Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Ik luister nu..?

Richarð.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 8,1k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Yard Act - Tall Poppies

By thirteen he had been with every girl deemed worth it
To be with in the village, two years either side of his birthday

By the time he was twenty, he'd now been with all the girls deemed worth it in the village
Five years either side of his birthday

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch bijzonder dat dit niet verder is gekomen dan #1 in de tipparade van de top 100 en #17 van de tipparade van de top 40. Hoorde hem regelmatig op Kink voorbij komen, dacht dat het daarbuiten ook wel een hitje was. Niet dus.

Dan zal deze ook wel niet echt bekend zijn in Nederland.

bewerkt door MetalMichael
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Kyrill:

Jongens ook @Fantasyis "maar" een mens en maakt fouten. Hij doet deze shit vrijwillig met naderende baby op komst. Kan hij dan sommige dingen beter doen? Ja! Doet hij slecht of niet goed? Nee! Maar misschien moet hij wat minder snel en vaak op mijn PM 's reageren en meer en beter op die van mensen die meer pressende issues hebben. @Socratesjij bent ook admin geweest dan weet je dat niet makkelijk is. Ook Bjorn doet zijn best, maar het leven is nou eenmaal fouten maken. Ik weet er alles vanaf doe om haverklap. Enige wat echt slecht is is nooit willen leren van fouten en dat betreft is @Fantasywel de laatste persoon die daarvoor in aanmerking komt.

@MetalMichael je hebt net als Socrates goede punten hoeft toch niet gelijk zo extreem en rigoureus te doen als nooit meer inbreng leveren?

Tot slot ik denk dat iedereen wel mee eens is en ik unaniem ben als iig @Lenstra serieus overweging kan en moet worden genomen om Mod te worden is hij het wel. 

Nadat ik dit bericht had gelezen:

Link naar opmerking
Deel via andere websites