Dysproz Geplaatst 3 september 2018 Share Geplaatst 3 september 2018 Zolang Rosario zo blijft spelen is dat ook niet echt een probleem. En ik vraag me af waarom jij verwacht dat Schwaab zijn basisplek verliest. Speelt al het hele kalenderjaar uitstekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 3 september 2018 Share Geplaatst 3 september 2018 Klein. Zijn concurrenten, Ramselaar en Mauro Jr. maken te weinig indruk in hun invalbeurtjes tot op heden. Verder heeft Bommel aangegeven niet al te veel te wisselen tussen wedstrijden door. Centraal in de verdediging en op het blok op het middenveld verwacht ik wel wijzigingen (Sains/Isi en Guti voor Schwaab/Viergever en Rosario). Verder in de beker tegen Maassluis verwacht ik wel veel wijzigingen. Lees nu anders een stuk op VI dat hij juist moet vrezen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 3 september 2018 Share Geplaatst 3 september 2018 Viergever is slecht he? Heeft bij Ajax één goed seizoen gehad, toen stond 'ie naast Davinson Sanchez. Als linksback was het sowieso altijd dramatisch. Tegen Fortuna vond ik het opvallend hoeveel moeite hij had met Novakovich, terwijl Nova geen topspits is en vrij voorspelbaar is in z'n acties. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 3 september 2018 Share Geplaatst 3 september 2018 Lees nu anders een stuk op VI dat hij juist moet vrezen :D Zou me tegenvallen van Van Bommel als hij Pereiro evt slachtoffert voor Guti. Wat ik hoor is Guti meer een CM dan een AM. Rosario zou het meest logische zijn, al mag Guti wel zijn best gaan doen om die eruit te spelen want hij wordt steeds beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 3 september 2018 Share Geplaatst 3 september 2018 (bewerkt) En ik vraag me af waarom jij verwacht dat Schwaab zijn basisplek verliest. Speelt al het hele kalenderjaar uitstekend. Ah ik heb het verkeerd geformuleerd zie ik, wilde zeggen dat indien er überhaupt wijzigingen zijn de kans daarop centraal op het middenveld en daarna op gepaste afstand centraal in de verdediging de kans het grootst is (nog steeds een kleine kans, maar relatief gezien het grootst). Baseer dit op het goede WK van Sainsbury en zijn relatie met Van Bommel, die hem persoonlijk gehaald lijkt te hebben. Mark lijkt graag een centrum met links en een rechts poot te hebben, dat spreekt dan ook weer tegen Schwaab. Zou het ook niet perse nodig vinden btw, Schwaab doet het naar behoren. Lees nu anders een stuk op VI dat hij juist moet vrezen :D Link? Hoorde het gisteren R. de Boer zeggen bij 'Dit was het weekend' op Fox Sports, maar dat zie ik never nooit gebeuren. 3 september 2018 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 15 september 2018 Share Geplaatst 15 september 2018 Aardig debuut van Guti. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 15 september 2018 Share Geplaatst 15 september 2018 Hadden alle Érick Gutiérrez kenners hier en op andere plekken toch gelijk, maakte een goede indruk. Zal in de toekomst jullie kennis van de Mexicaanse competitie niet meer onderschatten ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 17 september 2018 Share Geplaatst 17 september 2018 Rosario ook weer goed. Ik zou tegen Barca gewoon met dezelfde 11 aantreden als tegen ADO. Dus met Rosario ipv met Guti. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 18 september 2018 Share Geplaatst 18 september 2018 Wat als Luuk de Jong een héél klein beetje meer techniek had... Wat als Luuk de Jong een héél klein beetje snelheid had... Dan was het een uitstekende spits geweest. Dat moment dat hij probeerde te dribbelen en de bal twee meter van zijn voet vloog, dat deed gewoon pijn aan mijn voetbalhart manmanman. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 19 september 2018 Share Geplaatst 19 september 2018 Of die volley die hij volkomen verkeerd raakt... Of die bal op het einde, die hij niet fatsoenlijk kan controleren... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 19 september 2018 Share Geplaatst 19 september 2018 Ik weet nog dat hij eens als Luiukinho een schitterende slalom deed en die afrondde, in de tijd van Twente met Janko. Zoveel techniek heb ik later nog meer gezien bij hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 3 oktober 2018 Share Geplaatst 3 oktober 2018 Teleurstellende wedstrijd van onze kant zeg :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 3 oktober 2018 Share Geplaatst 3 oktober 2018 Teleurstellend resultaat voor onze kant zeg :( *Hersteld* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 3 oktober 2018 Share Geplaatst 3 oktober 2018 Resultaat vond ik juist nog behoorlijk positief (in de zin van, het had een stuk erger kunnen zijn) als je de wedstrijd hebt gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 4 oktober 2018 Share Geplaatst 4 oktober 2018 De kansen van Zoet in het Nederlands elftal zijn gister ook niet groter geworden denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 4 oktober 2018 Share Geplaatst 4 oktober 2018 Zoals bij die eerste goal gebeurt hem zo vaak. Een bal die hij niet goed verwerkt of wegstompt en dan voor de voeten van een tegenstander valt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 4 oktober 2018 Share Geplaatst 4 oktober 2018 Ik ben positief verrast door Inter. Ik had verwacht dat ze met dat gare zuigende defensieve spel kwamen, maar ze gingen er vol voor. Zelfs na de 2-1 drukten ze nog door. Ik kan me goed voorstellen dat de selectie zich genaaid voelt, en natuurlijk is de kans groot dat het anders loopt als die rode kaart gegeven wordt, maar die wordt niet gegeven en dan moet je concluderen dat Inter echt meer kansen had. Het is mij een raadsel dat die Icardi (misbaksel eerste klas) telkens zo vrij stond. Heel jammer dit natuurlijk. Europese overwintering kan je haast al vergeten, maar nog 4 van dit soort wedstrijden is wel enorm goed voor de ervaring van het team. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 4 oktober 2018 Share Geplaatst 4 oktober 2018 Zoals bij die eerste goal gebeurt hem zo vaak. Een bal die hij niet goed verwerkt of wegstompt en dan voor de voeten van een tegenstander valt. Vond die eerste minder erg. Verwerkt de bal nog redelijk naar de zijkant, beetje pech dat de fantastische block van Schwaab op rand zestien terecht komt. Zoet had sneller op kunnen staan, maar lijkt uit te glijden in het proces. Bal gaat echt recht door het midden, had 'em anders zeker gehad. Die tweede is echt een compleet verkeerde inschatting. Natuurlijk is het voorkomen van doelgevaar een betere aanpak van het stoppen van doelgevaar (met andere woorden; een poging op doel voorkomen is beter dan het tegenhouden van een poging). Maar ten eerste zat er te weinig snelheid aan de bal om te halen voor Zoet, dit zag je echt al van heel ver aankomen. Ten tweede was het geen eens nodig omdat Schwaabie er nog bij was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 25 oktober 2018 Share Geplaatst 25 oktober 2018 Slechtste cl wedstrijd tot nu toe maar dan juist wel een punt er aan over houden... Wat zag je nu goed dat Dumfries en Hendrix voetballend tekort komen zeg, elke bal naar voren van hun was bijna verlies. Rosario was 1e helft ook zwak, maar herpakte zich wel iets in de 2e. Lozano en in mindere mate de Jong de enigen eigenlijk die zich goed staande hielden. Malen was ook goed, maar moet zich nog meer/vaker in een wedstrijd betrekken, 2e helft hem bijna niet meer gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 25 oktober 2018 Share Geplaatst 25 oktober 2018 Wat vinden jullie van Mark van Bommel in interviews? Ik word er best moe van, maar benieuwd naar jullie mening als fans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 3 november 2018 Share Geplaatst 3 november 2018 Wisselbeleid van Markie is wel lachwekkend he. Hendrix en Perreiro waren weer eens verschrikkelijk matig, maar laat ze gewoon staan, terwijl er duidelijk behoefte was aan flink wat aanvallende impulsen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 11 november 2018 Share Geplaatst 11 november 2018 Op 25-10-2018 om 11:37 zei cimbomcu: Wat vinden jullie van Mark van Bommel in interviews? Ik word er best moe van, maar benieuwd naar jullie mening als fans. Ik zie niet erg veel interviews, maar ik heb het idee dat het bij Bommel erg een kwestie is van vraag en aanbod. Slechte vragen -> standaard antwoord. Veel dezelfde vragen -> veel dezelfde antwoorden. Vind het vooralsnog geen achteruitgang tov Cocu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 11 november 2018 Share Geplaatst 11 november 2018 Ik ben trouwens benieuwd naar de ranking bij de winterstop. Gevoelsmatig hebben we tot nu toe een veel makkelijker programma gehad dan Ajax ( geen zin om het uit te zoeken). Daarom mag Markie ook wel wat meer waarde hechten aan die ' statistieken' . Eerste twaalf wedstrijden winnen is enorm, laat de spelers voelen dat ze gewoon echt een legendarische reeks kunnen neerzetten. Zorg voor het gevoel van onoverwinnelijkheid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 12 november 2018 Share Geplaatst 12 november 2018 Hadden we 'vroeger' niet een openingspost met allerlei mooie filmpjes? Hier alvast wat suggestie, aanvullingen meer dan welkom. Ohjah mensen deze gisteravond gezien? https://nos.nl/video/2258910-eindsignaal-ronaldo.html Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 13 november 2018 Share Geplaatst 13 november 2018 Vroeger was dat wel een dingetje ja. Onder andere ontknoping 2007 en de 10-0 stonden er in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten