Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Formule 1 / Indycar etc.

Richarð.

Aanbevolen berichten

10 uur geleden zei timpy00:

Hij Is gewoon een sneue gast. Bewijst hij vrij regelmatig in dit soort situaties.

Ik heb alleen de boordradio gehoord en het interview bij Viaplay, maar daar zei hij toch niet veel geks? 

Hii wist al dat Singapore heel lastig ging worden o.b.v. de sim. En in de FP’s kregrn ze het niet aan de praat. Na FP3 gokje genomen en die pakte he-le-maal verkeerd uit. Vond hem juist vrij nuchter. 

Dat hij die straffen niet krijgt kan je overigens ook verfrissend noemen. Max leek juist altijd sneller bestraft te worden voorheen. 

Verder natuurlijk voor de spanning helemaal prima dat Red Bull niet mee doet dit weekend. Winnen van zo ver naar achteren is eigenlijk onmogelijk. Hopen op een mooi gevecht tussen Sainz, Russell en Norris.

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei The Saint:

Wel leuk om te zien dat het ook eens tegen kan zitten. Verstappen is dan alleen echt een naar mannetje hè. Maar goed, dat scharen we dan maar onder winnaars mentaliteit. 

Grappig dat je nu zegt dat Verstappen een naar mannetje is. In de tijd dat Mercedes zo heerste en Lewis had eens een slechte quali en zei dan dingen was het geen naar mannetje. Als je een hekel aan Verstappen hebt mag je het ook gewoon zeggen.

En Verstappen had allang aangegeven dat het hem niet ging worden.

Edit: Geen Stroll vandaag. Dit heeft Aston Martin net bekend gemaakt.

bewerkt door delichris
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei delichris:

Grappig dat je nu zegt dat Verstappen een naar mannetje is. In de tijd dat Mercedes zo heerste en Lewis had eens een slechte quali en zei dan dingen was het geen naar mannetje. Als je een hekel aan Verstappen hebt mag je het ook gewoon zeggen.

En Verstappen had allang aangegeven dat het hem niet ging worden.

Edit: Geen Stroll vandaag. Dit heeft Aston Martin net bekend gemaakt.

Lol. Jij hebt als het op Manchester United en Max Verstappen aankomt echt oogkleppen op hè.  

Keer kritiek geven en de fanboy(s) zijn boos. Vervolgens ook nog een volledig onnodige vergelijking met Hamilton erin verwerken, want dat schijnt eenmaal te moeten als je Max verdedigd. 

Je slaat alleen in één post twee keer faliekant de plank mis. Want als je een beetje opgelet had steek ik hier Max al vanaf zijn F1 debuut veren in zijn reet en ben ik absoluut geen fan van Lewis. 

Als Max naar gedrag vertoont (pitlane impeding bv) dan mag dat best benoemd worden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei The Saint:

Lol. Jij hebt als het op Manchester United en Max Verstappen aankomt echt oogkleppen op hè.  

Keer kritiek geven en de fanboy(s) zijn boos. Vervolgens ook nog een volledig onnodige vergelijking met Hamilton erin verwerken, want dat schijnt eenmaal te moeten als je Max verdedigd. 

Je slaat alleen in één post twee keer faliekant de plank mis. Want als je een beetje opgelet had steek ik hier Max al vanaf zijn F1 debuut veren in zijn reet en ben ik absoluut geen fan van Lewis. 

Als Max naar gedrag vertoont (pitlane impeding bv) dan mag dat best benoemd worden. 

Dit deden er meer. Want er waren meer onderzoeken dus een naar gedrag onzin. Jij leest ook niet wat ik typte. En het is geen onnodige vergelijking met Lewis, want dit gebeurde ook gewoon.

En oogkleppen heb ik niet op, want dan moet jij beter lezen wat betreft Max en United. Ik zeg vaak genoeg dat het slecht is bij United. Maar dat wil jij dus niet lezen. Over Max zeg ik zelf dat Max aangeeft dat het dit niet het weekend wordt. 

bewerkt door delichris
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei delichris:

Dit deden er meer. Want er waren meer onderzoeken dus een naar gedrag onzin. Jij leest ook niet wat ik typte. En het is geen onnodige vergelijking met Lewis, want dit gebeurde ook gewoon.

En oogkleppen heb ik niet op, want dan moet jij beter lezen wat betreft Max en United. Ik zeg vaak genoeg dat het slecht is bij United. Maar dat wil jij dus niet lezen. Over Max zeg ik zelf dat Max aangeeft dat het dit niet het weekend wordt. 

Max kan toch ook gewoon een sneue gast zijn die een heel goede coureur is? Want dat is wat ik van hem vind.

Lewis kan/kon ook zeker zeiken of hoe je het wilt noemen. Maar qua persoonlijkheid is Max nog wel ver van niveau Hamilton af. Vooral een beetje een lege gast. Maakt niet uit  hij is op dit moment wel de beste coureur en dat in combinatie met de beste auto geeft een saai seizoen. Is zo'n weekend als dit ook wel eens leuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei neva:

Leuk voor Piastri. McLaren heeft het goed voor elkaar, als je kijkt waar ze twee (of drie?) jaar geleden stonden...

Wat te denken van de openingsraces van dit jaar nog 

Bahrein - Piastri DNF, Norris P18

Saudi Arabië - Piastri P15, Norris P17

Link naar opmerking
Deel via andere websites

https://x.com/fastestpitstop/status/1710992639166705728?s=46&t=U8Bxwt0kXtqfTlyZvmyeSA

Oke FIA :cab:

The FIA has set a limit of maximum 18 laps for new tyre sets in the race today. 

3 pit stops will be mandatory for each driver. 

If a driver exceeds the limit he will be black flagged.

#F1 #QatarGP

Link naar opmerking
Deel via andere websites