himan Geplaatst 22 juli 2019 Share Geplaatst 22 juli 2019 Basel is niet meer de ploeg die de tweede ronde van de CL kan halen door Man. Utd te verslaan. Dat is wat ik er mee wilde zeggen, het blijft een redelijk lastige tegenstander, maar ik geef PSV toch wel een goede kans om er door te komen. Misschien heb ik iets te veel vertrouwen in de jeugd van PSV nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 22 juli 2019 Share Geplaatst 22 juli 2019 (bewerkt) Lekker met een middenveld met Hendrix en Rosario spelen, dan komt het vast goed 22 juli 2019 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 22 juli 2019 Share Geplaatst 22 juli 2019 14 minuten geleden zei 007mark: Ja, leuk. Heb de uitslagen van de oefenwedstrijden van Basel gezien en die zijn lang niet slecht. PSV heeft daarentegen nog niet veel laten zien. Zijn ook een aantal basisspelers kwijtgeraakt, dus dat wekt nog niet echt veel vertrouwen. Ze hebben niet echt tegen topteams gespeeld. Ook Stuttgart is tegenwoordig afgezakt tot 2. Bundesliga. Ze scoorden wel veel dat wel, en hebben ook gewoon een aantal goede spelers. Hun trainer schijnen wel twijfels over te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 22 juli 2019 Share Geplaatst 22 juli 2019 Basel is een prima team hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 22 juli 2019 Share Geplaatst 22 juli 2019 Dat ontkent volgens mij niemand Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 22 juli 2019 Share Geplaatst 22 juli 2019 Ik ben ook geen discussie aan het voeren, Cim is er niet. Wilde het enkel even zwart op wit zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 22 juli 2019 Share Geplaatst 22 juli 2019 11 minuten geleden zei Magikarp: Ik ben ook geen discussie aan het voeren, Cim is er niet. Wilde het enkel even zwart op wit zetten. Je brengt nu wel je mening alsof het een feit is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 juli 2019 Share Geplaatst 22 juli 2019 Mocht PSV verliezen van Basel, treffen ze in 3e voorronde EL de winnaar van Haugesund of Sturm Graz. Prima te doen, en weer een Oostenrijkse mogelijkheid. Druk ligt dus enigzins bij PSV om Oostenrijk om korte termijn een tikje te geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 22 juli 2019 Share Geplaatst 22 juli 2019 Zou jou eens een tik geven. Belangrijkste wedstrijd van het seizoen morgen, het moet nu echt gaan gebeuren #zenuwachtig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 22 juli 2019 Share Geplaatst 22 juli 2019 30 minuten geleden zei 007mark: Mocht PSV verliezen van Basel, treffen ze in 3e voorronde EL de winnaar van Haugesund of Sturm Graz. Prima te doen, en weer een Oostenrijkse mogelijkheid. Druk ligt dus enigzins bij PSV om Oostenrijk om korte termijn een tikje te geven. Weer een Oostenrijkse mogelijkheid? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 juli 2019 Share Geplaatst 22 juli 2019 Zojuist zei Magikarp: Weer een Oostenrijkse mogelijkheid? Als PSV wel wint van Basel, moeten ze in de CL tegen LASK Linz. Ook uit Oostenrijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 22 juli 2019 Share Geplaatst 22 juli 2019 (bewerkt) 21 minuten geleden zei 007mark: Als PSV wel wint van Basel, moeten ze in de CL tegen LASK Linz. Ook uit Oostenrijk. Ah op die manier 22 juli 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 23 juli 2019 Share Geplaatst 23 juli 2019 Succes PSV fans vanavond. Ik hoop echt voor jullie dat jullie de CL ook halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 23 juli 2019 Share Geplaatst 23 juli 2019 Pereiro is er iig niet meer bij, gaat waarschijnlijk voor 15mln naar Spartak Moskou. Maar beter ook denk ik, heeft het best aardig gedaan voor ons maar nooit dat extra stapje kunnen zetten dat nodig was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 23 juli 2019 Share Geplaatst 23 juli 2019 Was vooral altijd vervelend goed tegen Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 23 juli 2019 Share Geplaatst 23 juli 2019 De opstelling is in ieder geval goed. Had ik niet verwacht. Ben ook wel tevreden met de aanvoerders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 juli 2019 Share Geplaatst 23 juli 2019 (bewerkt) Affelay als eerste aanvoerder...die Van Bommel heeft er niet echt kijk op he 23 juli 2019 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 23 juli 2019 Share Geplaatst 23 juli 2019 3 minuten geleden zei Dysproz: De opstelling is in ieder geval goed. Erg opvallend zeker! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 23 juli 2019 Share Geplaatst 23 juli 2019 6 minuten geleden zei 007mark: Affelay als eerste aanvoerder...die Van Bommel heeft er niet echt kijk op he Zoet is de enige andere speler die hiervoor in aanmerking kan komen. Ik ben wel tevreden met Afellay en Rosario. En zo veel maakt het nou ook weer niet uit wie er aanvoerder is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 23 juli 2019 Share Geplaatst 23 juli 2019 2 minuten geleden zei Dysproz: Zoet is de enige andere speler die hiervoor in aanmerking kan komen. Ik ben wel tevreden met Afellay en Rosario. En zo veel maakt het nou ook weer niet uit wie er aanvoerder is. Viergever kan ook nog wel, maar denk dat van Bommel graag een middenvelder wilt ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 23 juli 2019 Share Geplaatst 23 juli 2019 Alvarez Balanta op het middenveld bij Basel, vaste FM-aankoop Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 23 juli 2019 Share Geplaatst 23 juli 2019 Prima. Verdediging van Basel laat zich ook wel makkelijk weglokken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 23 juli 2019 Share Geplaatst 23 juli 2019 En dan zo'n goal weggeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 23 juli 2019 Share Geplaatst 23 juli 2019 Lozano die voor eigen succes gaat, en daardoor een goal tegenkrijgen, jammergenoeg niet de eerste keer.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 23 juli 2019 Share Geplaatst 23 juli 2019 Doet Malen ook mee vanavond? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten