La Pulga Geplaatst 31 augustus 2023 Share Geplaatst 31 augustus 2023 (bewerkt) 28 minuten geleden zei PJHoutman: Hoor ik nu mensen over ‘gunstige loting’ praten? Je mag heel blij zijn als je drie punten haalt, laat staan Europa League. In de thuiswedstrijden kan je zeker wel 4 á 6 puntjes halen, uit moet je wat geluk hebben in Frankrijk en ook in Sevilla zitten ze wel in moeilijke periode. Lozano lijkt trouwens nog echt te komen, dat wordt wel druk daar voorin. 31 augustus 2023 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 1 september 2023 Share Geplaatst 1 september 2023 6 uur geleden zei La Pulga: In de thuiswedstrijden kan je zeker wel 4 á 6 puntjes halen, uit moet je wat geluk hebben in Frankrijk en ook in Sevilla zitten ze wel in moeilijke periode. Lozano lijkt trouwens nog echt te komen, dat wordt wel druk daar voorin. Voor Bakayoko zou het niet verkeerd zijn als hij komt. Hij heeft nu eigenlijk geen concurrent. Want El-Ghazi kan je niet meetellen. Daar willen ze ook nog graag vanaf. En ik weet al wat Stewart en Bosz gaan roepen. Veel wedstrijden, genoeg kansen en de beste speelt. Dus in dat licht is die transfer niet zo vreemd. Zolang het maar niet ten koste gaat van een goede CV. Die zal toch vandaag nog wel gepresenteerd worden.. Dat Sangaré én Bakayoko niet zouden willen vertrekken snap ik overigens wel. Je hebt nu groepsfase CL binnen. En zowel Nottingham als Brentford bieden dat sportief gezien niet. Daarnaast speelt de factor Bosz ook mee denk ik. Wordt wel interessant om de selectie eens te evalueren na vandaag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 1 september 2023 Share Geplaatst 1 september 2023 8 uur geleden zei joostmakaay: Sangaré blijft volgens Elfrink, en Bakayoko zou zelf niet meer willen. Zou weer typisch PSV zijn om nu Lozano alsnog binnen te halen. Gewoon die Montes binnenhalen en dan einde transfermarkt voor PSV. Dit is dus wat CL voetbal doet. De kleinere Engelse clubs pissen nu langs de pot. Wat betreft Lozano, doen. Achter Bakayoko zit niks. El Ghazi zit al op een zijspoor die moet je vandaag gewoon nog zien te slijten. Eigenlijk zou je die clausule bij Sangaré nu uit zijn contract moeten proberen te schrappen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 1 september 2023 Share Geplaatst 1 september 2023 6 uur geleden zei La Pulga: In de thuiswedstrijden kan je zeker wel 4 á 6 puntjes halen, uit moet je wat geluk hebben in Frankrijk en ook in Sevilla zitten ze wel in moeilijke periode. Arsenal ga je verliezen. Sevilla is Sevilla, dat weet je nooit. En Lens is echt heel goed, denk gelijkwaardig aan PSV. Eens met PJ hoor, dit wordt nog een hele zware dobber. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 1 september 2023 Share Geplaatst 1 september 2023 Als je ook een Manchester City en Real kan treffen uit pot 1 en 2 dan mag je nu toch spreken van een goede loting. Niet dat we gelijk denken dat we wel even doorgaan, natuurlijk wordt het moeilijk het is de fucking Champions League. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 1 september 2023 Share Geplaatst 1 september 2023 9 uur geleden zei PJHoutman: Hoor ik nu mensen over ‘gunstige loting’ praten? Je mag heel blij zijn als je drie punten haalt, laat staan Europa League. Zeker een gunstige loting. Je pakt met Sevilla de slechtste ploeg uit Pot 1. En Lens is ook verzwakt nadat hun beste spelers zijn verkocht. Arsenal heeft niet zo'n hele brede selectie en daardoor wonnen we vorig jaar ook thuis van ze. Hopelijk kan ik dit jaar een awayday pakken naar London, zou prachtig zijn. En Lens is ook 3 uurtjes rijden, mooie loting zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 1 september 2023 Share Geplaatst 1 september 2023 Als zowel Sangare als Bakayoko niet vertrekken én Lozano wordt wel gehaald, dan zal de penningmeester onderhand wel zenuwachtig worden denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 1 september 2023 Share Geplaatst 1 september 2023 4 minuten geleden zei LouisPSV: Zeker een gunstige loting. Je pakt met Sevilla de slechtste ploeg uit Pot 1. En Lens is ook verzwakt nadat hun beste spelers zijn verkocht. Arsenal heeft niet zo'n hele brede selectie en daardoor wonnen we vorig jaar ook thuis van ze. Hopelijk kan ik dit jaar een awayday pakken naar London, zou prachtig zijn. En Lens is ook 3 uurtjes rijden, mooie loting zo. 2 uur geleden zei Erwin.: Als je ook een Manchester City en Real kan treffen uit pot 1 en 2 dan mag je nu toch spreken van een goede loting. Niet dat we gelijk denken dat we wel even doorgaan, natuurlijk wordt het moeilijk het is de fucking Champions League. Benfica en Napoli zijn sowieso minder dan Sevilla. PSG in de huidige situatie misschien ook wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 1 september 2023 Share Geplaatst 1 september 2023 13 minuten geleden zei PJHoutman: Benfica en Napoli zijn sowieso minder dan Sevilla. PSG in de huidige situatie misschien ook wel. Dit is een gevalletje 'Eens we oneens zijn' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 1 september 2023 Share Geplaatst 1 september 2023 Is ook allemaal subjectief hoor, maar ik vond het wel opvallend hoeveel optimistische geluiden ik hoorde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 1 september 2023 Share Geplaatst 1 september 2023 Zeer gunstige loting, vooral in de vorm waarin Sevilla en RC Lens verkeren. Die Europese wedstrijden zijn natuurlijk altijd wedstrijden op zich, maar je speelt veel liever tegen Sevilla dan tegen Napoli. Vraag maar aan de Ajax fans Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 1 september 2023 Share Geplaatst 1 september 2023 13 minuten geleden zei PJHoutman: Is ook allemaal subjectief hoor, maar ik vond het wel opvallend hoeveel optimistische geluiden ik hoorde. Zal wellicht de resterende adrenaline na woensdag nog zijn . Ik ben vooral heel blij met de affiches. Hoop gewoon op mooie wedstrijden waarin je niet geveegd wordt. Europees overwinteren zie ik echt als een dikke bonus. @MetalMichael; Vind de financiële situatie van PSV ook echt heel moeilijk inschatten. Vooralsnog wordt er flink geïnvesteerd, maar is er op de belangrijkste positie nog niets gehaald Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 september 2023 Share Geplaatst 1 september 2023 Ten eerste jongens gefeliciteerd!! Dik verdiend groepfase gehaald te hebben. Wat een manager die Bosz nu al heerlijk. Dat gezegd te hebben ik ben al 4-5 maanden werkloos en heb al abonnementen dus voor mij voorlopig geen ESPN compleet. Wat heb ik woensdag genoten van tandem Dest-Lang eerste helft. Ik vind ze ook op elkaar lijken qua uiterlijk en dan nummers 8 en 7 hahaaha. Man man Saibari is echt beestenlijk goed niet normaal. Ik ben met @PJHoutman ja zijn kansen op doorgaan maar is zeker wel pittige poule. Sevilla onder presteert in CL al jarenlang wordt nodige tijd ze een wat bereiken. Arsenal is achterin even niet heel breed maar middenveld en aanval is wel echt sterk en je hebt twee erg goede keepers. Lens weet ik weinig van maar we gaan het zien. Vorig jaar in EL dus in stadion bij PSV - Arsenal gaan we dit jaar voor de buis kijken. Ik word echt blij van Noa Lang filmpjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 september 2023 Share Geplaatst 1 september 2023 Bij geen vertrek van Sangare en Bakayoko ontslag Stewart neem ik aan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 1 september 2023 Share Geplaatst 1 september 2023 14 minuten geleden zei cimbomcu: Bij geen vertrek van Sangare en Bakayoko ontslag Stewart neem ik aan? Sangaré schijnt nu toch naar Forrest te gaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 september 2023 Share Geplaatst 1 september 2023 Komt er nou nog eens een cv ketel bij? En hoelang is Obispo nog geblesseerd? Want Ramalho is echt om te janken. Lord Teze doet wel echt super goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 1 september 2023 Share Geplaatst 1 september 2023 5 uur geleden zei PJHoutman: Benfica en Napoli zijn sowieso minder dan Sevilla. PSG in de huidige situatie misschien ook wel. Wat lees ik hier nou weer joh? Je zat wel heel vroeg aan de zuup. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 1 september 2023 Share Geplaatst 1 september 2023 47 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Wat lees ik hier nou weer joh? Je zat wel heel vroeg aan de zuup. Kijk nou eerst maar een keertje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 1 september 2023 Share Geplaatst 1 september 2023 Sangaré weg dus aldus Elfrink, ga hem wel missen, kon iedere wedstrijd nog spannend maken, in negatieve en positie zin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 1 september 2023 Share Geplaatst 1 september 2023 1 uur geleden zei Kyrill: Komt er nou nog eens een cv ketel bij? En hoelang is Obispo nog geblesseerd? Want Ramalho is echt om te janken. Lord Teze doet wel echt super goed. Obispo is minstens zo dramatisch als Ramalho. Met als enige voordeel (niet voor hem, wel voor ons) dat hij gemiddeld 3/4 van een seizoen mist door blessures. Begin overigens inmiddels wel wat onrustig te worden. Het is ‘al’ 17:00 (oh nee, Griekse tijd..) en er is nog lang geen witte rook voor een CV. Neem toch aan dat Schouten per direct de plek van Sangaré inneemt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 1 september 2023 Share Geplaatst 1 september 2023 Poh, het wordt Davinson Sanchez. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 1 september 2023 Share Geplaatst 1 september 2023 Hopelijk komt het rond, ben bang voor een "we hebben de vertrouwen in de huidige groep" om 00:00. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 september 2023 Share Geplaatst 1 september 2023 3 minuten geleden zei joostmakaay: Hopelijk komt het rond, ben bang voor een "we hebben de vertrouwen in de huidige groep" om 00:00. Dat zou echt erg zonde zijn, gezien je CL speelt en grote kans maakt om kampioen te worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 1 september 2023 Share Geplaatst 1 september 2023 1 uur geleden zei joostmakaay: Hopelijk komt het rond, ben bang voor een "we hebben de vertrouwen in de huidige groep" om 00:00. Voetbalflitsen meldt nu ene Egan Riley van Burnley. Geen idee hoe betrouwbaar dit is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 1 september 2023 Share Geplaatst 1 september 2023 Sangaré nog niet rond toch? Komt die Vranckx dan ook nog weer in beeld? Kreeg in ieder geval de indruk dat ze naast Schouten hem toch ook er bij wilde hebben mits Sangaré vertrok Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten