Boeruh! Geplaatst 18 mei 2018 Share Geplaatst 18 mei 2018 Die kerel is middenmoot eredivisie, leuke keeper maar meer niet. Ik zal wel de enige zijn die het zo ziet zitten in Unnerstall, had liever gezien dat die naar ons kwam om de strijd met Bijlow aan te gaan... Unnerstal is ook zeker een goede keeper, maar je doet Bizot nu echt tekort. Top 5 keeper van de Eredivisie zonder twijfel. En Unnerstal zit imo rond datzelfde niveau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 18 mei 2018 Share Geplaatst 18 mei 2018 Bizot kostte AZ ook de kop op meerdere beslissende momenten, niet onder de indruk. Imho zijn er 3 mensen grotendeels verantwoordelijk voor de goede prestaties van VVV afgelopen seizoen: Ten eerste natuurlijk Steijn, verder Unnerstall en Leemans. Verder ga ik er hier over ophouden, anders wordt het ook zo vervelend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 18 mei 2018 Share Geplaatst 18 mei 2018 Bizot kostte AZ ook de kop op meerdere beslissende momenten, niet onder de indruk. Imho zijn er 3 mensen grotendeels verantwoordelijk voor de goede prestaties van VVV afgelopen seizoen: Ten eerste natuurlijk Steijn, verder Unnerstall en Leemans. Verder ga ik er hier over ophouden, anders wordt het ook zo vervelend. Bizot wel inderdaad, maar we hadden het over Padt ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 18 mei 2018 Share Geplaatst 18 mei 2018 Jij niet ;c Unnerstal is ook zeker een goede keeper, maar je doet Bizot nu echt tekort. Top 5 keeper van de Eredivisie zonder twijfel. En Unnerstal zit imo rond datzelfde niveau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 18 mei 2018 Share Geplaatst 18 mei 2018 Jij niet ;c Dank u, ik vond het al raar dat hij over Bizot begon... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 18 mei 2018 Share Geplaatst 18 mei 2018 [quote name='Magikarp']Jij niet ;c [/QUOTE] Aahahahah wauw :/ Ik begon eerder te denken dat hij in de war was omdat hij over onrust begon en Bizot de laatste tijd wat foutjes gemaakt heeft, en toen is het bij mezelf fout gegaan blijkbaar.Dat ging dus ook over Padt ;c @MrMHB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 22 mei 2018 Share Geplaatst 22 mei 2018 Volgens VI moet Van Ginkel 11 miljoen euro kosten. Zeg het maar. Doen of niet doen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 22 mei 2018 Share Geplaatst 22 mei 2018 Ik zou hem halen. Die staat er sowieso meteen. Zeker met oog op CL voorronde is dat zeer belangrijk. Wellicht ga je er qua transferbedrag geen winst op boeken maar hij kan wel het verschil maken of je je wel of niet kwalificeerde voor CL. Of zitten jullie al automatisch in de groepsfase? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 22 mei 2018 Share Geplaatst 22 mei 2018 Zou ik ook wel doen ja. Al weet ik niet in hoeverre dat een aanslag pleegt op het transferbudget, maar heeft zijn waarde wel bewezen ja lijkt me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 22 mei 2018 Share Geplaatst 22 mei 2018 Denk dat het er mee te maken heeft wat ze inschatten voor Lozano te krijgen (en van de transfersom netto over te houden) of ze 11 miljoen kunnen neertellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 23 mei 2018 Share Geplaatst 23 mei 2018 Lozano zie ik nog wel blijven. Overigens heb ik mijn twijfels bij 11mln voor Ginkel. Is erg blessuregevoelig en komend seizoen hebben we een drukker programma ook nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 23 mei 2018 Share Geplaatst 23 mei 2018 Ik vind het hem wel waard, maar denk niet dat we dat geld hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 24 mei 2018 Share Geplaatst 24 mei 2018 Brenet voor 5 miljoen naar Hoffenheim. Dumfries toch naar PSV? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 24 mei 2018 Share Geplaatst 24 mei 2018 Dit moet wel een enorme klap zijn voor jullie om zo'n topper te verliezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 25 mei 2018 Share Geplaatst 25 mei 2018 Sterke geruchten zijn nu dat zowel Dumphries als Angelino voor 5mjn elk gaan komen. Dan is de verkoop van Brenet nog niet zo slecht. Maar eerlijk gezegd vind ik 5mjn voor Brenet nog wel aan de lage kant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 25 mei 2018 Share Geplaatst 25 mei 2018 Dan verdediging met Angelino - Schwaab - Isimat - Dumfries of komen er nog jongens van Jong PSV in aanmerking? Dacht dat die Obispo zo'n groot talent was, maar krijgt nooit de kans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 25 mei 2018 Share Geplaatst 25 mei 2018 Met Angelino en Dumfries zou PSV ook 5-3-2 kunnen spelen in lastige wedstrijden (Vooral Europees). 2 backs die lekker veel opkomen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 25 mei 2018 Share Geplaatst 25 mei 2018 Maar eerlijk gezegd vind ik 5mjn voor Brenet nog wel aan de lage kant. Die Brenet kan toch niet veel man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 25 mei 2018 Share Geplaatst 25 mei 2018 Niet alleen is het vandaag dertig jaar geleden dat we de ECI wonnen, ook is er vandaag een clublegende jarig. Van harte gefeliciteerd Timothy Derijck Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 26 mei 2018 Share Geplaatst 26 mei 2018 Dat waren nog eens tijden......... ..... Met Derijck. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 27 mei 2018 Share Geplaatst 27 mei 2018 Die buitencategorie kunnen we nu helaas niet meer krijgen.. Zijn compaan Marcelo doet het wel goed tegenwoordig. Was ook een aparte vent.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 27 mei 2018 Share Geplaatst 27 mei 2018 Die kon er ook niet veel van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 27 mei 2018 Share Geplaatst 27 mei 2018 Die kon er ook niet veel van. Inmiddels sterkhouder bij Lyon. Dan verdediging met Angelino - Schwaab - Isimat - Dumfries of komen er nog jongens van Jong PSV in aanmerking? Dacht dat die Obispo zo'n groot talent was, maar krijgt nooit de kans. Verwacht dat Obispo komend seizoen z'n minuutjes wel mee mag pakken. Verder loopt er weinig rond in de jeugd voorlopig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 27 mei 2018 Share Geplaatst 27 mei 2018 Inmiddels sterkhouder bij Lyon. Haha hoe kan dat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 28 mei 2018 Share Geplaatst 28 mei 2018 Verwacht dat Obispo komend seizoen z'n minuutjes wel mee mag pakken. Verder loopt er weinig rond in de jeugd voorlopig. Bij Jong vond ik die Zweedse spits niet slecht, Lundqvist. Malen zal toch ook een serieuze kans gaan krijgen? Verder is de spoeling relatief dun, ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten