Skkky50 Geplaatst 30 oktober 2020 Share Geplaatst 30 oktober 2020 1 uur geleden zei Niels: Gelukkig nog de drie punten mee naar huis. Hopelijk kunnen we in de winterstop schrijven dat de filosofie van Schmidt zichtbaar wordt, want ik zie m nog niet zo helaas. Ik denk ook dat het deels ligt aan het feit dat PSV zoveel spelers mist op het moment. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 30 oktober 2020 Share Geplaatst 30 oktober 2020 42 minuten geleden zei Skkky50: Ik denk ook dat het deels ligt aan het feit dat PSV zoveel spelers mist op het moment. Helpt wel mee in het veldspel natuurlijk. Maar dat neemt niet weg dat dit psv helemaal de voetballers niet heeft om het systeem van schmidt te spelen. Dan word het wel lastig natuurlijk. Zelfs gotze is een vrij a-typische voetballer voor zijn tactiek normaal gesproken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 30 oktober 2020 Share Geplaatst 30 oktober 2020 51 minuten geleden zei NicoHaak: Krijg er honger van Niels :( Ik ook, en dat terwijl ik vegetarisch ben Hmm, lekker kroketje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 1 november 2020 Share Geplaatst 1 november 2020 Dit is ook wel heel erg he. Weet iemand eigenlijk wat exact de regels zijn? NAC miste er laatst toch ook iets van 9 en hoefde niet te spelen. Lijkt mij niet de bedoeling dat ploegen, in de eredivisie, straks hun A1 moeten gaan opstellen omdat ze in feite nog een selectie op de been kunnen krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 1 november 2020 Share Geplaatst 1 november 2020 Toen greep de GGD in, net als bij RKC - PEC. Waarom ze dat bij ons niet doen; geen idee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 1 november 2020 Share Geplaatst 1 november 2020 Hoe komt het dat er vanuit Jong niks toegevoegd is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 1 november 2020 Share Geplaatst 1 november 2020 5 minuten geleden zei The Saint: Hoe komt het dat er vanuit Jong niks toegevoegd is? Volgens mij kampt dat elftal toch ook met veel coronagevallen en wat 'niet' fitte spelers? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 1 november 2020 Share Geplaatst 1 november 2020 2 minuten geleden zei FMNOOB: Volgens mij kampt dat elftal toch ook met veel coronagevallen en wat 'niet' fitte spelers? Ik heb dus geen idee. Nou deze pingel is een cadeautje. Gek dat de scheids op het scherm er dat toch anders blijft vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 1 november 2020 Share Geplaatst 1 november 2020 Malen heeft het ook nog niet helemaal he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 1 november 2020 Share Geplaatst 1 november 2020 1 uur geleden zei The Saint: Hoe komt het dat er vanuit Jong niks toegevoegd is? Misschien willen ze dat als een aparte 'bubbel' houden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 1 november 2020 Share Geplaatst 1 november 2020 48 minuten geleden zei Regis: Malen heeft het ook nog niet helemaal he. Vandaag iig niet. Schot op goal had hij af moeten leggen en die laatste bal gewoon zonde. Die aanname was dan wel weer heerlijk. Hij komt wel teveel op het middenveld de bal halen. Zie hem liever de ruimte bespelen. 7 minuten geleden zei FlyD: Misschien willen ze dat als een aparte 'bubbel' houden? Blijken er dus toch een aantal op de bank te zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 5 november 2020 Share Geplaatst 5 november 2020 Wtf is dit nou Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 5 november 2020 Share Geplaatst 5 november 2020 Was te verwachten met gelegenheidsbackjes zoals Mauro Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 5 november 2020 Share Geplaatst 5 november 2020 Als je druk wilt zetten, moet je het goed doen. Halfslachtig druk zetten is dodelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skkky50 Geplaatst 5 november 2020 Share Geplaatst 5 november 2020 Wat een verrassing. Iedereen bij PSV wist dat een centrumverdediger prioriteit nummer 1 was. Wat haal je? Alles behalve een centrumverdediger. En hoe goed die aanval ook kan voetballen, daar heb je zo te zien nu lekker veel aan. LASK all over again. Een vijfde Europese deceptie op rij in zicht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 5 november 2020 Share Geplaatst 5 november 2020 Het was verschrikkelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 7 november 2020 Share Geplaatst 7 november 2020 Hopen dat PSV zich dit weekend weet te revancheren, maar oh oh oh wat gaat het allemaal moeizaam tot op heden. Natuurlijk helpen die corona besmettingen allemaal niet mee, maar ook zonder was het niet veel beter geweest ben ik bang. Eens met Skkky hierboven, verdediging is sinds het vertrek van Moreno al een giga achilleshiel en dun bezet. Voetbal begint volgens mij nog steeds voor een groot deel vanuit de achterhoede, maar heeft al jaren geen prioriteit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 9 november 2020 Share Geplaatst 9 november 2020 Het is vaak gewoon een wereld van verschil tussen de 2 helften. Gisteren ging het eigenlijk ook weer die kant op en als die rode kaart niet was gevallen had het denk ik nog wel een billenknijpen kunnen worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 13 november 2020 Share Geplaatst 13 november 2020 John de Jong in serieuze belangstelling van Roma om daar TD te worden. Daar mag wat mij betreft een strik om, heb geen al te hoge pet op van JdJ. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 13 november 2020 Share Geplaatst 13 november 2020 Voor de continuïteit heb ik eigenlijk liever dat hij nu gewoon blijft. Het is een beetje dat al het slechte (waar Brands ook gewoon nog deel in had) op hem werd afgeschoven en nu al het goede op Schmidt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 13 november 2020 Share Geplaatst 13 november 2020 7 uur geleden zei Erwin.: Voor de continuïteit heb ik eigenlijk liever dat hij nu gewoon blijft. Het is een beetje dat al het slechte (waar Brands ook gewoon nog deel in had) op hem werd afgeschoven en nu al het goede op Schmidt. Het is nog niet eens zo zeer dat hoor. Maar ik was bij zijn aanstelling na het vertrek van Brands al niet heel positief. Ben het wel met je eens dat een deel van de slechte aankopen ook deels nog door Brands zijn geregeld. Maar ook de hele situatie rondom MvB heeft hij gewoon niet lekker aangepakt. Gerbrands overigens ook niet. Aan de andere kant zou ik ook niet weten wie het dan wel moet worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 15 november 2020 Share Geplaatst 15 november 2020 Is vast wel ergens een goede Duitser te strikken toch? Rudi Vóller ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 15 november 2020 Share Geplaatst 15 november 2020 Op 13-11-2020 om 11:46 zei Erwin.: Voor de continuïteit heb ik eigenlijk liever dat hij nu gewoon blijft. Het is een beetje dat al het slechte (waar Brands ook gewoon nog deel in had) op hem werd afgeschoven en nu al het goede op Schmidt. Dat Götze nu in Eindhoven speelt is natuurlijk fantastisch en die credits mogen ook echt naar Schmidt. Vind alleen wel dat Schmidt veel te veel macht lijkt te hebben gekregen. Komt een beetje over alsof hij een blanco verlanglijstje mocht invullen en dat er alles aan werd gedaan om dat te bewerkstelligen. En dan blijkt dat dat lijstje nog incompleet is ook, als je met een back centraal gaat spelen omdat de cv’s die je wel hebt de snelheid missen om met pressie te spelen. De selectie is dus, zoals vaker het geval is bij PSV, totaal uit balans en uiteindelijk is John de Jong de verantwoordelijke om die continuïteit te bewaken. Vind dat hij dit niet goed doet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 15 november 2020 Share Geplaatst 15 november 2020 1 uur geleden zei The Saint: Dat Götze nu in Eindhoven speelt is natuurlijk fantastisch en die credits mogen ook echt naar Schmidt. Vind alleen wel dat Schmidt veel te veel macht lijkt te hebben gekregen. Komt een beetje over alsof hij een blanco verlanglijstje mocht invullen en dat er alles aan werd gedaan om dat te bewerkstelligen. En dan blijkt dat dat lijstje nog incompleet is ook, als je met een back centraal gaat spelen omdat de cv’s die je wel hebt de snelheid missen om met pressie te spelen. De selectie is dus, zoals vaker het geval is bij PSV, totaal uit balans en uiteindelijk is John de Jong de verantwoordelijke om die continuïteit te bewaken. Vind dat hij dit niet goed doet. Nouja, de vraag is natuurlijk een beetje wat je wilt. Áls je voor Schmidt gaat, dan moet je daar ook écht voor kiezen. En dan moet je hem de kans geven om zijn selectie samen te stellen. Juist omdat hij zo'n specifieke speelstijl heeft. Dat je in de omschakeling van Bommel naar Schmidt even zit met een selectie die uit balans is, is misschien ook niet zo gek. Schmidt vraagt nogal wat anders namelijk. Hooguit kun je vraagtekens stellen bij de gemaakte keuzes (5 centrale middenvelders; talentvolle spits laten vertrekken en andere spits halen, maar geen cv nemen). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 16 november 2020 Share Geplaatst 16 november 2020 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten