Michaelinho* Geplaatst 17 september 2023 Share Geplaatst 17 september 2023 (bewerkt) 10 uur geleden zei timpy00: Hij Is gewoon een sneue gast. Bewijst hij vrij regelmatig in dit soort situaties. Ik heb alleen de boordradio gehoord en het interview bij Viaplay, maar daar zei hij toch niet veel geks? Hii wist al dat Singapore heel lastig ging worden o.b.v. de sim. En in de FP’s kregrn ze het niet aan de praat. Na FP3 gokje genomen en die pakte he-le-maal verkeerd uit. Vond hem juist vrij nuchter. Dat hij die straffen niet krijgt kan je overigens ook verfrissend noemen. Max leek juist altijd sneller bestraft te worden voorheen. Verder natuurlijk voor de spanning helemaal prima dat Red Bull niet mee doet dit weekend. Winnen van zo ver naar achteren is eigenlijk onmogelijk. Hopen op een mooi gevecht tussen Sainz, Russell en Norris. 17 september 2023 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 17 september 2023 Share Geplaatst 17 september 2023 (bewerkt) 15 uur geleden zei The Saint: Wel leuk om te zien dat het ook eens tegen kan zitten. Verstappen is dan alleen echt een naar mannetje hè. Maar goed, dat scharen we dan maar onder winnaars mentaliteit. Grappig dat je nu zegt dat Verstappen een naar mannetje is. In de tijd dat Mercedes zo heerste en Lewis had eens een slechte quali en zei dan dingen was het geen naar mannetje. Als je een hekel aan Verstappen hebt mag je het ook gewoon zeggen. En Verstappen had allang aangegeven dat het hem niet ging worden. Edit: Geen Stroll vandaag. Dit heeft Aston Martin net bekend gemaakt. 17 september 2023 bewerkt door delichris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 17 september 2023 Share Geplaatst 17 september 2023 3 uur geleden zei delichris: Grappig dat je nu zegt dat Verstappen een naar mannetje is. In de tijd dat Mercedes zo heerste en Lewis had eens een slechte quali en zei dan dingen was het geen naar mannetje. Als je een hekel aan Verstappen hebt mag je het ook gewoon zeggen. En Verstappen had allang aangegeven dat het hem niet ging worden. Edit: Geen Stroll vandaag. Dit heeft Aston Martin net bekend gemaakt. Lol. Jij hebt als het op Manchester United en Max Verstappen aankomt echt oogkleppen op hè. Keer kritiek geven en de fanboy(s) zijn boos. Vervolgens ook nog een volledig onnodige vergelijking met Hamilton erin verwerken, want dat schijnt eenmaal te moeten als je Max verdedigd. Je slaat alleen in één post twee keer faliekant de plank mis. Want als je een beetje opgelet had steek ik hier Max al vanaf zijn F1 debuut veren in zijn reet en ben ik absoluut geen fan van Lewis. Als Max naar gedrag vertoont (pitlane impeding bv) dan mag dat best benoemd worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 17 september 2023 Share Geplaatst 17 september 2023 (bewerkt) 17 minuten geleden zei The Saint: Lol. Jij hebt als het op Manchester United en Max Verstappen aankomt echt oogkleppen op hè. Keer kritiek geven en de fanboy(s) zijn boos. Vervolgens ook nog een volledig onnodige vergelijking met Hamilton erin verwerken, want dat schijnt eenmaal te moeten als je Max verdedigd. Je slaat alleen in één post twee keer faliekant de plank mis. Want als je een beetje opgelet had steek ik hier Max al vanaf zijn F1 debuut veren in zijn reet en ben ik absoluut geen fan van Lewis. Als Max naar gedrag vertoont (pitlane impeding bv) dan mag dat best benoemd worden. Dit deden er meer. Want er waren meer onderzoeken dus een naar gedrag onzin. Jij leest ook niet wat ik typte. En het is geen onnodige vergelijking met Lewis, want dit gebeurde ook gewoon. En oogkleppen heb ik niet op, want dan moet jij beter lezen wat betreft Max en United. Ik zeg vaak genoeg dat het slecht is bij United. Maar dat wil jij dus niet lezen. Over Max zeg ik zelf dat Max aangeeft dat het dit niet het weekend wordt. 17 september 2023 bewerkt door delichris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 17 september 2023 Share Geplaatst 17 september 2023 Tijd geleden dat de race zo interessant is Vind het zelfs leuker dan Twente - Ajax op het moment. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 17 september 2023 Share Geplaatst 17 september 2023 Beste race van het seizoen by far! Slim gedaan door Sainz, door Norris DRS te geven. En Lawson heeft ook bewijzen dat hij gewoon thuishoort in F1. Dat Verstappen nog bijna Leclerc inhaalt, geeft trouwens wel aan hoe slecht de Ferrari-strategie weer eens was Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 17 september 2023 Share Geplaatst 17 september 2023 Leclerc had ook gewoon een vrije pitstop had trouwens wel gewoon voorspeld dat Sainz zou willen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 17 september 2023 Share Geplaatst 17 september 2023 Wat een slotfase zeg. Die Russell 100% dat hij die fout maakt omdat Lewis flink zat te pushen. Max gewoon nog keurig de schade beperkt gehouden, zou je nog bijna 4e worden ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 17 september 2023 Share Geplaatst 17 september 2023 6 uur geleden zei delichris: Dit deden er meer. Want er waren meer onderzoeken dus een naar gedrag onzin. Jij leest ook niet wat ik typte. En het is geen onnodige vergelijking met Lewis, want dit gebeurde ook gewoon. En oogkleppen heb ik niet op, want dan moet jij beter lezen wat betreft Max en United. Ik zeg vaak genoeg dat het slecht is bij United. Maar dat wil jij dus niet lezen. Over Max zeg ik zelf dat Max aangeeft dat het dit niet het weekend wordt. Max kan toch ook gewoon een sneue gast zijn die een heel goede coureur is? Want dat is wat ik van hem vind. Lewis kan/kon ook zeker zeiken of hoe je het wilt noemen. Maar qua persoonlijkheid is Max nog wel ver van niveau Hamilton af. Vooral een beetje een lege gast. Maakt niet uit hij is op dit moment wel de beste coureur en dat in combinatie met de beste auto geeft een saai seizoen. Is zo'n weekend als dit ook wel eens leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 23 september 2023 Share Geplaatst 23 september 2023 Ik spoor ook niet eigenlijk - ga ik m'n wekker zetten voor FP3 al Anyhow; heerlijk circuit altijd wel natuurlijk in Japan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 23 september 2023 Share Geplaatst 23 september 2023 Die onboard van Verstappen net in zijn eerste rondje van q3 was echt geweldig! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 Perez Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 Wat een pannenkoek, die wil z'n zitje gewoon niet behouden volgens mij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 Max weer een klasse apart. Ook Perez weer een klasse apart. Dat je zo een weekend weggooit dan ben je ongeschikt. Zonet genoten van Moto3 met Collin. Helaas geen punten door een domme actie van Sasaki. Zonta in de Moto2 heel knap zesde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 6 oktober 2023 Share Geplaatst 6 oktober 2023 Spoiler Lando is toch een ezel. Wat een kwali weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jernx Geplaatst 6 oktober 2023 Share Geplaatst 6 oktober 2023 Dat interview net met Stroll. Wat een clown . Belachelijk als die volgend jaar nog een stoeltje heeft. Papa moet nu ook zien dat dit kansloos is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 7 oktober 2023 Share Geplaatst 7 oktober 2023 Dat is een interessante start Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 7 oktober 2023 Share Geplaatst 7 oktober 2023 Ja, het gaat alle kanten op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 7 oktober 2023 Share Geplaatst 7 oktober 2023 Nu gaat het vooral erg hard wel weer. Je zou bijna denken dat die anderen er niets van kunnen of op drie wielen rijden als je Verstappen zó gemakkelijk ziet inhalen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 7 oktober 2023 Share Geplaatst 7 oktober 2023 Titel is ook binnen. 3 op rij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 7 oktober 2023 Share Geplaatst 7 oktober 2023 Leuk voor Piastri. McLaren heeft het goed voor elkaar, als je kijkt waar ze twee (of drie?) jaar geleden stonden... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 7 oktober 2023 Share Geplaatst 7 oktober 2023 Zojuist zei neva: Leuk voor Piastri. McLaren heeft het goed voor elkaar, als je kijkt waar ze twee (of drie?) jaar geleden stonden... Wat te denken van de openingsraces van dit jaar nog Bahrein - Piastri DNF, Norris P18 Saudi Arabië - Piastri P15, Norris P17 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 Laat Max de rest van het seizoen nog meer GP's winnen. Hij gaat niets cadeau geven zei hij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 https://x.com/fastestpitstop/status/1710992639166705728?s=46&t=U8Bxwt0kXtqfTlyZvmyeSA Oke FIA The FIA has set a limit of maximum 18 laps for new tyre sets in the race today. 3 pit stops will be mandatory for each driver. If a driver exceeds the limit he will be black flagged. #F1 #QatarGP Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 Komt omdat ze de kerbs niet vertrouwen. Slopen de banden blijkbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten