Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Transfernieuws

Mvdv

Aanbevolen berichten

9 minuten geleden zei Renato:

Denk dat hij doelt op jouw building a nation in Andorra, maar volgens mij had jij een ander team?

Klopt. Maar dat kan hoor dat ik me vergis in het team, ik twijfelde tussen Inter en Santa Coloma :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei himan:

Blij voor die jongen dat die nog een nieuwe plek heeft. Hopelijk kan hij in de luwte nog een mooi voetbalbestaan opbouwen.

Precies, in een ideaal scenario raakt hij uit beeld, kan hij het goed vinden met de andere (Turks-)Nederlandse gasten daar: van Drongelen, Öztürk, Yegen en gaat het Samsunspor aankomend seizoen voor de wind. Ik hoop erop.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Rogier.:

Mané ook naar Saudi. Lelijke transfer zeg. Hoop dat het project gigantisch faalt, er niemand naar het voetbal kijkt en de spelers salarissen veel te laat tot niet uitbetaald krijgen (dat is daar de normaalste zaak van de wereld). 

Als zij dit project serieus nemen in Saudi Arabië, dan gaan ze ongetwijfeld heel correct om met dit soort dingen. Zo niet, dan zijn er een hoop spelers die snel terug willen naar Europa. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei ElMarcos:

Als zij dit project serieus nemen in Saudi Arabië, dan gaan ze ongetwijfeld heel correct om met dit soort dingen. Zo niet, dan zijn er een hoop spelers die snel terug willen naar Europa. 

Dat denk ik ook. Daarnaast komt het geld allemaal van de overheid volgens mij, dus er zal zeker voldoende geld zijn om de salarissen ook te betalen. In een Tekengeld podcastaflevering vertelde een Nederlandse TD in Saudi Arabie hier meer over. Kan alleen niet zo snel terug vinden welke aflevering dit is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei bas huijsmans:

Dat denk ik ook. Daarnaast komt het geld allemaal van de overheid volgens mij, dus er zal zeker voldoende geld zijn om de salarissen ook te betalen. 

Het geld is het probleem ook niet inderdaad, meer dat ze daar er een handje van hebben om simpelweg niet te betalen. Maar kan me ook niet voorstellen dat dat hier gaat gebeuren, want dan kan het hele plan al gauw de prullenbak in. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites