Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×
Terug van weggeweest: Create Your Legend! ×

Transfernieuws

Mvdv

Recommended Posts

10 minuten geleden zei 007mark:

Benfica is wel lekker bezig zeg. Na Kökcü en Di Maria hebben ze nu ook Jurasek aangetrokken. Linksback die voor 14 miljoen van Slavia Praag komt.

En zijn in gesprek over João Felix. Zou mooi zijn als hij zijn carrière daar nieuw leven in kan blazen. 

9 uur geleden zei 007mark:

Benfica is wel lekker bezig zeg. Na Kökcü en Di Maria hebben ze nu ook Jurasek aangetrokken. Linksback die voor 14 miljoen van Slavia Praag komt.

Beleid van Benfica en Porto is echt heerlijk. Evenals dat van de Red Bull-tak.

Van Drongelen naar Samsunspor. Toch nooit geworden wat ervan verwacht werd, mede door blessures en gebeurtenissen buiten het veld. Jammer dat hij dan daar gaat voetballen in plaats van in de Eredivisie, maar zal vast wel een flink zakcentje verdienen. 

2 uur geleden zei PJHoutman:

Van Drongelen naar Samsunspor. Toch nooit geworden wat ervan verwacht werd, mede door blessures en gebeurtenissen buiten het veld. Jammer dat hij dan daar gaat voetballen in plaats van in de Eredivisie, maar zal vast wel een flink zakcentje verdienen. 

Dit was ook precies mijn gedachte toen ik dit las. 

19 minuten geleden zei neva:

Heb ik nu ook bij de transfer van Milinkovic-Savic naar een of andere Arabische club die ik toch niet kan onderscheiden van de rest.

Ja, maar dat geldt ook voor Brozovic, Benzema, Neves, Jota, Kanté en nog wel meer namen. Echt een verschrikking.