cimbomcu Geplaatst 25 februari 2019 Share Geplaatst 25 februari 2019 Ik snap jullie punten, maar denk dat het 1 groot misverstand is. Waarom zou Kepa anders weigeren? Dat is gewoon een doodnormale jongen die niet bekend staat als irritant of probleemgeval of wat dan ook. Kepa moet er gewoon af zegt Magikarp. Ja tuurlijk. Maar als je als keeper in zo'n belangrijke wedstrijd de penalreeks mag doen (kans dat je uitgroeit tot een held) en je manager wil je eraf halen omdat hij denkt dat je geblesseerd ben. Dan zou ik ook duidelijk maken dat er echt niks aan de hand is en dat ik niet geblesseerd ben. Pino zegt dat Sarri dan toch niet zo boos zou worden. Nou Sarri wist op dat moment weinig zegt die, behalve dat hij dacht dat zijn keeper met een blessure de penalstrijd in wilde gaan. Dan zou ik ook erg boos worden want een geblesseerde keeper heb je niet veel aan. Maar hij bleek dus niet geblesseerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 25 februari 2019 Share Geplaatst 25 februari 2019 1 minuut geleden zei cimbomcu: Ik snap jullie punten, maar denk dat het 1 groot misverstand is. Waarom zou Kepa anders weigeren? Dat is gewoon een doodnormale jongen die niet bekend staat als irritant of probleemgeval of wat dan ook. Kepa moet er gewoon af zegt Magikarp. Ja tuurlijk. Maar als je als keeper in zo'n belangrijke wedstrijd de penalreeks mag doen (kans dat je uitgroeit tot een held) en je manager wil je eraf halen omdat hij denkt dat je geblesseerd ben. Dan zou ik ook duidelijk maken dat er echt niks aan de hand is en dat ik niet geblesseerd ben. Pino zegt dat Sarri dan toch niet zo boos zou worden. Nou Sarri wist op dat moment weinig zegt die, behalve dat hij dacht dat zijn keeper met een blessure de penalstrijd in wilde gaan. Dan zou ik ook erg boos worden want een geblesseerde keeper heb je niet veel aan. Maar hij bleek dus niet geblesseerd. Sarri mankeert toch niets aan zijn oren? Als Kepa voor de zevende keer "no" schreeuwt en naar zijn been wijst, dan heeft Sarri echt wel door dat Kepa niet geblesseerd is. Sarri wordt daarna boos omdat de blessure niet de reden was dat hij wilde wisselen; Willy is een bewezen penaltykiller én heeft inside-kennis van de City-spelers. Zelfs in het meest gunstige geval voor Kepa (hij is écht in de veronderstelling dat hij gewisseld wordt vanwege zijn blessure) moet hij na de zoveelste keer dat hij "no" roept toch door hebben dat het echt de bedoeling is dat hij eraf gaat. Zelfs Zola kwam naar de zijlijn om Kepa te roepen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 25 februari 2019 Share Geplaatst 25 februari 2019 Tuurlijk heeft Kepa de kans om uit te groeien tot de held van de penaltyreeks. Nu laat hij een houdbare bal gaan. Stond trouwens sowieso niet goed te keepen in de reeks, wachtte het schot niet af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 25 februari 2019 Share Geplaatst 25 februari 2019 3 minuten geleden zei PJHoutman: Sarri mankeert toch niets aan zijn oren? Als Kepa voor de zevende keer "no" schreeuwt en naar zijn been wijst, dan heeft Sarri echt wel door dat Kepa niet geblesseerd is. Sarri wordt daarna boos omdat de blessure niet de reden was dat hij wilde wisselen; Willy is een bewezen penaltykiller én heeft inside-kennis van de City-spelers. Zelfs in het meest gunstige geval voor Kepa (hij is écht in de veronderstelling dat hij gewisseld wordt vanwege zijn blessure) moet hij na de zoveelste keer dat hij "no" roept toch door hebben dat het echt de bedoeling is dat hij eraf gaat. Zelfs Zola kwam naar de zijlijn om Kepa te roepen. Maar als dat zo is he, wat er nu allemaal gezegdt wordt, ook door jullie. Dan moet er dus keihard ingegrepen worden. Dan gooi je die Kepa naar het 2de elftal en ga je de rest van het seizoen met Willy spelen lijkt mij toch? Sarri staat er ook om bekend dat die vrij eigenzinnig en principieel is. Dan zou je ook dus zeggen dat dat gaat gebeuren. Maar de reacties van Chelsea en Sarri wijzen daar dus niet op. En dat vind ik het frappante aan dit verhaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 25 februari 2019 Share Geplaatst 25 februari 2019 19 minuten geleden zei cimbomcu: Maar als dat zo is he, wat er nu allemaal gezegdt wordt, ook door jullie. Dan moet er dus keihard ingegrepen worden. Dan gooi je die Kepa naar het 2de elftal en ga je de rest van het seizoen met Willy spelen lijkt mij toch? Sarri staat er ook om bekend dat die vrij eigenzinnig en principieel is. Dan zou je ook dus zeggen dat dat gaat gebeuren. Maar de reacties van Chelsea en Sarri wijzen daar dus niet op. En dat vind ik het frappante aan dit verhaal. Dit is de eerste keer dat Sarri bij een absolute topclub aan het werk is. Die is gewoon verteld wat hij moet zeggen als hij zijn baantje wil houden. Chelsea heeft 85m betaald voor Kepa, die gaan ze niet even een halfjaartje op de bank zetten ten faveure van een clown die Argentinië hoogstpersoonlijk uit het WK heeft gekegeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 26 februari 2019 Share Geplaatst 26 februari 2019 (bewerkt) Ja. En een boete ter hoogte van één weeksalaris. Erg frappant. Edit: https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/867273/arrizabalaga-mogelijk-niet-in-basis-ik-moet-kijken-wat-de-beste-beslissing-is-.html Heel gek dit. Een keeper mogelijk wisselen door een misverstand. 26 februari 2019 bewerkt door JanVertonghen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 26 februari 2019 Share Geplaatst 26 februari 2019 Het is dat je anders een jaar met die Willy zit opgescheept, anders had Kepa lekker mogen banken van mij. Sowieso dat transfer verbod kut. Dan maar hopen dat er iets tussen die 300 huurlingen zit. En volgas pompen op de jeugd, Hudson-Odoi en Ampadu sowieso veel minuten gunnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 27 februari 2019 Share Geplaatst 27 februari 2019 Kepa op de bank tegen Spurs, Willy in de basis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 27 februari 2019 Share Geplaatst 27 februari 2019 Welgeteld één schot op goal in die hele pot. Die eigen goal van Trippier ook Man man man. Was je lekker bezig, verlies je er weer twee op rij. Kan je naar onder gaan kijken in plaats van naar boven. Ongelooflijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 28 februari 2019 Share Geplaatst 28 februari 2019 Hebben ook nog lekker schemaatje dat Spurs, wordt vechten voor top 4. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 2 maart 2019 Share Geplaatst 2 maart 2019 Vooral geen VAR gebruiken in de grootste competitie van Europa. 3 man buitenspel van Spurs, krijgen ze een pingel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 2 maart 2019 Share Geplaatst 2 maart 2019 LOL @ de FA Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 2 maart 2019 Share Geplaatst 2 maart 2019 Op 27-2-2019 om 23:10 zei JanVertonghen: Welgeteld één schot op goal in die hele pot. Die eigen goal van Trippier ook Man man man. Was je lekker bezig, verlies je er weer twee op rij. Kan je naar onder gaan kijken in plaats van naar boven. Ongelooflijk. Verbaasde mij best wel, Chelsea was toch wel op een kwetsbaar punt voorafgaand aan die pot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 maart 2019 Share Geplaatst 10 maart 2019 'Hoort erbij' zou komodo waarschijnlijk zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 10 maart 2019 Share Geplaatst 10 maart 2019 Leuk gevonden. Ludiek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 10 maart 2019 Share Geplaatst 10 maart 2019 Moest er stiekem toch wel even om lachen. Verder wel gewoon een compleet idiote actie natuurlijk die een zware straf verdient. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 maart 2019 Share Geplaatst 10 maart 2019 Wel mooi dat die Grealish dan zelf de winnende maakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 10 maart 2019 Share Geplaatst 10 maart 2019 Spoort niet joh die gast. Doet me herinneren aan Wednesday - Leeds in 2012.Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 maart 2019 Share Geplaatst 10 maart 2019 2 uur geleden zei 007mark: 'Hoort erbij' zou komodo waarschijnlijk zeggen. Nope ben tegen fysiek geweld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 16 maart 2019 Share Geplaatst 16 maart 2019 Interessante topper en derby op Ziggo, Leeds - Sheffield Utd. Hopelijk kan Bamford het weer laten zien. Snel de hond uitlaten en kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 18 maart 2019 Share Geplaatst 18 maart 2019 Norwich is al het hele jaar goed bezig en lijkt de stap omhoog te gaan maken. Sheffield United won in een boeiend duel op Elland Road en passeerde daarmee de thuisploeg in de stand. Beide teams treffen gelijkwaardige tegenstanders in de resterende duels, dus dat kan nog alle kanten op. Persoonlijk gun ik het WBA, maar die staan te ver weg zo lijkt het. Onderin is het ook spannend, maar dan wel voor de laatste degradatieplaats. Rotherham zit zoals zovaak op de wip, maar heeft Reading, Millwall en Wigan in het vizier. De Latcis wonnen afgelopen weekend van Bolton, dat daarmee uitduels naar Accrington Stanley en Fleetwood Town kan boeken. Ipswich pakt wel wat puntjes, maar dat is al veel te laat. Middlesbrough, Villa, Preston, Derby, Bristol City, Sheffield Wednesday en Forest strijden samen om twee play-off tickets naar de financiële hemel. WBA lijkt wel zeker van een ticket, net als de ongelukkige nummer drie. Luton Town kijkt al een tijdje achterom en ziet daar het grote Sunderland maar moeilijk aanhaken. Barnsley doet het ook erg goed en ook Portsmouth mag nog hopen op directe promotie. Luton promoveerde vorig jaar ook al en neemt met een feestje afscheid van het prachtige Kenilworth Road. Nou ja, ze gaan over een jaar een 23.000 all-seater betrekken, maar de vraag is of Kenilworth Road in de Championship bespeeld mag worden. Onderin is een Great Escape in de maak! AFC Wimbledon leek dood en begraven, maar als echte zombies stonden ze op uit de dood en pakten even tien punten uit de laatste vier duels. Zoals je kunt zien is het nogal erg spannend daar onderin, met liefst veertien clubs binnen negen punten. Het gehele rechterrijtje is nog lang niet veilig. Het linkerrijtje strijdt nog om één play-offticket, Doncaster lijkt de beste papieren te hebben. MK Dons zou wel even kampioen worden, maar zoals zo vaak is het niveauverschil tussen League One en Two niet zo groot. Zie Luton Town. Lincoln is aan het aftellen en dat is een hele prestatie, gezien de situatie van pakweg 5 jaar geleden, toen de club in de Conference liep aan te modderen. Bury, MK Dons en Mansfield gaan samen nog twee promotieplekken verdelen. Daaronder spelen Tranmere, Forest Green, Exeter, Carlisle en Colchester nog om play-off tickets. Onderin won mijn geliefde Macclesfield het cruciale uitduel met Yeovil en heeft weer zicht op handhaving. Notts County kwam niet verder dan 0-0 tegen Morecambe en is nu laatste. Financieel staat de club op omkiepen, degradatie lijkt dus zeker het einde te worden. Yeovil had dus beide teams onder hun een flinke dreun kunnen geven, maar deed dat dus niet. Deze drie lijken de twee degradatieplekken te moeten gaan verdelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 18 maart 2019 Share Geplaatst 18 maart 2019 Ik vind deze leagues ook altijd interessant. Persoonlijk hoop ik dat Leeds kampioen wordt en WBA en Villa terugkeren. Bolton en Ipswich gaan helaas degraderen. Jammer want dat zijn leuke clubs. Hopelijk gaat Rotherham met ze mee. In League One hoop ik op promotie van Portsmouth en Charlton en daar mag Luton dan bij, die een hele knappe prestatie neerzetten. Lincoln hopelijk kampioen in de League Two en dan nog twee uit het rijtje van de nummers 3 t/m 7. Bij voorkeur Forest Green en Exeter. Bury vind ik maar niks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 18 maart 2019 Share Geplaatst 18 maart 2019 Leeds gaat het moeilijk krijgen, helemaal nu Jansson er een paar weken uit ligt en 3 wedstrijden lijkt te gaan missen.Eventuele kampioen/promotieduel staat licht op de planning. Vrienden van mij daar gaan proberen kaarten te regelen. Echter zijn gewone wedstrijden al vaak vrij lastig. En woekerprijzen ga ik niet betalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 18 maart 2019 Share Geplaatst 18 maart 2019 Prachtig overzicht Satyr, mijn complimenten. Probeer de EFL highlights zo vaak mogelijk te kijken, maar vaak geen tijd voor. Door de international break nauwelijks voetbal op maandag en dinsdag, dus ga er vanavond weer eens rustig voor zitten. 4 uur geleden zei Satyr: Zoals je kunt zien is het nogal erg spannend daar onderin, met liefst veertien clubs binnen negen punten. Dit vind ik altijd behoorlijk interessant, hoe zit het met kleine puntverschillen tussen heel veel clubs zoals hier. Bedoel ploegen kunnen niet opeens 'oplossen'. Zou er eigenlijk een wiskundige op los moeten laten wie er nou echt in gevaar is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 18 maart 2019 Share Geplaatst 18 maart 2019 50 minuten geleden zei Sophomore: Dit vind ik altijd behoorlijk interessant, hoe zit het met kleine puntverschillen tussen heel veel clubs zoals hier. Bedoel ploegen kunnen niet opeens 'oplossen'. Zou er eigenlijk een wiskundige op los moeten laten wie er nou echt in gevaar is. Normaal gesproken zou ik de bovenste drie weggelaten hebben, maar het verschil is echt bizar klein. Ik snap wat je bedoeld, op papier kan Plymouth zakken van 12 naar 21, maar door onderlinge duels zal dat nooit gebeuren. Ik heb echter niet van alle teams uitgezocht wie nog tegen wie moet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten