Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Klein.

Zijn concurrenten, Ramselaar en Mauro Jr. maken te weinig indruk in hun invalbeurtjes tot op heden. Verder heeft Bommel aangegeven niet al te veel te wisselen tussen wedstrijden door.

Centraal in de verdediging en op het blok op het middenveld verwacht ik wel wijzigingen (Sains/Isi en Guti voor Schwaab/Viergever en Rosario).

Verder in de beker tegen Maassluis verwacht ik wel veel wijzigingen.

Lees nu anders een stuk op VI dat hij juist moet vrezen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Viergever is slecht he? Heeft bij Ajax één goed seizoen gehad, toen stond 'ie naast Davinson Sanchez. Als linksback was het sowieso altijd dramatisch.

Tegen Fortuna vond ik het opvallend hoeveel moeite hij had met Novakovich, terwijl Nova geen topspits is en vrij voorspelbaar is in z'n acties.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou me tegenvallen van Van Bommel als hij Pereiro evt slachtoffert voor Guti. Wat ik hoor is Guti meer een CM dan een AM. Rosario zou het meest logische zijn, al mag Guti wel zijn best gaan doen om die eruit te spelen want hij wordt steeds beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ik vraag me af waarom jij verwacht dat Schwaab zijn basisplek verliest. Speelt al het hele kalenderjaar uitstekend.

Ah ik heb het verkeerd geformuleerd zie ik, wilde zeggen dat indien er überhaupt wijzigingen zijn de kans daarop centraal op het middenveld en daarna op gepaste afstand centraal in de verdediging de kans het grootst is (nog steeds een kleine kans, maar relatief gezien het grootst).

Baseer dit op het goede WK van Sainsbury en zijn relatie met Van Bommel, die hem persoonlijk gehaald lijkt te hebben. Mark lijkt graag een centrum met links en een rechts poot te hebben, dat spreekt dan ook weer tegen Schwaab.

Zou het ook niet perse nodig vinden btw, Schwaab doet het naar behoren.

Link?

Hoorde het gisteren R. de Boer zeggen bij 'Dit was het weekend' op Fox Sports, maar dat zie ik never nooit gebeuren.

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat als Luuk de Jong een héél klein beetje meer techniek had...

Wat als Luuk de Jong een héél klein beetje snelheid had...

Dan was het een uitstekende spits geweest. Dat moment dat hij probeerde te dribbelen en de bal twee meter van zijn voet vloog, dat deed gewoon pijn aan mijn voetbalhart manmanman.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben positief verrast door Inter. Ik had verwacht dat ze met dat gare zuigende defensieve spel kwamen, maar ze gingen er vol voor. Zelfs na de 2-1 drukten ze nog door.

Ik kan me goed voorstellen dat de selectie zich genaaid voelt, en natuurlijk is de kans groot dat het anders loopt als die rode kaart gegeven wordt, maar die wordt niet gegeven en dan moet je concluderen dat Inter echt meer kansen had. Het is mij een raadsel dat die Icardi (misbaksel eerste klas) telkens zo vrij stond.

Heel jammer dit natuurlijk. Europese overwintering kan je haast al vergeten, maar nog 4 van dit soort wedstrijden is wel enorm goed voor de ervaring van het team.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals bij die eerste goal gebeurt hem zo vaak. Een bal die hij niet goed verwerkt of wegstompt en dan voor de voeten van een tegenstander valt.

Vond die eerste minder erg. Verwerkt de bal nog redelijk naar de zijkant, beetje pech dat de fantastische block van Schwaab op rand zestien terecht komt. Zoet had sneller op kunnen staan, maar lijkt uit te glijden in het proces. Bal gaat echt recht door het midden, had 'em anders zeker gehad.

Die tweede is echt een compleet verkeerde inschatting. Natuurlijk is het voorkomen van doelgevaar een betere aanpak van het stoppen van doelgevaar (met andere woorden; een poging op doel voorkomen is beter dan het tegenhouden van een poging). Maar ten eerste zat er te weinig snelheid aan de bal om te halen voor Zoet, dit zag je echt al van heel ver aankomen. Ten tweede was het geen eens nodig omdat Schwaabie er nog bij was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Slechtste cl wedstrijd tot nu toe maar dan juist wel een punt er aan over houden... Wat zag je nu goed dat Dumfries en Hendrix voetballend tekort komen zeg, elke bal naar voren van hun was bijna verlies. Rosario was 1e helft ook zwak, maar herpakte zich wel iets in de 2e. Lozano en in mindere mate de Jong de enigen eigenlijk die zich goed staande hielden. Malen was ook goed, maar moet zich nog meer/vaker in een wedstrijd betrekken, 2e helft hem bijna niet meer gezien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 25-10-2018 om 11:37 zei cimbomcu:

Wat vinden jullie van Mark van Bommel in interviews? Ik word er best moe van, maar benieuwd naar jullie mening als fans.

Ik zie niet erg veel interviews, maar ik heb het idee dat het bij Bommel erg een kwestie is van vraag en aanbod. Slechte vragen -> standaard antwoord. Veel dezelfde vragen -> veel dezelfde antwoorden.  Vind het vooralsnog geen achteruitgang tov Cocu. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben trouwens benieuwd naar de ranking bij de winterstop. Gevoelsmatig hebben we tot nu toe een veel makkelijker programma gehad dan Ajax ( geen zin om het uit te zoeken). 

Daarom mag Markie ook wel wat meer waarde hechten aan die ' statistieken' . Eerste twaalf wedstrijden winnen is enorm, laat de spelers voelen dat ze gewoon echt een legendarische reeks kunnen neerzetten. Zorg voor het gevoel van onoverwinnelijkheid. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites