Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

39 minuten geleden zei Rossi:

Gaat zeker nooit naar uitwedstrijden? Belachelijke tijd. 12.15 is eveneens belachelijk.

Niet meer, maar wat is het probleem dan met 20.00 uur aftrap?

Juist fijn lijkt mij, overdag tijd voor amateurvoetbal of familieverplichtingen etc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[mention=5005]Rossi[/mention] 8 uur zondagavond lijkt mij veel fijner dan de 8 uur op vrijdagavond
Vrijdag doet er in dit geval niet toe. Het is niet zo dat de vrijdag vervangen wordt met zondagavond.

Daarnaast ga ik op vrij liever een (half)uurtje eerder weg van werk indien we een verre uitwedstrijd hebben dan dat ik pas rond 12en thuis kom zondags en het wekkertje gaat om 4 uur op de maandag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Rossi:

Met het oog op werken de andere dag, het late thuiskomen.

Zie het probleem niet echt, maar ok misschien kijk ik te veel vanuit mijn eigen perspectief ;c  Hoef niet om vier uur 's morgens op. 

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei Kavinos:

Wat gaat er dan gebeuren met Studio Sport eigenlijk? Krijgen die ook een andere opzet? Of missen die nu altijd een samenvatting en wordt die getoond bij Studio Voetbal?

Ja de "met het bord op schoot" scouting van veel clubs zal wel moeten worden aangepast nu. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Chiemel:

Eerste degradatiekandidaat kunnen we opschrijven: VVV. Hebben Maaskant aangenomen. 

Ja onbegrijpelijke keus. Heeft de laatste 10 jaar niets meer laten zien als trainer. Zijn toch wel betere opties beschikbaar. 

Misschien een Duitser, aangezien ze toch alleen maar Duitse spelers halen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Hwb:

Het is toch werkelijk belachelijk dat zo'n Maaskant nog een baan als coach krijgt in het betaald voetbal.

Hoezo? Hij vindt zichzelf misschien iets te goed, maar de clubs waar hij in NL laatste jaren gefaald heeft, had bijna niemand goed kunnen laten draaien. Bij Groningen was het spel gewoon kut, maar de prestatie oke.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei Erwin.:

Hoezo? Hij vindt zichzelf misschien iets te goed, maar de clubs waar hij in NL laatste jaren gefaald heeft, had bijna niemand goed kunnen laten draaien. Bij Groningen was het spel gewoon kut, maar de prestatie oke.

Het is een patjepeeër die nooit zo goed geweest is als bij z'n eerste club. En dat is inmiddels 15 jaar geleden. Je kunt zeggen dat bijna niemand die clubs goed had kunnen laten draaien, maar iemand die steevast niets bijzonders presteert, die hoort niet steeds nieuwe kansen te krijgen. Zoek dan iemand met toekomst, iemand die zou kunnen verrassen etc. Daarnaast zeg je zelf al dat het spel bij Groningen gewoon kut was. Hij had aanvallend en attractief voetbal beloofd. Ik heb weinig problemen met defensief anti-voetbal (ik houd er niet van en vind dat sommige clubs het nooit zouden moeten doen, maar het staat iedereen vrij het te doen), maar het is echt een no-go als je het tegenovergestelde hebt beloofd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat hij ook tig keer heeft gezegd dat hij geen trainer meer wil zijn helpt ook niet mee. Verbind je je eerst aan Almere als technische man om daar het beleid te bepalen voor een project van een paar jaar en de eerste de beste aanbieding als trainer en je bent weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites