MetalMichael Geplaatst 17 december 2015 Share Geplaatst 17 december 2015 Bedankt voor de reminder! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 18 december 2015 Share Geplaatst 18 december 2015 Mijn antwoorden komen vanmiddag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jimmyy Geplaatst 19 december 2015 Auteur Share Geplaatst 19 december 2015 Uitslag Ronde 2 De opgaven zelf waren niet makkelijker, maar een thema kan je net dat zetje in de rug geven om de juiste artiest of titel te vinden, het gemiddelde puntenaantal deze ronde ligt namelijk iets hoger dan in ronde 1. Een aantal was zelfs zo slim om bij elk liedje dat ze niet wisten gewoon een willekeurige band in te vullen met een dier erin en als titel bijvoorbeeld ‘Animal’ op te schrijven, hetgeen sommige zelfs nog punten opleverde ook! Wederom liggen de scores lekker dicht bij elkaar en het leuke is dat er twee anderen zijn die ditmaal de ranglijst toppen. Erwin. en The Kerfts zijn deze ronde de beste met een totaal van 35 punten, gevolgd door Kelvin met 32. Laatstgenoemde neemt door tweemaal hoog te eindigen de leiding over in het klassement, al moet hij die voorlopig nog wel delen met GAE Eagles. Kloppie volgt voorlopig op een drietal punten. Antwoorden Ronde . 1. Survivor – Eye of the tiger 2. Eagles – One of these nights 3. Imagine Dragons – On top of the World 4. Al Stewart – Year of the cat 5. Pitbull ft. Christina Aguilera – Feel this moment 6. Atomic Kitten – Whole again 7. Party Animals – Aquarius 8. Arctic Monkeys – Do I wanna know 9. Neon Trees – Animal 10. Scorpions – Wind of change Punten Ronde 2 1. Erwin. - 35 2. The Kerfts - 35 3. Kelvin - 32 4. GAE Eagles - 30 5. Magikarp - 30 6. Kloppie - 27 7. Grote Ree - 27 8. JanVertonghen' - 27 9. MetalMichael - 27 10. Baddoo - 26 11. PJHoutman - 26 12. Christian. - 26 13. Jeroen. - 26 14. Fabian. - 25 15. Pecswollenaer - 24 16. Niels - 24 17. Juca - 23 18. 007mark - 22 19. Max.V. - 22 20. Rogier. - 17 21. Chiemel - 17 22. Chimpa - 13 23. Lakigigar - 10 24. Tom. - 8 Stand na Ronde 2 1. Kelvin - 66 2. GAE Eagles - 66 3. Kloppie - 63 4. Erwin. - 62 5. Grote Ree - 57 6. Baddoo - 55 7. 007mark - 54 8. The Kerfts - 52 9. MetalMichael - 51 10. Max.V. - 51 11. Juca - 42 12. PJHoutman - 41 13. Niels - 41 14. Pecswollenaer - 36 15. Rogier. - 31 16. Chimpa - 31 17. Magikarp - 30 18. Chiemel - 28 19. JanVertonghen' - 27 20. Christian. - 26 21. Jeroen. - 26 22. Fabian. - 25 23. Yitushita - 25 24. Tom. - 21 25. Lakigigar - 14 De volgende ronde zal morgen/overmorgen online komen en ditmaal iets anders dan muziekfragmenten! Maar daarover meer als de opgaven online komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 19 december 2015 Share Geplaatst 19 december 2015 Betere ronde dit, mooi. Hoop niet op albumcovers, want dan kan ik net zo goed niks insturen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 19 december 2015 Share Geplaatst 19 december 2015 Nog nooit gehoord van Al Stewart en Neon Trees. Maar best tevreden over deze score. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 19 december 2015 Share Geplaatst 19 december 2015 Betere ronde dit, mooi. Hoop niet op albumcovers, want dan kan ik net zo goed niks insturen. Exact hetzelfde hier. Maar ik vrees het ergste... :cry: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jimmyy Geplaatst 21 december 2015 Auteur Share Geplaatst 21 december 2015 (bewerkt) Jullie hebben mazzel [MENTION=28518]Grote Ree[/MENTION]; & [MENTION=3616]PJHoutman[/MENTION];, ik heb het wel overwogen, maar uiteindelijk toch voor andere opties gekozen. Hopelijk ligt onderstaande ronde jullie meer dan albumhoezen :) Ronde 3 Ditmaal geen muziekfragmenten, maar iets totaal anders. Deze ronde zal volledig bestaan uit Cryptische omschrijvingen. Ik heb tien cryptische omschrijvingen gemaakt van nummers (titel en artiest) en aan jullie de taak om te ontcijferen om welk nummer het gaat. Mocht het nu in eerste instantie niet lukken, niet getreurd, dan kun je altijd nog wachten op de hints die na drie dagen online komen. Natuurlijk kun je dan echter niet meer de maximale score halen. Puntentelling - Voordat de hints er zijn geldt gewoon dezelfde puntentelling als in de reguliere rondes. Vijf punten dus voor een volledig juist antwoord en twee voor enkel de titel of artiest. - Zodra de hints online zijn, kun je nog drie punten krijgen voor een volledig juist antwoord en levert een goede artiest of titel nog één punt op. - Wanneer je bijvoorbeeld de titel al weet voor de hints online zijn, maar de artiest pas met de hint (of andersom), dan krijg je vier punten voor het totale antwoord. Opgaven ---- verwijderd --- Het is ten allen tijde toegestaan om antwoorden te wijzigen (wat in reguliere rondes overigens ook zo is). Dus indien je in eerste instantie een antwoord indient, maar na het zien van de hint toch denkt dat er een ander nummer gezocht wordt, dan kun je gewoon je antwoord wijzigen. De deadline is zaterdag 26 december 20.00 uur, de hints komen online donderdag 24 december, vermoedelijk aan het eind van de middag. [MENTION=5099]Kloppie[/MENTION]; [MENTION=4538]GAE EAGLES[/MENTION]; [MENTION=6764]Kelvin[/MENTION]; [MENTION=21212]007mark[/MENTION]; [MENTION=28518]Grote Ree[/MENTION]; [MENTION=8910]Baddoo[/MENTION]; [MENTION=19035]Max.V.[/MENTION]; [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; [MENTION=7785]Yitushita[/MENTION]; [MENTION=5638]MetalMichael[/MENTION]; [MENTION=16229]Juca[/MENTION]; [MENTION=2877]Chimpa[/MENTION]; [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; [MENTION=139]Niels[/MENTION]; [MENTION=3616]PJHoutman[/MENTION]; [MENTION=25021]Rogier.[/MENTION]; [MENTION=13971]Tom.[/MENTION]; [MENTION=32665]pecswollenaer[/MENTION]; [MENTION=18663]Chiemel[/MENTION]; [MENTION=14230]Lakigigar[/MENTION]; [MENTION=1645]Magikarp[/MENTION]; [MENTION=19413]JanVertonghen'[/MENTION]; [MENTION=15369]Christian.[/MENTION]; [MENTION=4901]Jeroen.[/MENTION]; [MENTION=17281]Fabian.[/MENTION]; 25 januari 2018 bewerkt door Jimmyy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 21 december 2015 Share Geplaatst 21 december 2015 Zag 'm stiekem al staan voor de mention en heb er al een aantal gevonden. De rest komt misschien nog met de hints. ;sm; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 21 december 2015 Share Geplaatst 21 december 2015 (bewerkt) Haha vette ronde dit, ik heb er zo 3 die ik nu weet, de rest hopelijk na de hints Gaat vraag 2 overigens over een mannelijke of vrouwelijke zanger? 21 december 2015 bewerkt door Baddoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 21 december 2015 Share Geplaatst 21 december 2015 Heb er ook direct 3. Over de rest thuis even nadenken. 4 nu. Zag er opeens 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max.V. Geplaatst 21 december 2015 Share Geplaatst 21 december 2015 Toffe ronde. Heb er zeker meer dan de helft. De rest nog even wachten op de hints. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 21 december 2015 Share Geplaatst 21 december 2015 Ben er weer bij deze ronde, volgens mij hoef ik alleen nog 1, 2 en 5, rest schoot me allemaal zo te binnen :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 21 december 2015 Share Geplaatst 21 december 2015 Dit is wel iets moeilijker. Heb er 2 sowieso en 1 twijfel ik heel erg over. Is het mogelijk om de antwoorden voor de hints in te sturen voor het volle pond en na de hints de rest? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 21 december 2015 Share Geplaatst 21 december 2015 Lees zijn post nog eens zou ik zeggen [emoji14] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 21 december 2015 Share Geplaatst 21 december 2015 Mooie ronde, denk dat ik weleens dicht in de buurt kan komen van de maximale score. Heb in ieder geval het idee dat ik bij allemaal wel op het goede spoor zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 21 december 2015 Share Geplaatst 21 december 2015 Hahaha, ik vind 'm leuk Jimmy! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 21 december 2015 Share Geplaatst 21 december 2015 Heb ze alle 10, leuke ronde, maar denk dat die iets te makkelijk is. Albumhoezen moet trouwens wel nog komen vind ik _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 21 december 2015 Share Geplaatst 21 december 2015 Lees zijn post nog eens zou ik zeggen [emoji14] Haha, overheen gelezen. Zo druk bezig met de opdracht dat ik het niet zag. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 21 december 2015 Share Geplaatst 21 december 2015 9 goed, slechts eentje geen enkel idee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 21 december 2015 Share Geplaatst 21 december 2015 Heb er nu acht ingevuld. Zes op zeker, twee twijfel ik nog sterk aan. Die andere twee zijn me een compleet raadsel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 21 december 2015 Share Geplaatst 21 december 2015 Met de hints worden dus de luisterfragmenten bedoeld? Anders is die uitleg niet te begrijpen namelijk, aangezien de hints/opgaven al online staan. Kortom, vind het woord hints dus een beetje verwarrend hier ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 21 december 2015 Share Geplaatst 21 december 2015 Zo. Heb ze. Twijfel alleen over 2 en 3. Jammer dat ik dingen te doen heb in de kerstperiode dus de hints zullen wel aan me voorbijgaan en die 2e deadline al helemaal. En de opgaven staan online ja. Daar kunnen nog gewoon hints bij worden gegeven. [MENTION=18663]Chiemel[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 december 2015 Share Geplaatst 21 december 2015 Dit is echt niks voor mij. Weet er maar 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 22 december 2015 Share Geplaatst 22 december 2015 Ik moet alleen 5 nog Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jimmyy Geplaatst 22 december 2015 Auteur Share Geplaatst 22 december 2015 (bewerkt) Haha vette ronde dit, ik heb er zo 3 die ik nu weet, de rest hopelijk na de hints Gaat vraag 2 overigens over een mannelijke of vrouwelijke zanger? Is de Paus katholiek? Dit is wel iets moeilijker. Heb er 2 sowieso en 1 twijfel ik heel erg over. Is het mogelijk om de antwoorden voor de hints in te sturen voor het volle pond en na de hints de rest? Vraag is al beantwoord inmiddels volgens mij, maar ja is het antwoord dus :) Heb ze alle 10, leuke ronde, maar denk dat die iets te makkelijk is. Albumhoezen moet trouwens wel nog komen vind ik _O_ Wees niet bang, je komt nog wel aan je trekken met de albumhoezen, enkel zal het niet een volledige ronde zijn (zoals ik eerst wel had overwogen), maar zullen er enkele terugkomen in reguliere rondes. Met de hints worden dus de luisterfragmenten bedoeld? Anders is die uitleg niet te begrijpen namelijk, aangezien de hints/opgaven al online staan. Kortom, vind het woord hints dus een beetje verwarrend hier ;) De hints zullen in principe niet cryptisch zijn, maar gewoon een extra stukje tekst dat je wellicht kan helpen in de zoektocht naar het juiste antwoord. Wat extra informatie, bijvoorbeeld de nationaliteit van de artiest of het jaar van uitgave, of juist een tip over hoe de cryptische omschrijving te interpreteren. Owja, waar enkele deelnemers mij terecht op wezen: bij opgave 9 moet het eigenlijk 'Stad' zijn in de opgave en niet 'Staat', voor het geval dit voor verwarring mocht hebben gezorgd bij mensen. De locatie waar naar verwezen word in dit liedje/deze artiest is namelijk een Amerikaanse stad en niet een staat. 22 december 2015 bewerkt door Jimmyy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten