enorm benadeelt? Nee joh PSV is superfit met die Duitse trainer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 augustus 2020 Share Geplaatst 2 augustus 2020 Wie is dit dan joh. Wat goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 2 augustus 2020 Share Geplaatst 2 augustus 2020 WAT IS DIT Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 2 augustus 2020 Share Geplaatst 2 augustus 2020 Ik snap het niet eerlijk gezegd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 2 augustus 2020 Share Geplaatst 2 augustus 2020 3 uur geleden zei Sophomore: Ik snap het niet eerlijk gezegd. Wat snap je niet Soof? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 2 augustus 2020 Share Geplaatst 2 augustus 2020 16 minuten geleden zei Sanel: Wat snap je niet Soof? Wat snapt 'ie wel... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 2 augustus 2020 Share Geplaatst 2 augustus 2020 (bewerkt) Wat er grappig danwel opvallend aan is. Voor niets zo'n kut interview gekeken, waarvoor ik adblock moest uitzetten en een reclame voor moest bekijken. @Sanel Misschien dat ik wat van Lang moet terugkijken, want staat me niet veel van 'em bij. 2 augustus 2020 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 2 augustus 2020 Share Geplaatst 2 augustus 2020 Ik snap het ook niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 2 augustus 2020 Share Geplaatst 2 augustus 2020 Ik denk dat jullie het wel begrijpen maar niet willen toegeven, zn spraak natuurlijk. Hij komt niet echt snugger over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 3 augustus 2020 Share Geplaatst 3 augustus 2020 als ik het vergelijk met de gemiddelde voetballer vind ik dit niet opvallend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 6 augustus 2020 Share Geplaatst 6 augustus 2020 https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=375290 Succes in de CL he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 6 augustus 2020 Share Geplaatst 6 augustus 2020 Kleutertje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten