Jump to content

Formule 1 / Indycar etc.

Richarð.
 Share

Recommended Posts

4 minuten geleden zei Keko:

Was idd een vreemd moment waar ik blij ben dat ik niet in de schoenen van de wedstrijdleiding stond.

Je gaat mij niet wijsmaken dat Hamilton bewust tegen Hamilton aanreed, hij kreeg namelijk meer schade. Sowieso een fuck up, maar of het een fout is waar je een straf voor moet krijgen...?

Verstappen reed daar ook redelijk in het midden en stuurde zelfs een aantal keer naar het midden toe. Kan je ook wat van vinden.

Denk ook niet dat iemand dat gaat proberen. ;c

1 minuut geleden zei Kyrill:

Hamilton beats Verstappen in controversy-filled first ever Saudi Arabian Grand Prix as title rivals draw equal on points

Titel op F1 website

''controversy-filled''

Zegt genoeg @Keko @timpy00 @Christian. ga nu artikele helemaal lezen ;)

Er was genoeg converse. Maar prima dat je nooit kijkt en nu wel. Maar als je denkt dat Lewis meer straffen moet krijgen dan Verstappen vandaag is gewoon niet waar.

2 minuten geleden zei Kyrill:

Hamilton beats Verstappen in controversy-filled first ever Saudi Arabian Grand Prix as title rivals draw equal on points

Titel op F1 website

''controversy-filled''

Zegt genoeg @Keko @timpy00 @Christian. ga nu artikele helemaal lezen ;)

Welkom in de Formule 1 Karel. Doe maar wat research over het Senna-Prost tijdperk of kijk eens wat seizoenen van Schumacher terug. Formule 1 is controversieel. 

Niks jammer aan, dik terecht, omgekeerd had Lewis zelfde gedaan en die zat hele race alleen maar te zeiken en janken.

''THAT'' guy is Crazy... Alsof ie nog voor torro rossa racede wtf

En nu de hamvraag: wat had je ervan gevonden als Hamilton in dezelfde situatie hetzelfde had gedaan?

Ik merk namelijk dat de mening van Nederland in dit soort situaties sterk afhangt van of Hamilton of Verstappen het doet/zegt.

Dus in mijn geval: ik had het ook jammer gevonden als Hamilton dit had gedaan.

Edited by Keko

Zojuist zei Keko:

En nu de hamvraag: wat had je ervan gevonden als Hamilton in dezelfde situatie hetzelfde had gedaan?

Ik merk namelijk dat de mening van Nederland in dit soort situaties sterk afhangt van of Hamilton of Verstappen het doet.

Dus in mijn geval: ik had het ook jammer gevonden als Hamilton dit had gedaan.

Maar Hamilton werd niet heel de race al genaaid. Maar dan had ik het ook begrepen ja iedereen staat vrij van podium af te gaan wanneer ze maar willen. Het had 14 punten verschil kunnen zijn voor de laatste race het is nu in punten gelijk.

@MetalMichael voor zover ''neutraliteit'' uberhaupt bestaat maar iig neutraler dan gemidelde 70% van de mensen of meer.

Maar Hamilton werd niet heel de race al genaaid. Maar dan had ik het ook begrepen ja iedereen staat vrij van podium af te gaan wanneer ze maar willen. Het had 14 punten verschil kunnen zijn voor de laatste race het is nu in punten gelijk.

@MetalMichael voor zover ''neutraliteit'' uberhaupt bestaat maar iig neutraler dan gemidelde 70% van de mensen of meer.

Dan zijn we het niet eens over dat iemand in de gehele race 'keihard genaaid is'. Max reed on the edge, dan zijn straffen niet vreemd als hij over the edge gaat imo.

1 minuut geleden zei Keko:

Dan zijn we het niet eens over dat iemand in de gehele race 'keihard genaaid is'. Max reed on the edge, dan zijn straffen niet vreemd als hij over the edge gaat imo.

Nou ik neem het terug keihard niet maar wel genaaid dan. Happy now ;)? 

2 mogelijke scenarios voor volgende week. Max rijdt Lewis eraf of Vallteri rijdt Max eraf.

Verder blij dat F1 volgend jaar naar Viaplay gaat. Zijn we eindelijk van Tim of Tom 'hij zit ernaast' Coronel af. Objectiviteit is ver te zoeken, eker als Max anderhalve autolengte achter Lewis zit en aande buitenkant hem probeert uit remmen. Verder vond ik die FIA redelijk okay vandaag. Dat onderhandelen met RB vond ik redelijk gek en unfair en niet hun taak, maar verder prima.

Vooral Max die weer slecht zijn verlies kon nemen en daarom maar Lewis buiten de baan duwt. Heel Nederland weer verbolgen, maar chauvinisme viert dan weer hoogtijdagen.

Wat een race en wat een geluk heeft die Hamilton toch ook hè. Twee keer wordt ze voorvleugel geraakt en blijft ie heel. 

De vijf seconden straf was uiteindelijk raar. Maar kan gebeuren. Nu op naar Abu Dhabi. Hopelijk weten die Japanners er in een paar dagen nog wat extra PK in te pompen, maar vrees het ergste.

1 minuut geleden zei 007mark:

2 mogelijke scenarios voor volgende week. Max rijdt Lewis eraf of Vallteri rijdt Max eraf.

Verder blij dat F1 volgend jaar naar Viaplay gaat. Zijn we eindelijk van Tim of Tom 'hij zit ernaast' Coronel af. Objectiviteit is ver te zoeken, eker als Max anderhalve autolengte achter Lewis zit en aande buitenkant hem probeert uit remmen. Verder vond ik die FIA redelijk okay vandaag. Dat onderhandelen met RB vond ik redelijk gek en unfair en niet hun taak, maar verder prima.

Vooral Max die weer slecht zijn verlies kon nemen en daarom maar Lewis buiten de baan duwt. Heel Nederland weer verbolgen, maar chauvinisme viert dan weer hoogtijdagen.

Dat schijnt dus nog niet eens zeker te zijn. 

https://www.gpblog.com/nl/nieuws/100518/viaplay-kiest-mogelijk-voor-interessant-analistentrio.html