Hwb Geplaatst 28 september 2021 Share Geplaatst 28 september 2021 2 uur geleden zei Jotew: Of het is juist tactisch wel slim aangezien Verstappen dan het hele veld nog voorbij moet én dan ook nog eens als één van de eersten Bottas tegen komt. Als hij hem er vanaf het begin langer achter kan houden, in de weet dat Verstappen daarna nog 15 man voorbij moet kan dat ook erg frustrerend werken, kans op fouten maken etc. Maargoed, voor beide valt wel iets te zeggen. Maar dat men nu roept dat het een tactische keuze was om Verstappen op te houden was natuurlijk te verwachten he .. Juist in de beginfase zie je nog veel positiewisselingen én de start is altijd nogal risicovol, zeker verderop in het veld. De kans dat Verstappen Bottas in dit scenario al vroeg inhaalt is gewoon enorm veel groter. En daarmee maak je je hele strategie én de waarde die Bottas kan hebben ongedaan. Ik vind het echt niet verstandig. Ik snap hoe het kán werken, maar de kans is relatief klein. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 28 september 2021 Share Geplaatst 28 september 2021 3 uur geleden zei Hwb: Juist in de beginfase zie je nog veel positiewisselingen én de start is altijd nogal risicovol, zeker verderop in het veld. De kans dat Verstappen Bottas in dit scenario al vroeg inhaalt is gewoon enorm veel groter. En daarmee maak je je hele strategie én de waarde die Bottas kan hebben ongedaan. Ik vind het echt niet verstandig. Ik snap hoe het kán werken, maar de kans is relatief klein. Mwoah, dat valt wel mee. Hoelang kun je echt achter iemand rijden? 3/4 rondes begreep ik ooit van Verstappen? Daarna schijn je gigantisch je banden op te branden en last te krijgen van alles en nog wat. Je ziet het trouwens ook he, Verstappen moest met die harde band net zo snel naar binnen als Hamilton op geel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 28 september 2021 Share Geplaatst 28 september 2021 1 uur geleden zei Elsjorro1990: Mwoah, dat valt wel mee. Hoelang kun je echt achter iemand rijden? 3/4 rondes begreep ik ooit van Verstappen? Daarna schijn je gigantisch je banden op te branden en last te krijgen van alles en nog wat. Je ziet het trouwens ook he, Verstappen moest met die harde band net zo snel naar binnen als Hamilton op geel. Maar dat maakt dan toch juist dat het niet slim is om Bottas naar achteren te halen, omdat de kans dat hij daar vroeg gepasseerd wordt door Verstappen groter is? En verder zat Hamilton ook de hele tijd achter andere coureurs, dus dat lijkt mij de verklaring niet waarom ze tegelijk naar binnen moesten. Je zag sowieso dat het verschil tussen wit en geel heel klein was deze race. Wit leek zelfs een voordeeltje te hebben. Nadat Verstappen naar geel was gegaan (en verder bijna iedereen naar wit), stokte zijn opmars en werd hij zelfs nog ingehaald door Alonso. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 28 september 2021 Share Geplaatst 28 september 2021 Het is ook nogal een risico dat je neemt voor het constructeurskampioenschap. Voor Bottas pakte de regen nu ook goed uit, maar reed tot dan toe natuurlijk als een natte krant in de rondte, buiten de punten. Zelfs van Verstappen afhouden was geen sprake. Die man kan niet verdedigen. Nee ik geloof niet dat het een tactische zet was. De Mercedes motor is gewoon niet zo betrouwbaar als die geweest is. Zie ook de problemen bij de andere teams met deze motor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 8 oktober 2021 Share Geplaatst 8 oktober 2021 Sainz start achteraan zondag dus. En ik hoorde ook dat Hamilton 10 plekken straf kreeg voor het vervangen van iets? Maar dat heb ik niet helemaal goed meegekregen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 8 oktober 2021 Share Geplaatst 8 oktober 2021 15 minuten geleden zei Fantasy: Sainz start achteraan zondag dus. En ik hoorde ook dat Hamilton 10 plekken straf kreeg voor het vervangen van iets? Maar dat heb ik niet helemaal goed meegekregen. Alleen een nieuwe verbrandingsmotor, geen volledig nieuwe motor dus daarom maar 10 plekken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 10 oktober 2021 Share Geplaatst 10 oktober 2021 Vind het nog niet zo'n spektakel vandaag. Spannend is het wel. Ben benieuwd of jongens hem tot het eind doortrekken op die inters. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 10 oktober 2021 Share Geplaatst 10 oktober 2021 Het was op zich een saaie race. Maar goed Max weer uitgelopen op Lewis. Gaan nog zes mooie races worden. Tenminste dat hoop ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 10 oktober 2021 Share Geplaatst 10 oktober 2021 Tsjonge wat was Hamilton snel vandaag zeg. Max gelukkig weer geluk met het weer en hij mag Yuki ook wel bedanken. Aparte race verder. Veel spanning, weinig sensatie. Lekkere call van Mercedes ook weer. Die zijn tactisch toch wel beperkt hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 11 oktober 2021 Share Geplaatst 11 oktober 2021 Mercedes lijkt wel de snelheid te hebben gevonden voor de laatste fase van het seizoen, daar gaat Red Bull nog een behoorlijke kluif aan hebben.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 22 oktober 2021 Share Geplaatst 22 oktober 2021 Vettel en Russell steken een nieuwe motor en starten dus achteraan. Bottas ook nieuwe onderdelen en een vijf plaatsen gridstraf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 23 oktober 2021 Share Geplaatst 23 oktober 2021 16 uur geleden zei Fantasy: Vettel en Russell steken een nieuwe motor en starten dus achteraan. Bottas ook nieuwe onderdelen en een vijf plaatsen gridstraf En niet vergeten, het middelvingertje van Verstappen naar Hamilton. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 23 oktober 2021 Share Geplaatst 23 oktober 2021 (bewerkt) 2 minuten geleden zei La Pulga: En niet vergeten, het middelvingertje van Verstappen naar Hamilton. Als daar geen Drive to Survive aflevering over gemaakt wordt, weet ik het ook niet meer hoor 23 oktober 2021 bewerkt door Keko Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 23 oktober 2021 Share Geplaatst 23 oktober 2021 32 minuten geleden zei Keko: Als daar geen Drive to Survive aflevering over gemaakt wordt, weet ik het ook niet meer hoor Vermoedelijk niet, want Verstappen maakt geen deel uit van Drive to Survive. Hij gaat niet meewerken aan een nieuw seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 23 oktober 2021 Share Geplaatst 23 oktober 2021 2 uur geleden zei delichris: Vermoedelijk niet, want Verstappen maakt geen deel uit van Drive to Survive. Hij gaat niet meewerken aan een nieuw seizoen. Wat een huilebalk. Gewoon contractueel verplichten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 23 oktober 2021 Share Geplaatst 23 oktober 2021 2 uur geleden zei delichris: Vermoedelijk niet, want Verstappen maakt geen deel uit van Drive to Survive. Hij gaat niet meewerken aan een nieuw seizoen. 5 minuten geleden zei Platina32: Wat een huilebalk. Gewoon contractueel verplichten. I know, en de reden is best wel logisch. Verstappen heeft aangegeven dat zijn eerdere ervaringen met Netflix niet echt heel chill waren omdat er o.a. teksten onder beelden geplakt werden die niet klopten en dat er rivaliteiten werden gefingeerd die er niet waren. Dan snap ik wel dat je geen zin hebt om daar aan mee te werken. Desalniettemin zou het nog best kunnen dat beelden van Verstappen in een aflevering gebruikt kunnen worden volgens mij, hij gaat dacht ik gewoon niet meewerken aan interviews en dergelijke. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 23 oktober 2021 Share Geplaatst 23 oktober 2021 15 minuten geleden zei Platina32: Wat een huilebalk. Gewoon contractueel verplichten. Niet iedereen doet mee aan Drive to survive. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 23 oktober 2021 Share Geplaatst 23 oktober 2021 1 uur geleden zei delichris: Niet iedereen doet mee aan Drive to survive. Zou wel moeten, imo. Drive to Survive is een beetje sensationalistisch, dat geef ik toe, maar dat maakt het ook entertainment. Het is niet dat er hard in gelogen wordt, bijvoorbeeld. Iedereen haalt steeds die gemaakte rivaliteit van vorig seizoen aan tussen Norris en Sainz, maar dat viel in die aflevering zelf ook wel mee, vond ik. Het haalt fans binnen, dus de sport heeft er baat bij. Als Verstappen ervan wakker ligt dat er mensen een mening over hem hebben waar hij het niet mee eens is, zit hij in de verkeerde business. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 23 oktober 2021 Share Geplaatst 23 oktober 2021 Op 22-10-2021 om 18:54 zei Fantasy: Vettel en Russell steken een nieuwe motor en starten dus achteraan. Bottas ook nieuwe onderdelen en een vijf plaatsen gridstraf + Alonso ook van achteren starten dus, aardig wat gridstraffen zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 23 oktober 2021 Share Geplaatst 23 oktober 2021 Wat een ronde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 23 oktober 2021 Share Geplaatst 23 oktober 2021 Jammer van Perez, was toch lekker geweest als 'ie juist net voor Hamilton zat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 23 oktober 2021 Share Geplaatst 23 oktober 2021 Goh, gave kwali hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 oktober 2021 Share Geplaatst 24 oktober 2021 Gaat weer een spannende eerste bocht worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 24 oktober 2021 Share Geplaatst 24 oktober 2021 Ik verwacht dat Max beter weg zal zijn en dan hopen dat Perez Lulu kan pakken. Dan is Perez een mooie buffer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 24 oktober 2021 Share Geplaatst 24 oktober 2021 (bewerkt) 2 minuten geleden zei delichris: Ik verwacht dat Max beter weg zal zijn en dan hopen dat Perez Lulu kan pakken. Dan is Perez een mooie buffer. Lulu Ik verwacht dat ze weer lekker tegen elkaar aanknallen en dat ze dan in de pitstraat een Rico tegen Jamal gaan doen. Of zoals de commentator gister zei, Rocky tegen Apollo. 24 oktober 2021 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten