Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Die kerel is middenmoot eredivisie, leuke keeper maar meer niet. Ik zal wel de enige zijn die het zo ziet zitten in Unnerstall, had liever gezien dat die naar ons kwam om de strijd met Bijlow aan te gaan...

Unnerstal is ook zeker een goede keeper, maar je doet Bizot nu echt tekort. Top 5 keeper van de Eredivisie zonder twijfel. En Unnerstal zit imo rond datzelfde niveau.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bizot kostte AZ ook de kop op meerdere beslissende momenten, niet onder de indruk. Imho zijn er 3 mensen grotendeels verantwoordelijk voor de goede prestaties van VVV afgelopen seizoen: Ten eerste natuurlijk Steijn, verder Unnerstall en Leemans. Verder ga ik er hier over ophouden, anders wordt het ook zo vervelend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bizot kostte AZ ook de kop op meerdere beslissende momenten, niet onder de indruk. Imho zijn er 3 mensen grotendeels verantwoordelijk voor de goede prestaties van VVV afgelopen seizoen: Ten eerste natuurlijk Steijn, verder Unnerstall en Leemans. Verder ga ik er hier over ophouden, anders wordt het ook zo vervelend.

Bizot wel inderdaad, maar we hadden het over Padt ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='Magikarp']Jij niet ;c [/QUOTE] Aahahahah wauw :/ Ik begon eerder te denken dat hij in de war was omdat hij over onrust begon en Bizot de laatste tijd wat foutjes gemaakt heeft, en toen is het bij mezelf fout gegaan blijkbaar.Dat ging dus ook over Padt ;c @MrMHB
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou hem halen. Die staat er sowieso meteen. Zeker met oog op CL voorronde is dat zeer belangrijk. Wellicht ga je er qua transferbedrag geen winst op boeken maar hij kan wel het verschil maken of je je wel of niet kwalificeerde voor CL. Of zitten jullie al automatisch in de groepsfase?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die kon er ook niet veel van.

Inmiddels sterkhouder bij Lyon.

Dan verdediging met Angelino - Schwaab - Isimat - Dumfries of komen er nog jongens van Jong PSV in aanmerking? Dacht dat die Obispo zo'n groot talent was, maar krijgt nooit de kans.

Verwacht dat Obispo komend seizoen z'n minuutjes wel mee mag pakken. Verder loopt er weinig rond in de jeugd voorlopig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verwacht dat Obispo komend seizoen z'n minuutjes wel mee mag pakken. Verder loopt er weinig rond in de jeugd voorlopig.

Bij Jong vond ik die Zweedse spits niet slecht, Lundqvist. Malen zal toch ook een serieuze kans gaan krijgen? Verder is de spoeling relatief dun, ja.

Link naar opmerking
Deel via andere websites