Justin Geplaatst 22 oktober 2017 Share Geplaatst 22 oktober 2017 Gewogen en te licht bevonden imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 22 oktober 2017 Share Geplaatst 22 oktober 2017 Wat een gek man, fantastisch gedaan :< _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 22 oktober 2017 Share Geplaatst 22 oktober 2017 Dat was ff een mooie actie zo op het laatst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
macoronics Geplaatst 22 oktober 2017 Share Geplaatst 22 oktober 2017 Jammer ... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 22 oktober 2017 Share Geplaatst 22 oktober 2017 WAT IS DIE GOED JONGENS. ONGELOOFLIJK :mrg: Hij doet het gewoon. Wat een actie. Mooier dan zn overwinningen. Ik volg dit minimaal maar is dit nou serieus? Iemand op de valreep inhalen om derde te worden mooier dan zijn twee overwinningen? Doet me een beetje denken aan dat Feyenoord huldigen voor de tweede plek fiasco:r. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 22 oktober 2017 Share Geplaatst 22 oktober 2017 Hhahahhaa wat een grap is dit zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 22 oktober 2017 Share Geplaatst 22 oktober 2017 Flikker op man, vieze gore honden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 22 oktober 2017 Share Geplaatst 22 oktober 2017 Okeej... Die zag ik niet aankomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 22 oktober 2017 Share Geplaatst 22 oktober 2017 Optyfen daar hoor, echt hoor.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 22 oktober 2017 Share Geplaatst 22 oktober 2017 Stelletje mongolen daar. Spelbrekers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 22 oktober 2017 Share Geplaatst 22 oktober 2017 Afgang voor de sport. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 22 oktober 2017 Share Geplaatst 22 oktober 2017 Red Bull gaat nog wel protesteren, maar zal weinig uithalen ben ik bang. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 22 oktober 2017 Share Geplaatst 22 oktober 2017 Om te janken joh die beslissing. Maar Max andermaal laten zien hoe belachelijk goed hij is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 22 oktober 2017 Share Geplaatst 22 oktober 2017 Jos :mrg: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 22 oktober 2017 Share Geplaatst 22 oktober 2017 Hahaha max. Eindbaas dat je bent Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 22 oktober 2017 Share Geplaatst 22 oktober 2017 Lekker interviewtje :D. "Die steward is gewoon een mongool" Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 23 oktober 2017 Share Geplaatst 23 oktober 2017 Het hele weekend gaan er coureurs met 4 wielen van de baan. Ook in de kwalificatie en toen is er niks aan gedaan of een track limit vastgesteld. En dan doen ze nu dit? Dit heeft niks meer met objectiviteit te maken :r Noem eens een ander voorbeeld waarbij een rijder een positie won door met 4 wielen van de baan te gaan? Van de baan gaan werd getolereerd, maar niet als je daarbij iemand passeerde. Verstappen kreeg daarom ook niet zozeer een tijdstraf, maar hij werd een positie teruggezet dmv een tijdstraf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 23 oktober 2017 Share Geplaatst 23 oktober 2017 Noem eens een ander voorbeeld waarbij een rijder een positie won door met 4 wielen van de baan te gaan? Van de baan gaan werd getolereerd, maar niet als je daarbij iemand passeerde. Verstappen kreeg daarom ook niet zozeer een tijdstraf, maar hij werd een positie teruggezet dmv een tijdstraf. Niet veel eerder gebeurd hetzelfde bij bottas, die krijgt toch ook geen straf? Daarbij kun je het net zo goed omdraaien, raikonen dwingt hem van de baan af. Net zo ridicuul als die tijdstraf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 23 oktober 2017 Share Geplaatst 23 oktober 2017 Lekker interviewtje :D. "Die steward is gewoon een mongool" Lekker? Vond dat juist enorm tegenvallen van hem. Die interviewer trouwens ook met zijn 'dezelfde eikel'. Totaal niet nodig. Of die straf terecht is of niet(zo'n kenner ben ik ook niet.) Maar dit had hij niet moeten doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 23 oktober 2017 Share Geplaatst 23 oktober 2017 Niet veel eerder gebeurd hetzelfde bij bottas, die krijgt toch ook geen straf? Daarbij kun je het net zo goed omdraaien, raikonen dwingt hem van de baan af. Net zo ridicuul als die tijdstraf Nee, want Bottas verliest daar zijn plaats aan Verstappen. En als je het om wil draaien bij Raikkonen, moet je dat bij Verstappen-Bottas ook doen, Verstappen dwingt hem dan van de baan af. Overigens is dat onzin, op het moment dat Verstappen van de baan gaat, zit Raikkonen nog ruim voor hem. Geen enkele reden dat hij Verstappen daar alle ruimte zou moeten laten. Kun je hier goed zien. Ik snap werkelijk niet wat hier ridicuul aan is. Het is zo ongeveer Formule1 101 dat je als je een plaats wint terwijl je van de baan af was, je die teruggeeft. Het is zo standaard dat coureurs dat meestal meteen uit zichzelf doen en zo een straf voorkomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 23 oktober 2017 Share Geplaatst 23 oktober 2017 Nee, want Bottas verliest daar zijn plaats aan Verstappen. En als je het om wil draaien bij Raikkonen, moet je dat bij Verstappen-Bottas ook doen, Verstappen dwingt hem dan van de baan af. Overigens is dat onzin, op het moment dat Verstappen van de baan gaat, zit Raikkonen nog ruim voor hem. Geen enkele reden dat hij Verstappen daar alle ruimte zou moeten laten. Kun je hier goed zien. Ik snap werkelijk niet wat hier ridicuul aan is. Het is zo ongeveer Formule1 101 dat je als je een plaats wint terwijl je van de baan af was, je die teruggeeft. Het is zo standaard dat coureurs dat meestal meteen uit zichzelf doen en zo een straf voorkomen. In eerste instantie toch niet? Dat Verstappen die plek even later alsnog overneemt maakt dat niet anders. Kijk dat filmpje anders nog een aantal keer je ziet duidelijk dat raikkonen hem daar helemaal geen ruimte laat dan over de curbs. Juist op het moment dat Verstappen besluit om iets bij te sturen omdat het anders een botsing word, pakt raikkonnen hem ook wat ruimer. Raikonnen gooit gewoon de deur dicht en besluit hem halverwehe weer open g gooien. Overigen ook minimaal wat Verstappen daar buiten de baan komt. Centimeter werk. Inconsequente bende is het daar. Maar dat weten we al een tijdje, Ferrari moet vooral toch wel het voordeel krijgen altijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 23 oktober 2017 Share Geplaatst 23 oktober 2017 In eerste instantie toch niet? Dat Verstappen die plek even later alsnog overneemt maakt dat niet anders. Kijk dat filmpje anders nog een aantal keer je ziet duidelijk dat raikkonen hem daar helemaal geen ruimte laat dan over de curbs. Juist op het moment dat Verstappen besluit om iets bij te sturen omdat het anders een botsing word, pakt raikkonnen hem ook wat ruimer. Raikonnen gooit gewoon de deur dicht en besluit hem halverwehe weer open g gooien. Overigen ook minimaal wat Verstappen daar buiten de baan komt. Centimeter werk. Inconsequente bende is het daar. Maar dat weten we al een tijdje, Ferrari moet vooral toch wel het voordeel krijgen altijd. In de volgende bocht pakt Verstappen hem al weer, wat nog te maken heeft met de exit van de bocht waar ze uitkomen volgens mij. Het gebeurt binnen 20 seconden. Kimi laat inderdaad geen ruimte voor Verstappen anders dan de curbs. Net zoals Verstappen dat deed bij Bottas. Dus pleiten voor een straf voor Kimi daar is hetzelfde als pleiten voor een straf voor Verstappen in de clash met Bottas. Overigens vind ik dat allebei geen straf waardig, omdat Kimi op dat moment behoorlijk voorlag op Verstappen. Dan mag je hem best afknijpen. Zelfde met Verstappen en Bottas iets eerder. Hij ligt ervoor, dan mag je je lijn kiezen en de ander wegdringen. Maar moet zeggen dat ik de regels wat betreft wanneer je wel en niet ruimte moet laten niet exact ken, dus misschien zit ik ernaast en zouden Kimi en Max daar allebei een straf voor gekregen moeten hebben hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 23 oktober 2017 Share Geplaatst 23 oktober 2017 In de volgende bocht pakt Verstappen hem al weer, wat nog te maken heeft met de exit van de bocht waar ze uitkomen volgens mij. Het gebeurt binnen 20 seconden. Kimi laat inderdaad geen ruimte voor Verstappen anders dan de curbs. Net zoals Verstappen dat deed bij Bottas. Dus pleiten voor een straf voor Kimi daar is hetzelfde als pleiten voor een straf voor Verstappen in de clash met Bottas. Overigens vind ik dat allebei geen straf waardig, omdat Kimi op dat moment behoorlijk voorlag op Verstappen. Dan mag je hem best afknijpen. Zelfde met Verstappen en Bottas iets eerder. Hij ligt ervoor, dan mag je je lijn kiezen en de ander wegdringen. Maar moet zeggen dat ik de regels wat betreft wanneer je wel en niet ruimte moet laten niet exact ken, dus misschien zit ik ernaast en zouden Kimi en Max daar allebei een straf voor gekregen moeten hebben hoor. Vooropgesteld: ik vind ook niet dat je daar straffen moet uitdelen, ik zeg alleen als je max hier een tijdstraf voor geeft, had je ze daar ook moeten uitdelen. Imo dwingt raikonnen Verstappen over de curbs, max zit er al naast en moet wegsturen om geen botsing te krijgen. Net op dat moment dat max wegstuurt, rijd raikkonen wat van Verstappen weg. Ik vind het pietluttig gelul van de bovenste plank. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 23 oktober 2017 Share Geplaatst 23 oktober 2017 Waarom als je het hiervoor doet, daar ook? Zijn andere situaties met een andere regel die van toepassing is. In de kern is het heel simpel: - Gaat hij van de baan? Ja - Wint hij een plaats? Ja - Geeft hij die terug? Nee --> Straf En we kunnen discussiëren over het nut van die regel en of de regel niet aangescherpt zou moeten worden, bijvoorbeeld ivm afsnijden van deel van het parcours, waarop het meestal van toepassing is (en waarvoor de regel denk ik bedoeld is). Daar zou ik denk ik zelfs voor zijn, want dit was gewoon een prachtig gevecht en het gaat ten koste van de sport. Maar de jury zijn er om de regels toe te passen. En dan denk ik niet dat je redelijkerwijs kunt zeggen de jury een fout gemaakt heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 23 oktober 2017 Share Geplaatst 23 oktober 2017 Lekker? Vond dat juist enorm tegenvallen van hem. Die interviewer trouwens ook met zijn 'dezelfde eikel'. Totaal niet nodig. Of die straf terecht is of niet(zo'n kenner ben ik ook niet.) Maar dit had hij niet moeten doen. Jij bent meer het type van de saaie en politiek correcte antwoorden? Van mij mag dit wel wat vaker hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten