Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

VAR weer schandalig gisteren zeg. Maguire moet gewoon een rode kaart krijgen en Zouma scoort een doelpunt die nooit afgekeurd mag worden. Verder wel mooi potje, Bruno Fernandes is echt een heerlijke speler zeg. Wat een rust en wat een trap. Beste man van het veld vond ik wel Bailly, speelde echt beestachtig. Aantal heel belangrijke ingrepen toen United het even moeilijk had.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Jespresso:

Maar niet slechter dan Aad de Mos als co-commentator. Wat word ik daar droevig van zeg.

De Mos heeft toch geen toegevoegde waarde als co-commentator. Tuurlijk, hij komt uit het wereldje, maar hij analyseert veel liever. Tijdens de wedstrijd kijkt hij. Daarnaar ontsteekt hij pas in woorden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ondanks dat het uit nood geboren is qua gebruik van jong talent vind ik het huidige Chelsea ook leuk om naar te kijken. Hopen dat dit hun streven is en ze straks niet weer met miljoenen gaan smijten, zou mijn inziens de club een positiever beeld geven

Edit: overigens ook bijzonder knap dat Liverpool na Karius wederom een clown als 2e doelman weet te strikken.

bewerkt door Jotew
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Atletico en Chelsea uit zijn dan wel wedstrijden die je kunt verliezen.. Toch jammer dat er geen dubbel in lijkt te zitten. Zou de ultieme kroon op het seizoen zijn. Nu maar hopen dat ze gewoon een record aantal overwinningen neer gaan zetten in de PL.

bewerkt door Jespresso
Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Jotew:

Ondanks dat het uit nood geboren is qua gebruik van jong talent vind ik het huidige Chelsea ook leuk om naar te kijken. Hopen dat dit hun streven is en ze straks niet weer met miljoenen gaan smijten, zou mijn inziens de club een positiever beeld geven

Edit: overigens ook bijzonder knap dat Liverpool na Karius wederom een clown als 2e doelman weet te strikken.

Wel dezelfde keeper die de eerste 10 wedstrijden niet verloor met Liverpool, maar oké. Was wel een stomme fout, maar denk dat de grootste fout in deze de pass van Fabinho was, die sowieso onthutsend slecht speelde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites