Mansveld Geplaatst 27 mei 2019 Share Geplaatst 27 mei 2019 Zou niet verstandig zijn van Chelsea. Beter voor een gearriveerde trainer gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 27 mei 2019 Share Geplaatst 27 mei 2019 Zou het zelf ook niet doen, maarjah wij werken niet bij Chelsea 17 minuten geleden zei Kavinos: Toegenomen denk ik. Dat denk ik ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 27 mei 2019 Share Geplaatst 27 mei 2019 (bewerkt) Waarom wilde iedereen Sarri eruit hebben dan? 3de + 2 cup finales met een selectie als deze is een prima prestatie, lijkt me eerder voor slim Sarri zelf om van dit brandend schip te vluchten. 27 mei 2019 bewerkt door joostmakaay Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 27 mei 2019 Share Geplaatst 27 mei 2019 Mooi dat Aston Villa terug is. Prachtige club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 28 mei 2019 Share Geplaatst 28 mei 2019 9 uur geleden zei joostmakaay: Waarom wilde iedereen Sarri eruit hebben dan? 3de + 2 cup finales met een selectie als deze is een prima prestatie, lijkt me eerder voor slim Sarri zelf om van dit brandend schip te vluchten. Dat laatste is ook wat gaat gebeuren. Wordt genoemd bij Juventus als opvolger van de vertrekkende Allegri. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 28 mei 2019 Share Geplaatst 28 mei 2019 (bewerkt) 16 uur geleden zei joostmakaay: Waarom wilde iedereen Sarri eruit hebben dan? 3de + 2 cup finales met een selectie als deze is een prima prestatie, lijkt me eerder voor slim Sarri zelf om van dit brandend schip te vluchten. Aantal dingen hebben te maken met de opstelling: Omdat Jorginho op zes staat, Kante op acht, Giroud op de bank, Odoi niet in de basis staat, Kovacic de voorkeur kreeg boven Loftus-Cheek en Barkley, Hazard als valse nummer negen werd gebruikt, Cahill niet speelt, een niet fitte Higuain halen en opstellen. Saaiheid Sarriball. Aantal dingen te maken met de media/voorkomen: Weinig passie, kouwen op een sigaret, Odoi vernederen in de media, zeggen dat het niet uit maakt of Hazard blijft, Jorginho verheerlijken, zwakke ingrijpen bij situatie Kepa, hij is niet Lampard/Terry. Aantal faire kritieken, maar een hoop bs. Verder vind ik de twee finales niet echt zo relevant, twee toernooien die totaal niet belangrijk zijn. Derde plek vind ik dan wel een goede prestatie in je eerste seizoen achter twee van de beste PL ploegen ooit. 28 mei 2019 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 28 mei 2019 Share Geplaatst 28 mei 2019 Zijn die grote letters echt nodig @Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 28 mei 2019 Share Geplaatst 28 mei 2019 (bewerkt) Valt toch wel mee lol. Kan ik niet aanpassen op tellie. Zal ff kijken of het lukt in desktop modus. Nou was een tering karwei, maar hoop dat je tevredem bent. Vanaf 43.00 min @joostmakaay https://player.fm/series/second-captains-the-irish-times/ep-1477-khaldoon-makes-eoin-swoon-chelseas-culture-war-27052019 29 mei 2019 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 29 mei 2019 Share Geplaatst 29 mei 2019 Op 27-5-2019 om 22:21 zei joostmakaay: Waarom wilde iedereen Sarri eruit hebben dan? 3de + 2 cup finales met een selectie als deze is een prima prestatie, lijkt me eerder voor slim Sarri zelf om van dit brandend schip te vluchten. Hij maakt soms hele rare keuzes. Maar verder ben ik niet zo ontevreden, dus hoop dat die blijft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 30 mei 2019 Share Geplaatst 30 mei 2019 Van mij mag Sarri wel blijven ja, heeft het gewoon prima gedaan in zijn eerste seizoen. De fans + bestuur moet eens kappen met die torenhoge verwachtingen. Dit is niet meer de selectie van vroeger, City en Liverpool hebben gewoon betere teams nu dus dat je dan als derde eindigt is gewoon keurig. Zeker nu met de EL winst mag je hem best wat krediet geven. Lampard komt (hopelijk) vanzelf bij Chelsea, maar laat die man alsjeblieft eerst een paar jaar ervaring op doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 7 juni 2019 Share Geplaatst 7 juni 2019 Coventry City weigert de in hun ogen absurde huur van het stadion te betalen en gaat komend seizoen haar thuisduels spelen bij Birmingham FC. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 7 juni 2019 Share Geplaatst 7 juni 2019 Kunnen de fans niet meer vanaf de heuvel de wedstrijd zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 8 juni 2019 Share Geplaatst 8 juni 2019 https://www.voetbalzone.nl/social_item.asp?uid=16116&fbclid=IwAR3TEufI1PKub8dVj0BjBM_Ihg6F2T63WXrRPPL_Ta1MwqOWpz6xdgPXzzQ https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=353180 Eden, het ga je goed Icoon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 17 juni 2019 Share Geplaatst 17 juni 2019 Iemand interesse in een speciaal West Ham shirt? Ligt hier toch maar in de kast te liggen: https://www.marktplaats.nl/plaats/m1424938053/view?c=d721e818194200feca4409741512b6e6&previousPage=mympSeller Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 17 juni 2019 Share Geplaatst 17 juni 2019 Maatje XL gaat hem voor mij helaas niet worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 17 juni 2019 Share Geplaatst 17 juni 2019 XL is voor mij ook een maat(je) te groot, helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 17 juni 2019 Share Geplaatst 17 juni 2019 Kan het eigenlijk niet maken aangezien ik op fm een voorliefde voor Millwall heb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Isco22 Geplaatst 28 juni 2019 Share Geplaatst 28 juni 2019 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 28 juni 2019 Share Geplaatst 28 juni 2019 Mooi tenue. Als ze die strepen op de schouders op de zij hadden gedaan was die perfect geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 28 juni 2019 Share Geplaatst 28 juni 2019 Video werkt niet meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 6 juli 2019 Share Geplaatst 6 juli 2019 Real Madrid and Man Utd wage comparison ? Sánchez: £400k⚪ Kroos + Ramos: £400k ? Pogba: £290k⚪ Varane + Marcelo: £290k ? Martial: £250k⚪ Benzema + Carvajal: £250k ? Rashford: £200k⚪ Casemiro + Asensio: £200k ? Shaw: £200k⚪ Isco + Navas: £200k Waar gaat het fout... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 6 juli 2019 Share Geplaatst 6 juli 2019 12 minuten geleden zei Kavinos: Real Madrid and Man Utd wage comparison ? Sánchez: £400k⚪ Kroos + Ramos: £400k ? Pogba: £290k⚪ Varane + Marcelo: £290k ? Martial: £250k⚪ Benzema + Carvajal: £250k ? Rashford: £200k⚪ Casemiro + Asensio: £200k ? Shaw: £200k⚪ Isco + Navas: £200k Waar gaat het fout... Bij beide clubs? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 6 juli 2019 Share Geplaatst 6 juli 2019 1 uur geleden zei Kavinos: Real Madrid and Man Utd wage comparison ? Sánchez: £400k⚪ Kroos + Ramos: £400k ? Pogba: £290k⚪ Varane + Marcelo: £290k ? Martial: £250k⚪ Benzema + Carvajal: £250k ? Rashford: £200k⚪ Casemiro + Asensio: £200k ? Shaw: £200k⚪ Isco + Navas: £200k Waar gaat het fout... Bij het kapitalisme. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 6 juli 2019 Share Geplaatst 6 juli 2019 Tsja, die spelers en makelaars weten natuurlijk ook dat die Engelse clubs gigantisch veel geld hebben. Die denken ook: 'laat ze het maar betalen ook'. Ook de reden waarom veel transfers naar Engeland vaak duurder zijn dan naar andere landen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 6 juli 2019 Share Geplaatst 6 juli 2019 13 uur geleden zei Kavinos: ? Sánchez: £400k Waar gaat het fout... Het vreemde vind ik ook dat Man City achter hem aanzat en de scouting daar tegenwoordig heb ik vrij hoog zitten. Zelfde geldt voor die middenvelder Fred, daar had City ook vergaande interesse in. Dus had City het dan ook compleet verkeerd gezien bij deze spelers of ligt het aan de omstandigheden bij Man United dat het er niet uitkomt? Neig naar dat laatse natuurlijk, maar blijft een intrigerend gegeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten