Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Wie is de mol? 2016

Mvdv

Wie is de mol? 2016  

30 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de mol? 2016

• Annemieke Schollaardt
    • Klaas van Kruistum
    • Tim Hofman

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 312
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Vind het net wel tof dat het niet super bekenden zijn. Stel je voor dat je een WIDM hebt met Mathijs van Nieuwkerk, Chantal Janzen, Linda de Mol, Ruben Nicolai etc. Zou denk ik minder zijn dan wat het nu is.

Ken nu overigens zoals gewoonlijk iets meer dan de helft, rest leer je zoals gezegd snel vanzelf kennen. Wel lachen dat die politiewoordvoerster die vaak te zien is bij Opsporing Verzocht ook meedoet. :r

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha dat zou ik juist fucking mooi vinden, sowieso dat iedereen dan alsnog wel fanatiek is hoor, zouden ze het prijzengeld wel omhoog moeten gooien. Al moet dat eigenlijk sowieso want tegenwoordig boeit het geen enkele kandidaat meer iets als er geen geld in de pot komt, als ze dan zelf verdachter worden. Dat verpest het spel wel een beetje

bewerkt door De Stroot
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel lachen dat die politiewoordvoerster die vaak te zien is bij Opsporing Verzocht ook meedoet. :r

Zo iemand ken ik dus niet van naam, maar ik weet bijna zeker dat als ik een afbeelding van hem zie, dat ik hem wel herken. Ik verwacht op zo'n 5 bekende dan uiteindelijk uit te komen. Een prima score vergelijken andere jaren.

Klote tijd. Wordt lekker alles op zondag terug kkijken vrees ik :(

Eens, zaterdagavond is verre van ideaal voor mij ook... Ik zal ook heel vaak de herhaling moeten gaan bekijken...

Al heb ik nu niet dat de finale tijdens mijn eerste training op het veld valt en ik dus altijd de finale via de herhaling moest kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo iemand ken ik dus niet van naam, maar ik weet bijna zeker dat als ik een afbeelding van hem zie, dat ik hem wel herken. Ik verwacht op zo'n 5 bekende dan uiteindelijk uit te komen. Een prima score vergelijken andere jaren.

Het is een vrouw.

Veel leuke kandidaten. Hoop dat Klaas en Tim het goed gaan doen. Zie nog niet echt mensen aan wie ik me waarschijnlijk ga ergeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is een vrouw.

Veel leuke kandidaten. Hoop dat Klaas en Tim het goed gaan doen. Zie nog niet echt mensen aan wie ik me waarschijnlijk ga ergeren.

Oh, dan heb ik nu het verkeerde beeld in gedachte, maar heb ook nog niet naar een afbeelding van alle deelnemers gekeken. Ik verwacht dat ik haar dan wel herken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh, moeilijk te zeggen weer hoor. Weer een aantal te obvious acties van bepaalde mensen. Moet er gespoilert worden eigenlijk? Voor de zekerheid maar gedaan.

[spoiler=Aflevering 1]Die Marjolein zeg bij die 2e proef :r. 'Teksten als 'alles gegeven' en 'Ik ga mezelf niet dood trekken'. Echt helemaal geen flikker gedaan ook, die deed echt totaal geen moeite. Daardoor heel verleidelijk om haar als mol aan te wijzen, maar de ervaring leer dat degenen waarbij het er dik bovenop ligt vaak niet de mol zijn. Remy met eenzelfde actie overigens, midden in de proef rustig je veter gaan strikken :-D.

Zonder enige reden vind ik Cècile wel een potentiële mol, maar dat is gebaseerd op helemaal niets. Hetzelfde geldt voor Tim, Klaas en Rop. Maar er is echt nog geen zinnige uitspraak over te doen ;c.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=]Aan het eind van het trekken van dat groene ding zag je Airen op een gegeven moment toelopen naar de zijkant van dat bordje om te kijken in welk vak ze nou precies zaten, en vlak daarna was ze als een malle aan het trekken (uit het geldvak). Onopvallend wel, betere acties voor een mol in plaats van dat opvallende.

Link naar opmerking
Deel via andere websites