Beppu Geplaatst 5 december 2021 Share Geplaatst 5 december 2021 Wat een spanning joh. Echt een heerlijke sport dit. Mede door dit soort vreemde dingen. Veel van dit soort dingen voelen toch een beetje als oneerlijk en toevallig aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 5 december 2021 Share Geplaatst 5 december 2021 Op 4-12-2021 om 13:49 zei Lazy: Liever X euro erbij en in mijn pakket bij Ziggo dan 8 euro betalen aan weer een andere partij (ervan uitgaande dat ViaPlay een losse dienst wordt) en weer een losse app waar je een abonnement op moet hebben. Nou en dat is precies mijn punt. Dat je dus moet gaan kiezen en straks het dubbele kwijt bent als je de dingen wilt blijven zien die je nu ook kunt zien. Ik heb inmiddels ook al mijn ESPN abonnement opgezegd. Ik kijk 1x in de week 90 min naar Ajax. Al die andere zooi boeit me niet, maar daar betaal je wel voor. Kwaliteit is zeker belangrijk maar dat is niet gewaarborgd door een nieuwe fancy streamingdienst. En met falen doel ik op het feit dat dit soort zenders al zo vaak geprobeerd hebben het 'helemaal anders te doen'. Kijk ooit Talpa, wilden het op de Amerikaanse manier doen en na amper 2 maanden verlangde iedereen weer terug naar Studio Sport. Het format zoals het nu bij Ziggo is is prima, daar hoeft niet aan gesleuteld te worden. Maar goed, laten we deze discussie lekker voor wat het is. Jij vindt verandering prima, ik vind zoals het nu prima. Wij gaan elkaar hier niet in vinden en dat is prima. Ik zeg niet dat ik dat betaal he Zeg gewoon je Ziggo-tv op en neem zo'n kastje. Of zoek wat degelijke streams, die zijn voor F1 en voetbal makkelijk te vinden. Zonder al dat gekut zoals bij UFC/glory streams. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 5 december 2021 Share Geplaatst 5 december 2021 15 minuten geleden zei Rogier.: Hamilton kan ook echt niet normaal doen hè, geeft meteen zijn team de schuld Was het in dat geval toch ook gewoon? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 5 december 2021 Share Geplaatst 5 december 2021 Straf voor Max incoming…. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 5 december 2021 Share Geplaatst 5 december 2021 2 minuten geleden zei Michaelinho*: Straf voor Max incoming…. Ik vermoed het niet, maar ben er wel bang voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ADG-Vincent Geplaatst 5 december 2021 Share Geplaatst 5 december 2021 Eerste ronde na de start (dus ronde van een start) zijn de regels minder streng toch? Juist om het 'racen' te bevorderen ipv dat er als oude vrouwtjes (no offense ) gereden word. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 5 december 2021 Share Geplaatst 5 december 2021 1 plek straf stellen ze voor. Valt wat voor te zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 5 december 2021 Share Geplaatst 5 december 2021 Hahahaha back behind Hamilton. Flikker op he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 5 december 2021 Share Geplaatst 5 december 2021 Sinds wanneer mag je door een andermans garage gaan om te pissen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 5 december 2021 Share Geplaatst 5 december 2021 1 minuut geleden zei Elsjorro1990: Hahahaha back behind Hamilton. Flikker op he. Is toch logisch. Hij snijdt gewoon de bocht vol af. Is normaal gewoon een slam dunk 5 sec penalty als je de plaats niet teruggeeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 5 december 2021 Share Geplaatst 5 december 2021 (bewerkt) Terechte straf/oplossing voor Verstappen. Hamilton is de laatste weken aan het bewijzen dat hij (waarschijnlijk) terecht wereldkampioen wordt, hoe pijnlijk dat ook is voor bijna alle Nederlands annex Max-fans. Laat Verstappen maar zorgen dat die er zo niemand afjoekelt. Wel handigheidje om Ocon dan ook maar op P1 te laten starten, al vrees ik dat Hamilton daar nog voor de bocht al aan voorbij is en Verstappen P3 houdt. 5 december 2021 bewerkt door Titan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 5 december 2021 Share Geplaatst 5 december 2021 HIER ZIT HIJ ERNAAST! ERNAAST! Wat een kneuzen toch in die studio, volwassen mannen helemaal lopen schreeuwen en druk doen over de vraag of twee auto'tjes naast elkaar reden of niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 5 december 2021 Share Geplaatst 5 december 2021 Ocon tikt Lewis er zometeen af. Tenminste dat hoop ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 5 december 2021 Share Geplaatst 5 december 2021 Coronel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 5 december 2021 Share Geplaatst 5 december 2021 Wat een shitshow is dit joh. Mogen onderhandelen over een straf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 5 december 2021 Share Geplaatst 5 december 2021 Zojuist zei Titan: Hamilton is de laatste weken aan het bewijzen dat hij (waarschijnlijk) terecht wereldkampioen wordt Ben ik het niet mee eens. Kijkende naar het hele seizoen (en de uitvalbeurten van Max) en het feit dat Mercedes er gewoon een nieuwe motor in heeft gezet, geeft aan dat Hamilton allang voor Max had moeten staan als hij terecht WK zou zijn. Die Coronel trouwens, maakt zichzelf echt belachelijk hier Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 5 december 2021 Share Geplaatst 5 december 2021 1 minuut geleden zei Socrates: HIER ZIT HIJ ERNAAST! ERNAAST! Wat een kneuzen toch in die studio, volwassen mannen helemaal lopen schreeuwen en druk doen over de vraag of twee auto'tjes naast elkaar reden of niet. Duitsland is veel relaxter om naar te kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 5 december 2021 Share Geplaatst 5 december 2021 Zojuist zei 19CH98: Wat een shitshow is dit joh. Mogen onderhandelen over een straf. Normaal zou Max hem teruggegeven kunnen hebben (zoals in F2 ook gebeurd is), maar door de rode vlag kon dat niet. Nu is dat alsnog gebeurt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 5 december 2021 Share Geplaatst 5 december 2021 Coronel is wel echt een idioot trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 5 december 2021 Share Geplaatst 5 december 2021 1 minuut geleden zei Rogier.: Ben ik het niet mee eens. Kijkende naar het hele seizoen (en de uitvalbeurten van Max) en het feit dat Mercedes er gewoon een nieuwe motor in heeft gezet, geeft aan dat Hamilton allang voor Max had moeten staan als hij terecht WK zou zijn. Excuus, doelde eerder op de laatste pak 'm beet twee maanden waarin hij laat zien toch de beste te zijn (of Mercedes laat zien het beste team en de beste auto te hebben, nog beter wellicht). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 5 december 2021 Share Geplaatst 5 december 2021 1 minuut geleden zei Rossi: Duitsland is veel relaxter om naar te kijken Er ist daneben! DANEBEN! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 5 december 2021 Auteur Share Geplaatst 5 december 2021 8 minuten geleden zei aron24: Coronel is wel echt een idioot trouwens. Dit vind ik wel een belediging. Voor idioten.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 5 december 2021 Share Geplaatst 5 december 2021 Max Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 5 december 2021 Share Geplaatst 5 december 2021 Wat is dit een chille race. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 5 december 2021 Share Geplaatst 5 december 2021 Wat een gekte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten