Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

24 minuten geleden zei Sophomore:

Natuurlijk wel, zo belangrijk die wedstrijden. Het fundament onder onze club. Stel Viergever of Sainsbury krijgt een blessure. Weet geen eens wie je dan op moet stellen, Soulas? 

Oh fak hebben ook Luckassen nog natuurlijk :D Laat maar dan. 

Weet niet of men bij PSV wel doorheeft in wat voor een verschrikkelijke staat wij verkeren voor deze clash. 

Zoet

Dumfries, Sainsbury, Viergever,  Sadilek

Rosario, Hendrix

Bruma, Malen, Gakpo

L. de Jong

Ruiter

Luckassen

Ramselaar

Mauro

Dit zijn al onze fitte spelers op dit moment. Gewoon onprofessioneel. 

En Noni Madueke erbij ;)

Maar eens, de selectie is momenteel veel te klein. Moet gauw een linksback komen (of 2) en als het kan een goede centrale verdediger erbij. Ihattaren ook niet gewoon fit btw?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei Sophomore:

Natuurlijk wel, zo belangrijk die wedstrijden. Het fundament onder onze club. Stel Viergever of Sainsbury krijgt een blessure. Weet geen eens wie je dan op moet stellen, Soulas? 

Oh fak hebben ook Luckassen nog natuurlijk :D Laat maar dan. 

Weet niet of men bij PSV wel doorheeft in wat voor een verschrikkelijke staat wij verkeren voor deze clash. 

Zoet

Dumfries, Sainsbury, Viergever,  Sadilek

Rosario, Hendrix

Bruma, Malen, Gakpo

L. de Jong

Ruiter

Luckassen

Ramselaar

Mauro

Dit zijn al onze fitte spelers op dit moment. Gewoon onprofessioneel. 

Obispo heeft niet eens gespeeld vorig seizoen. Die moet niet weer een heel seizoen op de bank zitten omdat hij 2% kans heeft om tegen Basel te moeten spelen. Over 4 weken staat er overigens echt wel een nieuwe centrale verdediger.

En dat lijstje vind ik ook maar raar. Of ga jij er van uit dan Lozano, Bergwijn en Pereiro over 4 weken weg zijn en er geen versterkingen gehaald zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Dysproz:

Obispo heeft niet eens gespeeld vorig seizoen. Die moet niet weer een heel seizoen op de bank zitten omdat hij 2% kans heeft om tegen Basel te moeten spelen. Over 4 weken staat er overigens echt wel een nieuwe centrale verdediger.

En dat lijstje vind ik ook maar raar. Of ga jij er van uit dan Lozano, Bergwijn en Pereiro over 4 weken weg zijn en er geen versterkingen gehaald zijn?

2% kans is natuurlijk ook echt overdreven. Zit even te kijken naar het lijstje verdedigers op de PSV-site. 7 man. Dit inclusief Angelino en Behich die al weg zijn (Angelino praktisch gezien al), dan houd je er nog maar 5 (!!!) over. Verbazingwekkend (wat Sophomore ook al zegt hierboven). Zijn dan dus Sainsbury, Viergever, Dumfries, Luckassen en Obispo, die jij dan zou willen laten vertrekken voor een van de belangrijkste wedstrijden van het jaar. Dat is natuurlijk zwaar ondermaats, over 4 weken staat de wedstrijd tegen Basel al op het programma, waarbij Dumfries ook nog niet is aangesloten (denk ik?). Heel weinig tijd om aan je elftal te bouwen op deze manier.

Kan Sadilek ook in de verdediging spelen @Sophomore?

bewerkt door Rogier.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Hwb:

Er zit natuurlijk ook nog wel iets tussen Obispo erbij houden tot Basel en een heel seizoen op de bank zitten. Transferperiode duurt nog ruim 2 maanden.

Dan zal Vitesse ook doorschakelen.

5 minuten geleden zei Rogier.:

2% kans is natuurlijk ook echt overdreven. Zit even te kijken naar het lijstje verdedigers op de PSV-site. 7 man. Dit inclusief Angelino en Behich die al weg zijn (Angelino praktisch gezien al), dan houd je er nog maar 5 (!!!) over. Verbazingwekkend (wat Sophomore ook al zegt hierboven). Zijn dan dus Sainsbury, Viergever, Dumfries, Luckassen en Obispo, die jij dan zou willen laten vertrekken voor een van de belangrijkste wedstrijden van het jaar. Dat is natuurlijk zwaar ondermaats, over 4 weken staat de wedstrijd tegen Basel al op het programma, waarbij Dumfries ook nog niet is aangesloten (denk ik?). Heel weinig tijd om aan je elftal te bouwen op deze manier.

Kan Sadilek ook in de verdediging spelen @Sophomore?

Vorig seizoen heeft hij niet gespeeld dus zo overdreven is dat niet. Obispo moet dit seizoen gewoon spelen, anders wordt het niets meer.  Natuurlijk is de verdediging nu dun, maar dat ze Obispo laten vertrekken toont imo alleen maar aan dat ze voor Basel een centrale verdediger willen hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Dysproz:

Lozano is blessie of weg, Bergwijn denk weg en Pereiro op vakantie door Copa America. 

En Obispo heeft wel gespeeld in PSV1 vorig seizoen. Maar ok, zoals ik aangaf geef ik je al gelijk in die discussie omdat ik onzr Derick was vergeten. 

Ihatarran idd vergeten, net als Afellay. Stonden er niet tussen op PSV.nl (Behich wel?!?!). @Erwin

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Dysproz:

Ten eerste is dit een gerucht en niet afkomstig van ED. Ten tweede moet je gewoon meer salaris bieden als je dit soort spelers wil binnen halen.

Maar salarissen is wel het laatste waar ik me druk om maak. 

Eensch, al is dit wel heel groot verschil met de topverdiener op dit moment bij PSV. Zal mij benieuwen hoe die het gaat doen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

50 minuten geleden zei joostmakaay:

Luuk de Jong schijnt naar Sevilla te gaan, 8-10 miljoen. Ben benieuwd of Lammers naar voren wordt geschoven of dat er een nieuwe spits aangetrokken gaat worden.

Gaat zelfs om meer geld. Hahaha. Miskoop van de eeuw.  Zou als PSV'er heel dankbaar zijn richting de TD dat ie dit heeft geflikt.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie het juist somber in voor PSV als Luukie vertrekt. Was toch het speerpunt van je aanval, waaromheen Bergwijn en Lozano konden floreren. Nu gaan die ook weg, dus houd je voorin weinig meer over (al is Bruma wel een goede aankoop), laat staan qua geld en kosten. Er moet nog zoveel gebeuren de komende weken, Basel doorkomen gaat potverdrie lastig worden op die manier, laat staan de andere rondes. En dan te bedenken dat als je Basel niet pakt, je nog twee voorrondes moet gaan spelen. 

Ben echt benieuwd wat John de Jong uit z'n hoge hoed kan toveren, want naar het lijkt is er niet veel geld beschikbaar, tenzij een transfer van Bergwijn of Lozano in een stroomversnelling komt, maar dat ziet er voorlopig nog niet naar uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan niet ontkennen dat hij belangrijk is geweest, maar ik ben totaal geen fan van hem. En daar heb ik genoeg redenen voor. Met de voet een slechte afmaker, geen techniek, geen snelheid, handelt te traag, wint veel duels maar verliest de bal vaak in de voortzetting, klaagt te veel, kent geen zelfkritiek. En het belangrijkste is nog dat hij het spel van PSV belemmert omdat hij zo statisch is. Het enige wat PSV afgelopen seizoen kende is lange ballen op de Jong.  Met hem in de spits kun je geen snelle combinaties maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dysproz heeft een hekel aan de Jong ;)

Overigens zou ik er ook niet heel rouwig om zijn omdat we met de Jong wel naar een bepaald soort voetbal gedwongen worden. Lammers is iets gevarieerder wat dat betreft. Al leveren we wel een heel hoop goals in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

50 minuten geleden zei Dysproz:

Ik kan niet ontkennen dat hij belangrijk is geweest, maar ik ben totaal geen fan van hem. En daar heb ik genoeg redenen voor. Met de voet een slechte afmaker, geen techniek, geen snelheid, handelt te traag, wint veel duels maar verliest de bal vaak in de voortzetting, klaagt te veel, kent geen zelfkritiek. En het belangrijkste is nog dat hij het spel van PSV belemmert omdat hij zo statisch is. Het enige wat PSV afgelopen seizoen kende is lange ballen op de Jong.  Met hem in de spits kun je geen snelle combinaties maken.

Ik snap wel waar je weg komt, maar het is alleen zo bout om te stellen dat je blij bent dat die weg gaat. Is bij psv altijd gebruikt waarvoor die bedoeld is. En dat heeft PSV niet bepaald windeieren gelegd, zeker onder cocu waar het voetbal vaak om te janken was, kon je altijd vertrouwen op die ene hoge voorzet die dan wel weer ingeknikt werd. Alles op lammers gooien vind ik dan ook wel weer gevaarlijk, heeft een degelijk seizoen gedraaid bij Heerenveen, maar was ook periodes compleet onzichtbaar. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eens, als je nu vol voor Lammers/Malen gaat dan ga je zeker in het begin veel aanpassing nodig hebben en ook periodes met terugval. Maar dat zal sowieso ook wel gebeuren met een nieuwe verdediging, daar ligt voor nu ook nog de prioriteit als je het mij vraagt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites