Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Basel is niet meer de ploeg die de tweede ronde van de CL kan halen door Man. Utd te verslaan. Dat is wat ik er mee wilde zeggen, het blijft een redelijk lastige tegenstander, maar ik geef PSV toch wel een goede kans om er door te komen. Misschien heb ik iets te veel vertrouwen in de jeugd van PSV nu. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei 007mark:

Ja, leuk. Heb de uitslagen van de oefenwedstrijden van Basel gezien en die zijn lang niet slecht. PSV heeft daarentegen nog niet veel laten zien. Zijn ook een aantal basisspelers kwijtgeraakt, dus dat wekt nog niet echt veel vertrouwen.

Ze hebben niet echt tegen topteams gespeeld. Ook Stuttgart is tegenwoordig afgezakt tot 2. Bundesliga. Ze scoorden wel veel dat wel, en hebben ook gewoon een aantal goede spelers. Hun trainer schijnen wel twijfels over te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mocht PSV verliezen van Basel, treffen ze in 3e voorronde EL de winnaar van Haugesund of Sturm Graz. Prima te doen, en weer een Oostenrijkse mogelijkheid. Druk ligt dus enigzins bij PSV om Oostenrijk om korte termijn een tikje te geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei 007mark:

Mocht PSV verliezen van Basel, treffen ze in 3e voorronde EL de winnaar van Haugesund of Sturm Graz. Prima te doen, en weer een Oostenrijkse mogelijkheid. Druk ligt dus enigzins bij PSV om Oostenrijk om korte termijn een tikje te geven.

Weer een Oostenrijkse mogelijkheid? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei 007mark:

Affelay als eerste aanvoerder...die Van Bommel heeft er niet echt kijk op he ;c

Zoet is de enige andere speler die hiervoor in aanmerking kan komen. Ik ben wel tevreden met Afellay en Rosario. En zo veel maakt het nou ook weer niet uit wie er aanvoerder is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Dysproz:

Zoet is de enige andere speler die hiervoor in aanmerking kan komen. Ik ben wel tevreden met Afellay en Rosario. En zo veel maakt het nou ook weer niet uit wie er aanvoerder is.

Viergever kan ook nog wel, maar denk dat van Bommel graag een middenvelder wilt ook

Link naar opmerking
Deel via andere websites