Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Formule 1 / Indycar etc.

Richarð.

Aanbevolen berichten

43 minuten geleden zei Beppu:

Dat eeuwige gezeik op Lewis;e. Jullie zien echt achter alles wat hij zegt het negatieve in. Volledig gehersenspoeld door de mannen van Ziggo.

Constateer alleen maar wat ikzelf zie, heeft weinig met ziggo te maken. Maar ergens niet raar dat je bij hem gaat twijfelen. Vorige week was het nog een kleine kans dat hij ging rijden en dit weekend was er zoals verwacht weinig aan de hand. Leuk dat mensen in z’n acteerwerk geloven. Ik doe daar niet aan mee.

Hij heeft overigens gewoon een goed werkend gehad, was toch weer een fractie van de oude Lewis. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Vitesse88:

Constateer alleen maar wat ikzelf zie, heeft weinig met ziggo te maken. Maar ergens niet raar dat je bij hem gaat twijfelen. Vorige week was het nog een kleine kans dat hij ging rijden en dit weekend was er zoals verwacht weinig aan de hand. Leuk dat mensen in z’n acteerwerk geloven. Ik doe daar niet aan mee.

Hij heeft overigens gewoon een goed werkend gehad, was toch weer een fractie van de oude Lewis. 

Lewis heeft vorige nergens gezegd dat het een kleine kans was dat hij ging rijden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Vitesse88:

Die Lewis, goed gedaan dit weekend maar dat gebrabbel achteraf ‘Great crowd, blabla’ ;e

Het is zum kotsen, want hij meent er geen reet van. Maar wel slim. Ook met het bedanken van iedereen in de fabriek. Dat doet hij toch beter dan Max.

12 uur geleden zei Beppu:

Dat eeuwige gezeik op Lewis;e. Jullie zien echt achter alles wat hij zegt het negatieve in. Volledig gehersenspoeld door de mannen van Ziggo.

Dat komt ook omdat vrijwel alles wat hij voor de camera doet gemaakt is. Niets is natuurlijk bij hem, het is allemaal doordacht. En dat komt niet door Ziggo, dat ligt er elke 2 weken gewoon dik bovenop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Arezo:

Wauw. Natuurlijk dom en volstrekt onnodig om te zeggen. Zero Tolerance inderdaad. Maar om iemand dan te schorsen is wel erg overdreven denk ik?

Waarom? Ze hebben een aantal jaren er gestaan om tegen racisme te zijn. Als je nu niet reageert dan sla je een modderfiguur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei Arezo:

Wauw. Natuurlijk dom en volstrekt onnodig om te zeggen. Zero Tolerance inderdaad. Maar om iemand dan te schorsen is wel erg overdreven denk ik?

Hij mag blij zijn dat het alleen schorsen is tot dusver. In deze cancel-cultuur had het ook zo maar kunnen zijn dat zijn gehele race carrière voorbij zou zijn. 

Dat wordt met de billen bloot, spijt betuigen en wachten tot het overwaait.. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei Lazy:

Hij mag blij zijn dat het alleen schorsen is tot dusver. In deze cancel-cultuur had het ook zo maar kunnen zijn dat zijn gehele race carrière voorbij zou zijn. 

Dat wordt met de billen bloot, spijt betuigen en wachten tot het overwaait.. 

Eigenlijk best triest als je er over nadenkt. Die hele cancel cultuur.. 

Het is niet slim/handig om het woord te gebruiken. Maar er wordt ook wel een sport van gemaakt om iedere die bekend is kapot te maken. 

Wat je zegt, alleen schorsen is waarschijnlijk nog mild..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei Michaelinho*:

Eigenlijk best triest als je er over nadenkt. Die hele cancel cultuur.. 

Het is niet slim/handig om het woord te gebruiken. Maar er wordt ook wel een sport van gemaakt om iedere die bekend is kapot te maken. 

Wat je zegt, alleen schorsen is waarschijnlijk nog mild..

Het is ook volslagen hypocriet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei FlyD:

Als hij zwart/gekleurd (hoe moet je dat nu zeggen?) was geweest zou hij niet geschorst worden voor het zeggen van het N-woord want die mogen het zeggen. Volgens mij is het dan discriminatie als je hem nu wel gaat schorsen.

:-D

Wonderbaarlijke redenering.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja, slim is het niet van Vips.. Elke race loopt de helft nog te knielen (wat ook bullshit is overigens, maar dat vind ik ook bij voetbal). Als je dan dit roept als Junior driver van Red Bull kan je er op wachten dat er consequenties aan zitten. Maargoed, om hem nou na één misstap zo publiekelijk aan de schandpaal te nagelen en zo'n beetje zijn carriere af te maken gaat me wat ver. Maarja, we leven nou eenmaal in een tijd waarin iedereen overal iets van moet vinden, en waarin niks meer gezegd mag en kan worden. Hypocriet en ontzettend droevig, maar helaas de waarheid. 

bewerkt door Jotew
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ontzettend droevig dat je niet gewoon lekker het n-woord kan zeggen als vertegenwoordiger van een sport inderdaad, wat ongelofelijk verdrietig.

5 minuten geleden zei Jotew:

Maarja, we leven nou eenmaal in een tijd waarin iedereen overal iets van moet vinden

Klopt, vind ik ook vervelend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Socrates:

Ontzettend droevig dat je niet gewoon lekker het n-woord kan zeggen als vertegenwoordiger van een sport inderdaad, wat ongelofelijk verdrietig.

Klopt, vind ik ook vervelend.

Misschien moet je m'n eerste zinnen eens lezen waarin ik zeg dat het niet handig van hem is? Of mag nu helemaal niemand een keer iets zeggen waar hij/zij later spijt van kan hebben? Zonder dat de hele wereld ineens tegen je is, carrieres beeindigd moeten worden, of heel NL ineens iets van je mag vinden. Hij heeft toch niet iemand kanker toegewenst ofzo? Uiteindelijk is hij ook maar een mens he? Daarna praat ik over het tijdperk van nu in zijn algemeen. En dat is nou eenmaal een tijd waarin niks meer gezegd mag worden, alles en iedereen gecanceld word en iedereen nu ineens problemen gaat maken van dingen waar ze zich eerder (jaren terug) nooit bepaald druk om hebben gemaakt.. Kan je gaan ontkennen, prima. Blijf erbij.:) Om maar een klein voorbeeldje aan te halen: Ik ben blij dat ik hier in tukkerland mijn Indonesische collega af en toe nog 'ouwe pinda van me' mag noemen, zonder dat hij me gelijk voor racist uitmaakt. Want ja: pinda.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei delichris:

Totaal niet hypocriet.

Je hebt jarenlang als team er gestaan voor BLM en dan zou je nu niets doen. Dat zou pas hypocriet zijn.

Ik heb het over de cancel cultuur an sich. Niet over dit geval.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Socrates:

:-D

Wonderbaarlijke redenering.

Voor de duidelijkheid: dit was niet helemaal serieus bedoeld. Toch vind ik het N-woord en alles wat eromheen hangt wel een wonderbaarlijk. Zeker voer voor filosofische discussies en iets om vragen over te stellen en dat zou jij gezien je username toch moeten kunnen waarderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij roept in het heetst van de strijd Nigger. Een woord waarvan we met zijn allen hebben afgesproken dat het niet bepaald tof is om het te zeggen. Echter is het niet strafbaar of iets dergelijks. Persoonlijk denk ik dat het een hele makkelijke manier is om hem er uit te wippen, aangezien hij geen deuk in een pakkie boter rijdt. Verder eens met @FlyD
Ik ben voor een maatschappij waarin je fouten mag maken. Dat is nu eenmaal menselijk. Wanneer je vervolgens je excuses aanbiedt is het ook gewoon een keer klaar. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites