Spring naar bijdragen

Keuken Kampioen Divisie Topic

vinnypassy

Aanbevolen berichten

5 uur geleden zei LiverpoolFC:

Nee, stond op dat moment 1-3..

Maar stel je voor die vrije trap was erin gegaan..

Ze hadden de 1ste wedstrijd al met 1-0 gewonnen, dus over de 2 wedstrijden samen was het 1-4 :classic_wink:

Wel jammer voor MVV, die hebben toch een heel mooi seizoen gespeeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei FlyD:

Ze hadden de 1ste wedstrijd al met 1-0 gewonnen, dus over de 2 wedstrijden samen was het 1-4 :classic_wink:

Wel jammer voor MVV, die hebben toch een heel mooi seizoen gespeeld.

Mee eens. Lekker aanvallend, no-nonsense voetbal.

Die Ruben Van Bommel speelde wel vaak lekker zeg. Benieuwd waar hij zal tekenen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei Beppu:

Keepertje van Almere gaat neuken vanavond 

Heeft best een lekkere vriendin moet ik zeggen.

Ken hem toevallig ook, had altijd rijles voordat ik aan de beurt was :D Was het jaar voordat hij naar Volendam ging. Komt wel heel dichtbij zo!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk niet dat Almere wat in de Eredivisie te zoeken heeft, maargoed. Ze waren ook zeker de 1e helft vandaag beter dan Emmen.

Wat ik mij afvroeg: zijn er nog bepaalde richtlijnen met het oog op minimaal aantal toeschouwers dat je in een stadion moet kunnen verwelkomen enzo? (Wanneer je dus in de Eredivisie terecht komt)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Chiemel:

Niet gekeken verder. Volgens de statistieken had Almere maar 3 schoten op doel en Emmen meer. Dus dat leest als flink mazzel hebben.

Emmen kwam de hele wedstrijd er totaal niet aan te pas en werd eigenlijk weggespeeld. De schoten van Emmen waren bijna allemaal van buiten de 16 dus denk een typisch gevalletje van vertekend beeld als je alleen naar de statistieken gaat kijken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Thierryvane:

Grim gaat waarschijnlijk Lukkien opvolgen bij Emmen.

Hopen dat er wat meer vervangen wordt dan alleen Lukkien.

Lukkien en Lubbers hebben het echt prima gedaan. Zonder hun zou Emmen echt niet staan waar ze nu staan. Vol stadion, ook in de KKD. Maar wat hebben die een belabberde selectie samengesteld dit jaar. Echt tenenkrommend. Hadden het er van de week nog over, volgens mij telt die selectie een man of 12 die vrijwel geen minuten gemaakt heeft. Dan heb je dus kwantiteit over kwaliteit. Die gasten uit Peru, daar heeft er niet eentje van gepresteerd. 2 geblesseerde spitsen halen in de winterstop. Nee, het was niet goed genoeg. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Elsjorro1990:

Hopen dat er wat meer vervangen wordt dan alleen Lukkien.

Lukkien en Lubbers hebben het echt prima gedaan. Zonder hun zou Emmen echt niet staan waar ze nu staan. Vol stadion, ook in de KKD. Maar wat hebben die een belabberde selectie samengesteld dit jaar. Echt tenenkrommend. Hadden het er van de week nog over, volgens mij telt die selectie een man of 12 die vrijwel geen minuten gemaakt heeft. Dan heb je dus kwantiteit over kwaliteit. Die gasten uit Peru, daar heeft er niet eentje van gepresteerd. 2 geblesseerde spitsen halen in de winterstop. Nee, het was niet goed genoeg. 

Klopt helemaal. Tegelijkertijd zegt dat genoeg over de organisatie bij Emmen, dat alles afhangt van het netwerk van de voorzitter en zittende trainer. Las vandaag ook nog een veelzeggend stukje vanuit een interview met Veldmate.

Link naar opmerking
Deel via andere websites