Renato Geplaatst 27 juli 2023 Share Geplaatst 27 juli 2023 16 minuten geleden zei timpy00: Hier mis ik iets denk ik. Denk dat hij doelt op jouw building a nation in Andorra, maar volgens mij had jij een ander team? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 27 juli 2023 Share Geplaatst 27 juli 2023 9 minuten geleden zei Renato: Denk dat hij doelt op jouw building a nation in Andorra, maar volgens mij had jij een ander team? Klopt. Maar dat kan hoor dat ik me vergis in het team, ik twijfelde tussen Inter en Santa Coloma Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 27 juli 2023 Share Geplaatst 27 juli 2023 32 minuten geleden zei neva: Klopt. Maar dat kan hoor dat ik me vergis in het team, ik twijfelde tussen Inter en Santa Coloma Oh zo haha. Ja ik heb Santa Coloma Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 1 augustus 2023 Share Geplaatst 1 augustus 2023 Lol, Ihattaren naar Samsunspor voor 4 jaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 1 augustus 2023 Share Geplaatst 1 augustus 2023 1 minuut geleden zei Hakai: Lol, Ihattaren naar Samsunspor voor 4 jaar Benieuwd hoelang het gaat duren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 1 augustus 2023 Share Geplaatst 1 augustus 2023 Wel jaloers hoor, geboren worden met een goede linkerpoot en dan miljoenen gaan binnenharken terwijl je er uit ziet alsof je dagelijks een kapsalon naar binnen werkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 1 augustus 2023 Share Geplaatst 1 augustus 2023 21 minuten geleden zei La Pulga: Wel jaloers hoor, geboren worden met een goede linkerpoot en dan miljoenen gaan binnenharken terwijl je er uit ziet alsof je dagelijks een kapsalon naar binnen werkt. Zal hem eens appen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 1 augustus 2023 Share Geplaatst 1 augustus 2023 Mané ook naar Saudi. Lelijke transfer zeg. Hoop dat het project gigantisch faalt, er niemand naar het voetbal kijkt en de spelers salarissen veel te laat tot niet uitbetaald krijgen (dat is daar de normaalste zaak van de wereld). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 1 augustus 2023 Share Geplaatst 1 augustus 2023 2 uur geleden zei Hakai: Lol, Ihattaren naar Samsunspor voor 4 jaar Apart wel. Leek me meer iets voor Boluspor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 1 augustus 2023 Share Geplaatst 1 augustus 2023 13 minuten geleden zei PJHoutman: Apart wel. Leek me meer iets voor Boluspor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 2 augustus 2023 Share Geplaatst 2 augustus 2023 Blij voor die jongen dat die nog een nieuwe plek heeft. Hopelijk kan hij in de luwte nog een mooi voetbalbestaan opbouwen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 2 augustus 2023 Share Geplaatst 2 augustus 2023 1 uur geleden zei himan: Blij voor die jongen dat die nog een nieuwe plek heeft. Hopelijk kan hij in de luwte nog een mooi voetbalbestaan opbouwen. Precies, in een ideaal scenario raakt hij uit beeld, kan hij het goed vinden met de andere (Turks-)Nederlandse gasten daar: van Drongelen, Öztürk, Yegen en gaat het Samsunspor aankomend seizoen voor de wind. Ik hoop erop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 2 augustus 2023 Share Geplaatst 2 augustus 2023 Dembele van Barça naar PSG. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 2 augustus 2023 Share Geplaatst 2 augustus 2023 14 uur geleden zei Rogier.: Mané ook naar Saudi. Lelijke transfer zeg. Hoop dat het project gigantisch faalt, er niemand naar het voetbal kijkt en de spelers salarissen veel te laat tot niet uitbetaald krijgen (dat is daar de normaalste zaak van de wereld). Als zij dit project serieus nemen in Saudi Arabië, dan gaan ze ongetwijfeld heel correct om met dit soort dingen. Zo niet, dan zijn er een hoop spelers die snel terug willen naar Europa. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 2 augustus 2023 Share Geplaatst 2 augustus 2023 1 minuut geleden zei ElMarcos: Als zij dit project serieus nemen in Saudi Arabië, dan gaan ze ongetwijfeld heel correct om met dit soort dingen. Zo niet, dan zijn er een hoop spelers die snel terug willen naar Europa. Dat denk ik ook. Daarnaast komt het geld allemaal van de overheid volgens mij, dus er zal zeker voldoende geld zijn om de salarissen ook te betalen. In een Tekengeld podcastaflevering vertelde een Nederlandse TD in Saudi Arabie hier meer over. Kan alleen niet zo snel terug vinden welke aflevering dit is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daz Geplaatst 2 augustus 2023 Share Geplaatst 2 augustus 2023 Alle kebabshop eigenaren zijn blij met de komst van 'Mo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 2 augustus 2023 Share Geplaatst 2 augustus 2023 1 uur geleden zei Daz: Alle kebabshop eigenaren zijn blij met de komst van 'Mo. Ik wou net hetzelfde posten. Die gast gaat vrij snel de anonimiteit in, dat kan toch niet anders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 2 augustus 2023 Share Geplaatst 2 augustus 2023 9 uur geleden zei bas huijsmans: Dat denk ik ook. Daarnaast komt het geld allemaal van de overheid volgens mij, dus er zal zeker voldoende geld zijn om de salarissen ook te betalen. Het geld is het probleem ook niet inderdaad, meer dat ze daar er een handje van hebben om simpelweg niet te betalen. Maar kan me ook niet voorstellen dat dat hier gaat gebeuren, want dan kan het hele plan al gauw de prullenbak in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 2 augustus 2023 Share Geplaatst 2 augustus 2023 Het niet betalen van salarissen valt wel mee hoor bij de Golfstaten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 2 augustus 2023 Share Geplaatst 2 augustus 2023 Benfica is werk aan het maken van Gianlucca Prestianni. FM heldje dit hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 3 augustus 2023 Share Geplaatst 3 augustus 2023 Lukaku zou akkoord zijn met Juventus. Ongelofelijk hoe die kerel zich altijd in eigen voet schiet. Gaat ongetwijfeld nog warm worden voor hem als hij tegen Inter gaat spelen, en dan ook nog de racistische gezangen erbij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 augustus 2023 Share Geplaatst 3 augustus 2023 Goncalo Ramos naar PSG, lijkt mij een hele goede transfer voor die gasten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 3 augustus 2023 Share Geplaatst 3 augustus 2023 1 uur geleden zei La Pulga: Goncalo Ramos naar PSG, lijkt mij een hele goede transfer voor die gasten. Had echt gehoopt dat hij niet naar psg zou vertrekken. Wat een grafclub. Had hem liever in Manchester gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 TD Wolfsburg > TD Ajax Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 Kerem Demirbay van Leverkusen naar Galatasaray. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten