Sophomore Gepost March 18, 2019 Gepost March 18, 2019 1 uur geleden zei Satyr: Normaal gesproken zou ik de bovenste drie weggelaten hebben, maar het verschil is echt bizar klein. Ik snap wat je bedoeld, op papier kan Plymouth zakken van 12 naar 21, maar door onderlinge duels zal dat nooit gebeuren. Ik heb echter niet van alle teams uitgezocht wie nog tegen wie moet. Haha nee dat snap ik. Quote
Mansveld Gepost March 19, 2019 Gepost March 19, 2019 https://sports.vice.com/nl/partners/voetbaltravel/waarom-leeds-united-de-meest-gehate-club-van-engeland-is Quote
Sophomore Gepost April 20, 2019 Gepost April 20, 2019 https://www.theguardian.com/football/2019/apr/19/wayne-hennessey-is-desperate-to-learn-about-the-nazis-roy-hodgson-crystal-palace?CMP=share_btn_tw Wat een headline Quote
Sophomore Gepost April 22, 2019 Gepost April 22, 2019 Komt toch zelden voor dat je een week waarin je twee keer verliest, toch een goede week kunt nemen als Spurs zijnde. Quote
Chiemel Gepost April 23, 2019 Gepost April 23, 2019 Janssen mocht vandaag gewoon ff invallen hoor. Quote
N4z4reno Gepost April 24, 2019 Gepost April 24, 2019 Is toch bijzonder dat Arsenal, Chelsea en Man Utd het zo verneuken. Ben benieuwd wie die vierde plek pakt. Quote
Sophomore Gepost April 24, 2019 Gepost April 24, 2019 Mijn gevoel zegt Arsenal, maar hebben alle drie nog pittige wedstrijden (Arsenal paar uit, wat tegen elke ploeg lastig is dit seizoen). Zitten ook nog in EL, net als Chelsea natuurlijk. Quote
Dysproz Gepost April 24, 2019 Gepost April 24, 2019 Wat een afgang. Best schandalig wat Arsenal, United en Chelsea de laatste wedstrijden laten zien en daardoor krijg je dat Spurs ook weer in de CL Quote
Sophomore Gepost April 24, 2019 Gepost April 24, 2019 2 uur geleden zei MetalMichael: Ik denk niet Arsenal. Voor zover het laatste restje van mijn geloofwaardigheid... Quote
cimbomcu Gepost April 25, 2019 Gepost April 25, 2019 (edited) Die Klopp is wel een triest figuur he, mooi dat City ongestoord gewoon kampioen gaat worden. En die Solksjaer ook Doet net of City een schopploeg is, nou domste beslissing van United ooit om die man een definitieve aanstelling te geven. Die is straks in oktober weer terug in Noorwegen. Edited April 25, 2019 by cimbomcu Quote
Sophomore Gepost April 25, 2019 Gepost April 25, 2019 4 uur geleden zei cimbomcu: En die Solksjaer ook Doet net of City een schopploeg is https://www.football365.com/news/dirty-city-solskjaer-was-right-to-call-man-city-on-tactical-fouls Quote
cimbomcu Gepost April 25, 2019 Gepost April 25, 2019 (edited) 4 uur geleden zei Pino: Het orakel heeft ongelijk ? Oh ja joh? In welke statistiek vind ik de gebroken enkels die City heeft veroorzaakt dan? Edited April 25, 2019 by cimbomcu Quote
Pino Gepost April 25, 2019 Gepost April 25, 2019 Daar heeft Solskjaer het toch helemaal niet over ? Quote
cimbomcu Gepost April 25, 2019 Gepost April 25, 2019 9 minuten geleden zei Pino: Daar heeft Solskjaer het toch helemaal niet over ? ´´Ze willen je enkels breken en schoppen je als het moet”, zo verzekerde Solskjaer in aanloop naar de wedstrijd. “Ze laten ons niet counteren, er zullen veel overtredingen zijn, geen twijfel. Zij spelen zo aanvallend dat ze ons zo ver mogelijk van het eigen doel willen hebben”, aldus de Noor, die zei te hopen dat scheidsrechter Andre Marriner goed optreedt tijdens de derby. ´´ Oh dat dacht ik. Quote
Beppu Gepost April 25, 2019 Gepost April 25, 2019 (edited) Oops.. Edited April 25, 2019 by Beppu Quote
PJHoutman Gepost April 26, 2019 Gepost April 26, 2019 12 uur geleden zei cimbomcu: ´´Ze willen je enkels breken en schoppen je als het moet”, zo verzekerde Solskjaer in aanloop naar de wedstrijd. “Ze laten ons niet counteren, er zullen veel overtredingen zijn, geen twijfel. Zij spelen zo aanvallend dat ze ons zo ver mogelijk van het eigen doel willen hebben”, aldus de Noor, die zei te hopen dat scheidsrechter Andre Marriner goed optreedt tijdens de derby. ´´ Oh dat dacht ik. Is beeldspraak een nieuw concept voor je? Quote
delichris Gepost May 5, 2019 Gepost May 5, 2019 Wat speelt United wederom slecht. Het is gewoon schandalig wat er gebeurd. Aankomende zomer mogen veel spelers hun verhuisdozen in gaan pakken. Quote
Recommended Posts