The Saint Geplaatst 24 april 2021 Share Geplaatst 24 april 2021 Mooi afscheid voor Mister PSV vanmiddag. Coronamaatregelen maar even voor lief genomen. Hoop dat ik er geen spijt van ga krijgen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 25 april 2021 Share Geplaatst 25 april 2021 Belachelijke penal terechte overwinning Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 2 mei 2021 Share Geplaatst 2 mei 2021 Die eerste tegengoal... Twee controleurs en Halilovic kan zo oversteken en dat schot plaatsen Dan zoek het maar uit met dat blok en stel een voetballer op. Die pingel hadden we natuurlijk moeten krijgen. Deze was een stuk duidelijker als die van afgelopen week. Verder. Gakpo in Oranje! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 3 mei 2021 Share Geplaatst 3 mei 2021 Ben echt benieuwd wat er gaat gebeuren deze zomer, zoveel spelers waar je z.s.m. afscheid van moet nemen, dat ik benieuwd ben of we er volgend seizoen elf op kunnen gaan stellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 4 mei 2021 Share Geplaatst 4 mei 2021 Nu mag de Jong zich ook echt gaan bewijzen. Ik vond altijd de kritieken te hard, de mislukte transfers uit zijn 1e seizoen zijn ook deels op het conto van Brands te schrijven imo namelijk. Dit seizoen had ie in principe goed ingekocht met Max, Sangaré, Götze en Zahavi. Al hebben zij het allen niet het hele seizoen laten zien helaas. Mvogo is redelijk, Fein matig en die andere keeper kan ik niet echt beoordelen. Met wat er vermoedelijk vertrekt heeft ie wel een grote opdracht deze zomer. UIT: Dumfries, Malen, Ihattaren lijken alle 3 vrij zeker Mogelijk Rosario, Götze, van Ginkel, Mvogo, Gutierrez Daarnaast moet er ook afscheid genomen gaan worden van: Baumgartl, Mauro, Thomas, Doan en misschien zelfs Viergever om door te selecteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 4 mei 2021 Share Geplaatst 4 mei 2021 Doan heeft het toch aardig gedaan in Duitsland? Wie weet krijgt die wel een nieuwe kans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 4 mei 2021 Share Geplaatst 4 mei 2021 Heb ik ook eens gelezen ja, maar ik ben zelf geen fan van hem. Overigens heeft Arminia ook een koopoptie dus die zullen ze wel lichten, tenzij dat mogelijk niet gaat bij een degradatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 4 mei 2021 Share Geplaatst 4 mei 2021 In principe gaat Bielefeld die optie lichten bij handhaving (en dát is bijna zeker). Zelf vind ik Doan niet heel verkeerd, net als dat ik Mauro en Thomas prima breedtespelers vindt. Wel weer benieuwd naar de zomer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 4 mei 2021 Share Geplaatst 4 mei 2021 Bruma niet te vergeten. Madueke die toch ook steeds vaker tussen de geruchten naar boven komt. Hopelijk blijft die wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 4 mei 2021 Share Geplaatst 4 mei 2021 Contract JdJ verlengd.. echt ombegrijpelijk wat mij betreft. Maar het is me al een tijdje duidelijk dat alle visie compleet verdwenen is.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 7 mei 2021 Share Geplaatst 7 mei 2021 Wat is dst nou met Ihatarran en ziek zijn dan? Wat is de aap uit de mouw hier? Zelfs mijn collega's die overwerkt zijn en ongezond leven zijn niet eens zo vaak ziek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 7 mei 2021 Share Geplaatst 7 mei 2021 Gewoon strik erom en verkopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 7 mei 2021 Share Geplaatst 7 mei 2021 Snap de bedenkingen (zeker omdat hij zich eerder ziek had gemeld dit seizoen en er toen niets aan de hand was), maar in deze COVID tijden ben je al ziek als je een kuchje hebt of een loopneus. M.a.w. dingen waar je normaal gesproken geen big deal van maakt, maar het nu min of meer verboden bij is om je huis te verlaten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 7 mei 2021 Share Geplaatst 7 mei 2021 Ik zie Mo hier regelmatig in het winkelcentrum lopen zonder mondkapje. Is gewoon verplicht daaro. #schijtaandeibahesj Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 7 mei 2021 Share Geplaatst 7 mei 2021 46 minuten geleden zei Sophomore: Snap de bedenkingen (zeker omdat hij zich eerder ziek had gemeld dit seizoen en er toen niets aan de hand was), maar in deze COVID tijden ben je al ziek als je een kuchje hebt of een loopneus. M.a.w. dingen waar je normaal gesproken geen big deal van maakt, maar het nu min of meer verboden bij is om je huis te verlaten. Verkouden -> testen -> negatief -> voetballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 mei 2021 Share Geplaatst 11 mei 2021 Op 7-5-2021 om 12:10 zei Chiemel: Wat is dst nou met Ihatarran en ziek zijn dan? Wat is de aap uit de mouw hier? Zelfs mijn collega's die overwerkt zijn en ongezond leven zijn niet eens zo vaak ziek. Ja jullie Ajax fans wouden hem zo graag, net als Bergwijn.... Maar waar moet ie staan/zitten dan bij jullie, tribune? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 12 mei 2021 Share Geplaatst 12 mei 2021 ''jullie Ajax fans'' Ik hoef hem niet hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 16 mei 2021 Share Geplaatst 16 mei 2021 Drommel Die is nou niet bepaald geweldig aan het keepen sinds de overgang rond is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 25 mei 2021 Share Geplaatst 25 mei 2021 PSV wil Luuk de Jong terughalen Na Van Ginkel, en eventueel Propper nog een opa erbij. Gaan ze walking football spelen komend seizoen? Wat is dit voor raar transferbeleid joh. Ook wel lekker voor Schmidt zijn manier van voetballen dit. Vertrekken Malen en Madueke deze zomer. Sta je dan met Zahavi en De Jong als spitsen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 Bijzondere definitie van opa heb jij zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 9 uur geleden zei Regis: PSV wil Luuk de Jong terughalen Na Van Ginkel, en eventueel Propper nog een opa erbij. Gaan ze walking football spelen komend seizoen? Wat is dit voor raar transferbeleid joh. Ook wel lekker voor Schmidt zijn manier van voetballen dit. Vertrekken Malen en Madueke deze zomer. Sta je dan met Zahavi en De Jong als spitsen De Jong is 30, Propper 29 en Van Ginkel 28. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 44 minuten geleden zei neva: De Jong is 30, Propper 29 en Van Ginkel 28. Ja precies. 0.0 restwaarde in je ploeg. Nu ook met die Ramalho. Allemaal redelijk oude gasten die ook niet komen om op de bank te gaan zitten. Zeker die Nederlandse gasten kunnen niet mee in het pressingspel wat Schmidt wil spelen met zijn ploeg. Wat willen hier precies mee bereiken want met Ajax concurreren zit er op deze manier iig niet in. Je zou toch veel slimmer moeten gaan investeren. Zeker met wat er nu allemaal lijkt te gaan vertrekken bij PSV. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 Ik snap wel wat je zegt Regis, maar ik vind De Jong echt een nachtmerrie dus ik hoop dat ze hem niet halen. Hij is redelijk beperkt, maar we hebben gezien dat ze in de Eredivisie totaal niet weten hoe je met zo'n spits moet omgaan waardoor PSV wel extra gevaarlijk is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 (bewerkt) 1 uur geleden zei Regis: Ja precies. 0.0 restwaarde in je ploeg. Nu ook met die Ramalho. Allemaal redelijk oude gasten die ook niet komen om op de bank te gaan zitten. Zeker die Nederlandse gasten kunnen niet mee in het pressingspel wat Schmidt wil spelen met zijn ploeg. Wat willen hier precies mee bereiken want met Ajax concurreren zit er op deze manier iig niet in. Je zou toch veel slimmer moeten gaan investeren. Zeker met wat er nu allemaal lijkt te gaan vertrekken bij PSV. Ach. Tadic, Blind en de Steek zijn ook 32, 31 en 38. Objectief gezien loopt er ook gewoon talent rond daar, en we hebben gezien dat er juist in de verdediging behoefte is aan ervaring. Op de vraag of ze voldoen en passen in het speelplan van Schmidt is een tweede, daar ken ik in ieder geval Ramalho niet goed genoeg voor. Overigens gaat De Jong natuurlijk nooit deze zomer opnieuw terug naar PSV. Past ook totaal niet in het spel van Schmidt. 26 mei 2021 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 32 minuten geleden zei Rogier.: Ach. Tadic, Blind en de Steek zijn ook 32, 31 en 38. Objectief gezien loopt er ook gewoon talent rond daar, en we hebben gezien dat er juist in de verdediging behoefte is aan ervaring. Op de vraag of ze voldoen en passen in het speelplan van Schmidt is een tweede, daar ken ik in ieder geval Ramalho niet goed genoeg voor. Overigens gaat De Jong natuurlijk nooit deze zomer opnieuw terug naar PSV. Past ook totaal niet in het spel van Schmidt. Maar er zit wel een groot verschil in met die jongens die jij noemt. Tadic en Blind werden gehaald terwijl de groep bij ons toen echt jong was - en die hebben ook niet hopeloos gefaald in het buitenland- en Steek was het duidelijk dat hij reserve zou gaan worden. Bij PSV zit nu al redelijk wat ervaring met oa Gotze, Boscagli en Zahavi. Vind ook niet dat er buiten Malen, Madueke en Gakpo veel talent rondloopt trouwens en dan lijken die eerste 2 sowieso te gaan vertrekken. Kan opzich best begrijpen dat je wat ervaring haalt, maar met de namen die je hoort lijkt het mij allemaal teveel van het goede. Juist ook door hun fysieke gesteldheid en het dynamische spel wat Schmidt voor ogen heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten