Jump to content

PSV Eindhoven

Recommended Posts

Op 11-10-2020 om 14:13 zei The Saint:

Schmidt heeft zelf een lijn uitgegooid naar Götze. Dan mag je toch aannemen dat hij een plan heeft waarin Götze tot zijn recht komt. Of zou Schmidt de enige op deze aardkloot zijn die niet weet wat Götze wel/niet kan.

Dat mag je hopen van wel ja. Götze zal komend weekend nog niet wedstrijdfit zijn verwacht ik. Dus het zal nog even wachten zijn tot we echt weten wat hij met hem van plan is. 

Iemand gisteren nog Studio Voetbal gezien? Raffie ging lekker los op het beleid van PSV, met name met het oog op Ihatarren. Hij heeft niet eens echt ongelijk, maar blijf het een moeilijk te beoordelen situatie vinden. Er begint me bij Ihatarren toch langzaamaan een Aissati/Bakkali gevoel te bekruipen bij die jongen. Heb hem in de wedstrijden die hij gespeeld heeft eigenlijk zelden heel bijzonder zien spelen. Ook onder Mark van Bommel niet. Zat bij hem toch altijd te wachten tot hij het eindelijk eens ging laten zien, maar het kwam er nooit echt uit. Als je dan vervolgens onder een nieuwe trainer te dik van vakantie terug komt en weggestuurd wordt van een training, dan zal er met hem zelf toch ook iets niet helemaal in orde zijn denk ik dan. Neemt niet weg dat hij talentvol is. Anderzijds is iemand als Gakpo, die toch veel minder getalenteerd is, hem al met een straatlengte voorbij in zijn ontwikkeling. 

• Replies 3.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Zooooo ja ging echt ff niet lekker vanmiddag, sorry. Was echt heel erg teleurgesteld, maar sloeg een beetje door, dat heb ik nu echt nooit.... Onderbroek zal wel ff niet lekker hebben gezeten.

Ik heb het wel gezien. Het was echt een prachtige wedstrijd die we gelukkig op het eind nog binnen hebben kunnen slepen. Zo tof ook dat we hier 120 ipv 90 minuten naar mochten kijken

Misschien kan @psvfanboeruh daar een accountje aanmaken

Posted Images

21 minuten geleden zei Michaelinho*:

Dat mag je hopen van wel ja. Götze zal komend weekend nog niet wedstrijdfit zijn verwacht ik. Dus het zal nog even wachten zijn tot we echt weten wat hij met hem van plan is. 

Iemand gisteren nog Studio Voetbal gezien? Raffie ging lekker los op het beleid van PSV, met name met het oog op Ihatarren. Hij heeft niet eens echt ongelijk, maar blijf het een moeilijk te beoordelen situatie vinden. Er begint me bij Ihatarren toch langzaamaan een Aissati/Bakkali gevoel te bekruipen bij die jongen. Heb hem in de wedstrijden die hij gespeeld heeft eigenlijk zelden heel bijzonder zien spelen. Ook onder Mark van Bommel niet. Zat bij hem toch altijd te wachten tot hij het eindelijk eens ging laten zien, maar het kwam er nooit echt uit. Als je dan vervolgens onder een nieuwe trainer te dik van vakantie terug komt en weggestuurd wordt van een training, dan zal er met hem zelf toch ook iets niet helemaal in orde zijn denk ik dan. Neemt niet weg dat hij talentvol is. Anderzijds is iemand als Gakpo, die toch veel minder getalenteerd is, hem al met een straatlengte voorbij in zijn ontwikkeling. 

Hij is net een half jaartje 18 he. Vorig jaar begon hij goed, maar toen Malen en Bergwijn wegvielen moest hij het voorin alleen doen. Ik vond het niet gek dat hij toen wegzakte als 17-jarige.

Nu moet ie zich wel terug gaan knokken, als hem dat niet lukt kan ie misschien wel leuk naar Ajax gaan maar dan redt ie het daar ook niet.

Op 8-10-2020 om 12:51 zei iSimic:

Er zijn wel fans teleurgesteld dat er een koopoptie is ingezet, vooral omdat hij al sinds zijn 8ste bij de club zit en ook uit Munchen komt. Had een goede hinrunde vorig jaar bij HSV wat hoop gaf bij fans dat er weer een jongen van de club zou kunnen doorstromen uit de jeugd. Maar de meeste zijn wat realistischer en denken dat Fein waarschijnlijk niet goed zal worden dus vinden het prima zo. Sta persoonlijk in het 2e kamp, zijn positie is al goed bezet en er komen grotere talenten aan.

En wat kan je over de kwaliteiten van die jongen zeggen? Misschien te licht voor Bayern, maar dat kan alsnog een goede speler voor PSV zijn natuurlijk. Welke verwachtingen heb je hier bij?

Vond bij Ihatarren meer zorgwekkend wat Touzani over hem heeft gezegd (die kent hem persoonlijk), dat Ihatarren vindt dat hij verkeerd wordt gebruikt, op verkeerde positie, dat hij liever de bal heeft in de voet en niet druk zet en mee verdedigt. Die jongen moet even beelden kijken van Ziyech denk ik. Want de echte toppers, gooien er energie in en werken keihard. Zelfs Ozil redt het niet meer op talent.

Edited by cimbomcu
21 uur geleden zei cimbomcu:

Vond bij Ihatarren meer zorgwekkend wat Touzani over hem heeft gezegd (die kent hem persoonlijk), dat Ihatarren vindt dat hij verkeerd wordt gebruikt, op verkeerde positie, dat hij liever de bal heeft in de voet en niet druk zet en mee verdedigt. Die jongen moet even beelden kijken van Ziyech denk ik. Want de echte toppers, gooien er energie in en werken keihard. Zelfs Ozil redt het niet meer op talent.

Als dat echt zijn instelling is dan kunnen we hem bij deze afschrijven. Dan gaat het nooit echt iets worden.

12 uur geleden zei Michaelinho*:

Als dat echt zijn instelling is dan kunnen we hem bij deze afschrijven. Dan gaat het nooit echt iets worden.

Op 14-10-2020 om 00:09 zei cimbomcu:

Dat is dan zeker zorgwekkend en zoiets kan ook de enige verklaring zijn voor wat nu gebeurt. Wat denkt iedereen nou? Dat PSV de technische kwaliteiten van die jongen niet ziet? Er is nu een aantal keer naar buiten gekomen via losse - ingehouden -  opmerkingen dat hij geen werk verzet. Zelf Dumfries geeft gewoon in een interview aan dat Ihattaren niet genoeg brengt. 

Dus het is waarschijnlijk dat niet alleen de speelwijze niks vindt, te vermoeiend, maar ook tegengas geeft en actief niet mee doet. Als die knop niet om gaat, wordt het hem bij PSV iig niet. Misschien dat hij wel voor zn miljoen bij een andere club wil werken. Best vervelend ook, om te zweten. 

Vind het verder ook vrij frappant. Ik heb Zahavi excellente steekballen zien geven. Als Mo ergens op die plek staat is hij een briljant wapen. Alleen je moet wel ff de voetjes aan het werk zetten. 

Kijk wel uit naar de wedstrijd tegen Zwolle zondag. Niet omdat PSV zo geweldig gespeeld heeft de afgelopen weken. Maar ik hoop eigenlijk wel weer een fitte Max en wellicht ook Sangaré te zien. In de combinatie met Gakpo, Malen en Zahavi kan dat natuurlijk een hele leuke wedstrijd opleveren. Nu Bruma weg is zou Madueke van mij ook best mogen starten. Wellicht een debuut van Fein (vanaf de bank?)? 

Götze zal nog niet starten verwacht ik en Van Ginkel zal er überhaupt nog niet bij zijn.

Op 14-10-2020 om 00:09 zei cimbomcu:

Als ik het mij goed herinner was het voor Ziyech ook wel even een leerweg toch? Meende dat hij hem in het begin ook verweten werd te weinig strijd erin te leggen? Uiteindelijk meer dan goed gekomen. Vind het nog elke interland zonde dat we hem niet bij NL hebben :( 

12 uur geleden zei Niels:

Als ik het mij goed herinner was het voor Ziyech ook wel even een leerweg toch? Meende dat hij hem in het begin ook verweten werd te weinig strijd erin te leggen? Uiteindelijk meer dan goed gekomen. Vind het nog elke interland zonde dat we hem niet bij NL hebben :( 

Klopt bij Ajax die ontwikkeling doorgemaakt onder Bosz.

28 minuten geleden zei The Saint:

Waar zit ik in hemelsnaam naar te kijken :-D 

Beide kanten zo slordig. 

Dat Rosario vandaag nog op het veld staat is eenzelfde wonder als Strootman bij Oranje. Die heeft nog geen fatsoenlijke pass gegeven. 

Die was weer dramatisch als altijd. Vond Sangaré ook nog niet heel gelukkig vandaag. Paar goede dingen gezien, mooie overwinning. Maar heb ook genoeg dingen gezien die echt onwijs slecht waren. Die overtreding van Baumgartl was ook weer typisch ;e

3 uur geleden zei The Saint:

Gakpo, Rosario en Delanghe positief getest. Dat zouden er morgen zomaar eens meer kunnen zijn :moop:

Eens zien of het middenveld zonder Rosario beter loopt tegen Granada. 

Rosario er niet bij _O_ (De reden is natuurlijk minder tof, hopen dat hij goed hersteld).