Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Recommended Posts

Tsjonge jonge. Dat je deze wedstrijd niet wint.. Eerste helft zo sterk. 

Met die dubieuze pingel die Zahavi mist had ik eigenlijk het gevoel van ja gerechtigheid. Met het idee dat deze wedstrijd met 2 vingers in de neus gewonnen zou worden :moop:

Over twee weken behoorlijke Corona piek in Eindhoven door de organisatorische skills van Lighttown Madness ;e

Deels wel eens ja. Ze lijken beide vaak hetzelfde te denken. Tegelijk diep, tegelijk terugzakken. Centraal straat er dan te vaak niemand. 

Gisteren waren ze ook nog eens egoïstisch. Begrijpelijk, maar gisteren had Madueke natuurlijk die bal moeten krijgen van Zahavi en Malen had geloof ik twee keer iemand vrij voor goal kunnen zetten. 

Op 22-11-2020 om 19:49 zei Chiemel:

Vond de eerste helft oké. Wordt gedaan of PSV veruit beter was, maar had juist meer het idee dat PSV goed wegkwam omdat ze bij Twente voorin net de verkeerde keuzes maakten. 

Ik vermoed dat je de wedstrijd zelf niet hebt gezien maar een samenvatting? Wat voor foute keuzes bedoel je, ze konden überhaupt geen keuze maken.

Eerste helft was écht heer en meester. 

Als ze zo blijven spelen accepteer ik nog wel wat gelijkspelletjes. Eindelijk weer leuk om te zien.

Edited by Niels

Kan er inderdaad nog niet echt een oordeel over vellen. Voorlopig loopt het helaas helemaal nog niet zo lekker, al ziet het er bij vlagen leuk uit. Maar ja, dat is niet genoeg natuurlijk.

Morgen wordt wel weer pittig, zonder Mario.

Dramatische eerste kwartier toch mooi rechtgezet. Grens zullen we het maar niet over hebben :cab:

Gakpo op rechts was erg goed, samen met Dumfries. Aanvallend loopt het wel, nu die gatenkaas eens dichten want tot 3x toe een 4 tegen 1 of 2 is natuurlijk niet de bedoeling. 

Zou Mo Corona hebben gehad? Hij was ziek tijdens de interland periode en na die 20min tegen Twente dus schijnbaar helemaal leeg. 

1 uur geleden zei The Saint:

Dramatische eerste kwartier toch mooi rechtgezet. Grens zullen we het maar niet over hebben :cab:

Gakpo op rechts was erg goed, samen met Dumfries. Aanvallend loopt het wel, nu die gatenkaas eens dichten want tot 3x toe een 4 tegen 1 of 2 is natuurlijk niet de bedoeling. 

Zou Mo Corona hebben gehad? Hij was ziek tijdens de interland periode en na die 20min tegen Twente dus schijnbaar helemaal leeg. 

Scheids ook niet hoor, zat er wat mij betreft ook een aantal keer goed naast, beide kanten op.

Na die verdedigende wissel werd het ook weer juist gevaarlijker, al werden de ruimtes ook kleiner dus was het denk ik conditioneel ook beter te belopen.

Ze zeiden toen in die interlandperiode dat het geen corona was, maar het lijk er wel beetje op zo. Of anders een goed griepje, die kan ook je energie wel wegnemen natuurlijk.

Tjah je weet dat als je in dit kut toernooi speelt, je het met kneusjes moet doen. 

Zag het even heel somber in, maar het voordeel was wel dat we nog 75 minuten hadden. En uiteindelijk ook ruim optijd omgedraaid.

In de slotfase werden een aantal hele domme keuzes gemaakt, maar de Grieken deden daar gelukkig vrij weinig mee. 

4 minuten geleden zei Michaelinho*:

Spelen natuurlijk al het hele seizoen niet al te best. En dan druk ik me nog voorzichtig uit. Het oogt allemaal als los zand en verdedigend is het helemaal dramatisch. Zie dit ook niet meer echt goed komen dit seizoen. 

Ben ik niet helemaal met je eens, er wordt bij vlagen (met name in de eerste helft) best leuk gevoetbald. Maar je merkt dat als het voorin niet lukt de druk op de verdediging gelijk gigantisch is en dan komen inderdaad de zwaktes direct naar boven. De wedstrijd van gisteren is door die schandalige basiself geen goede graadmeter voor de rest van het seizoen.