Sophomore Geplaatst 14 juni 2019 Share Geplaatst 14 juni 2019 39 minuten geleden zei Rossi: Gaat zeker nooit naar uitwedstrijden? Belachelijke tijd. 12.15 is eveneens belachelijk. Niet meer, maar wat is het probleem dan met 20.00 uur aftrap? Juist fijn lijkt mij, overdag tijd voor amateurvoetbal of familieverplichtingen etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 14 juni 2019 Share Geplaatst 14 juni 2019 Niet meer, maar wat is het probleem dan met 20.00 uur aftrap? Juist fijn lijkt mij, overdag tijd voor amateurvoetbal of familieverplichtingen etc.Met het oog op werken de andere dag, het late thuiskomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Isco22 Geplaatst 14 juni 2019 Share Geplaatst 14 juni 2019 Deze clubs spelen op zondagavond om 8 uur uit, niet groter maken dan het is.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 14 juni 2019 Share Geplaatst 14 juni 2019 Deze clubs spelen op zondagavond om 8 uur uit, niet groter maken dan het is.. Ga er maar vanuit dat de stadions er niet voller van worden. Fox blij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Isco22 Geplaatst 14 juni 2019 Share Geplaatst 14 juni 2019 @Rossi 8 uur zondagavond lijkt mij veel fijner dan de 8 uur op vrijdagavond Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 14 juni 2019 Share Geplaatst 14 juni 2019 [mention=5005]Rossi[/mention] 8 uur zondagavond lijkt mij veel fijner dan de 8 uur op vrijdagavondVrijdag doet er in dit geval niet toe. Het is niet zo dat de vrijdag vervangen wordt met zondagavond.Daarnaast ga ik op vrij liever een (half)uurtje eerder weg van werk indien we een verre uitwedstrijd hebben dan dat ik pas rond 12en thuis kom zondags en het wekkertje gaat om 4 uur op de maandag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 14 juni 2019 Share Geplaatst 14 juni 2019 Wat gaat er dan gebeuren met Studio Sport eigenlijk? Krijgen die ook een andere opzet? Of missen die nu altijd een samenvatting en wordt die getoond bij Studio Voetbal? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 14 juni 2019 Share Geplaatst 14 juni 2019 (bewerkt) 1 uur geleden zei Rossi: Met het oog op werken de andere dag, het late thuiskomen. Zie het probleem niet echt, maar ok misschien kijk ik te veel vanuit mijn eigen perspectief Hoef niet om vier uur 's morgens op. 14 juni 2019 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Isco22 Geplaatst 14 juni 2019 Share Geplaatst 14 juni 2019 25 minuten geleden zei Kavinos: Wat gaat er dan gebeuren met Studio Sport eigenlijk? Krijgen die ook een andere opzet? Of missen die nu altijd een samenvatting en wordt die getoond bij Studio Voetbal? Ja de "met het bord op schoot" scouting van veel clubs zal wel moeten worden aangepast nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 14 juni 2019 Share Geplaatst 14 juni 2019 Zie het probleem niet echt, maar ok misschien kijk ik te veel vanuit mijn eigen perspectief Hoef niet om vier uur 's morgens op. Had het dan liever 19.00 gezien scheelt toch weer een uur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 14 juni 2019 Share Geplaatst 14 juni 2019 Nou blijkt het toch weer niet door te gaan op zondagavond. Mooi zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 17 juni 2019 Share Geplaatst 17 juni 2019 Die 12.15 wedstrijden zijn ook alles behalve ideaal, zeker als je met de voetbal zit op zondag... Gelukkig vallen de wedstrijden in augustus precies goed met mijn vakantie zodat ik geen thuiswedstrijd mis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 17 juni 2019 Share Geplaatst 17 juni 2019 Zelf een balletje trappen gaat bij mij voor dan er naar kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 17 juni 2019 Share Geplaatst 17 juni 2019 Eerste degradatiekandidaat kunnen we opschrijven: VVV. Hebben Maaskant aangenomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 17 juni 2019 Share Geplaatst 17 juni 2019 1 uur geleden zei Chiemel: Eerste degradatiekandidaat kunnen we opschrijven: VVV. Hebben Maaskant aangenomen. Ja onbegrijpelijke keus. Heeft de laatste 10 jaar niets meer laten zien als trainer. Zijn toch wel betere opties beschikbaar. Misschien een Duitser, aangezien ze toch alleen maar Duitse spelers halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 17 juni 2019 Share Geplaatst 17 juni 2019 Opvallense keus, maar aan de andere kant heb ik wel vertrouwen in Stan Valckx. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 18 juni 2019 Share Geplaatst 18 juni 2019 Het is toch werkelijk belachelijk dat zo'n Maaskant nog een baan als coach krijgt in het betaald voetbal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 18 juni 2019 Share Geplaatst 18 juni 2019 1 uur geleden zei Hwb: Het is toch werkelijk belachelijk dat zo'n Maaskant nog een baan als coach krijgt in het betaald voetbal. Hoezo? Hij vindt zichzelf misschien iets te goed, maar de clubs waar hij in NL laatste jaren gefaald heeft, had bijna niemand goed kunnen laten draaien. Bij Groningen was het spel gewoon kut, maar de prestatie oke. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 18 juni 2019 Share Geplaatst 18 juni 2019 20 minuten geleden zei Erwin.: Hoezo? Hij vindt zichzelf misschien iets te goed, maar de clubs waar hij in NL laatste jaren gefaald heeft, had bijna niemand goed kunnen laten draaien. Bij Groningen was het spel gewoon kut, maar de prestatie oke. Het is een patjepeeër die nooit zo goed geweest is als bij z'n eerste club. En dat is inmiddels 15 jaar geleden. Je kunt zeggen dat bijna niemand die clubs goed had kunnen laten draaien, maar iemand die steevast niets bijzonders presteert, die hoort niet steeds nieuwe kansen te krijgen. Zoek dan iemand met toekomst, iemand die zou kunnen verrassen etc. Daarnaast zeg je zelf al dat het spel bij Groningen gewoon kut was. Hij had aanvallend en attractief voetbal beloofd. Ik heb weinig problemen met defensief anti-voetbal (ik houd er niet van en vind dat sommige clubs het nooit zouden moeten doen, maar het staat iedereen vrij het te doen), maar het is echt een no-go als je het tegenovergestelde hebt beloofd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 18 juni 2019 Share Geplaatst 18 juni 2019 Dat ben ik wel met je eens ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 18 juni 2019 Share Geplaatst 18 juni 2019 Dat hij ook tig keer heeft gezegd dat hij geen trainer meer wil zijn helpt ook niet mee. Verbind je je eerst aan Almere als technische man om daar het beleid te bepalen voor een project van een paar jaar en de eerste de beste aanbieding als trainer en je bent weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 18 juni 2019 Share Geplaatst 18 juni 2019 Ach het woord van een trainer of speler zegt toch helemaal niks. Spijkerman wou een buitenlands avontuur en tekend bij Heerenveen. Nou ja is wel buitenland natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 19 juni 2019 Share Geplaatst 19 juni 2019 Ja maar goed, welke buitenlandse club zit te wachten op Hennie Spijkerman dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 19 juni 2019 Share Geplaatst 19 juni 2019 @Superboeren Heerenveen dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 19 juni 2019 Share Geplaatst 19 juni 2019 4 uur geleden zei Superboeren: Ja maar goed, welke buitenlandse club zit te wachten op Hennie Spijkerman dan. Denk zelf dat hij gehoopt had op een belletje van Frank de Boer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten