Jump to content

PSV Eindhoven

vinnypassy

Recommended Posts

Kans dat die zijn contract verlengd is denk ik inderdaad nog kleiner dan dat Brobbey 'm alsnog verlengd bij Ajax. Benieuwd of hij zijn potentie nog waar kan maken. Overigens vind ik dit redelijk onschuldig. Brobbey is volgens mij een hele goede vriend, niet zo gek dat je dan daar blij voor bent.

Op 19-2-2021 om 16:47 zei Kyrill:

Ik denk je al blij mag zijn als ie daadwerkelijk meer dan 30 gaat opleveren.

Ik denk dat je blij mag zijn als hij überhaupt nog iets oplevert.. Die loopt straks gratis de deur uit. En daar moeten we dan nog blij mee zijn ook. Gevalletje Aissati/Labyad dit. Te snel opgehemeld, is in zich zelf gaan geloven en toen was het klaar. Mag blij zijn als hij straks een basisklant is bij een Utrecht/Vitesse. 

Edited by Michaelinho*

48 minuten geleden zei The Saint:

Is er een of andere trainers objective te verdienen door x aantal keer te rouleren of zo? 

Nee nee, hij wil de sterkste spelers als wapens van de bank laten komen. Dat is wel prettig als je al 2-0 achter staat, dan kun je in ieder geval nog de 2-1 maken. ;e

EDIT: Hoppaa! Dat is de 0-1, nog 1 en dan mogen de kannonen van de bank af komen ;c

Edited by Michaelinho*