neva Geplaatst 30 juni 2023 Share Geplaatst 30 juni 2023 Tsja. Aankoop #314. Wat een zooitje daar zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 30 juni 2023 Share Geplaatst 30 juni 2023 Wie is dat zelfs? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 30 juni 2023 Share Geplaatst 30 juni 2023 3 minuten geleden zei Bogatyr: Wie is dat zelfs? Nicolas Jackson Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 30 juni 2023 Share Geplaatst 30 juni 2023 I'm sorry ms. Jackson. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 30 juni 2023 Share Geplaatst 30 juni 2023 2 uur geleden zei Arezo: Over 4 uur dus?! Neen. 7 juli 😇 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 30 juni 2023 Share Geplaatst 30 juni 2023 1 uur geleden zei neva: I'm sorry ms. Jackson. Oehhoehoeee, I am for reallll Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 30 juni 2023 Share Geplaatst 30 juni 2023 Nu wordt het gevaarlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 3 juli 2023 Share Geplaatst 3 juli 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 3 juli 2023 Share Geplaatst 3 juli 2023 Nu hopen dat-ie ook gaat keepen, in plaats van Sanchez. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 juli 2023 Share Geplaatst 3 juli 2023 Die Sanchez is toch een meer dan prima keep? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 4 juli 2023 Share Geplaatst 4 juli 2023 16 uur geleden zei Thierryvane: Die Sanchez is toch een meer dan prima keep? Ja dat was ook mijn beeld erbij eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 4 juli 2023 Share Geplaatst 4 juli 2023 Ik denk wel dat hij die Sanchez uit de ploeg zal spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 4 juli 2023 Share Geplaatst 4 juli 2023 Zat eind vorig seizoen al veel op de bank dacht ik, dus verwacht Verbruggen wel als eerste keeper. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 4 juli 2023 Share Geplaatst 4 juli 2023 Haal Raya en Sanchez altijd door elkaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 juli 2023 Share Geplaatst 9 juli 2023 https://www.voetbalzone.nl/nieuws/here-we-go-confirmed-mauro-icardi-verlaat-psg-voor-driejarig-contract/421276 @Acquafresca Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 juli 2023 Share Geplaatst 10 juli 2023 Benfica is wel lekker bezig zeg. Na Kökcü en Di Maria hebben ze nu ook Jurasek aangetrokken. Linksback die voor 14 miljoen van Slavia Praag komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 10 juli 2023 Share Geplaatst 10 juli 2023 10 minuten geleden zei 007mark: Benfica is wel lekker bezig zeg. Na Kökcü en Di Maria hebben ze nu ook Jurasek aangetrokken. Linksback die voor 14 miljoen van Slavia Praag komt. En zijn in gesprek over João Felix. Zou mooi zijn als hij zijn carrière daar nieuw leven in kan blazen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 11 juli 2023 Share Geplaatst 11 juli 2023 9 uur geleden zei 007mark: Benfica is wel lekker bezig zeg. Na Kökcü en Di Maria hebben ze nu ook Jurasek aangetrokken. Linksback die voor 14 miljoen van Slavia Praag komt. Beleid van Benfica en Porto is echt heerlijk. Evenals dat van de Red Bull-tak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 11 juli 2023 Share Geplaatst 11 juli 2023 Leemans verzilvert transfervrije status en keert terug op de Nederlandse velden @neva Clubinspiratie voor de volgende FM! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 12 juli 2023 Share Geplaatst 12 juli 2023 Van Drongelen naar Samsunspor. Toch nooit geworden wat ervan verwacht werd, mede door blessures en gebeurtenissen buiten het veld. Jammer dat hij dan daar gaat voetballen in plaats van in de Eredivisie, maar zal vast wel een flink zakcentje verdienen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 12 juli 2023 Share Geplaatst 12 juli 2023 2 uur geleden zei PJHoutman: Van Drongelen naar Samsunspor. Toch nooit geworden wat ervan verwacht werd, mede door blessures en gebeurtenissen buiten het veld. Jammer dat hij dan daar gaat voetballen in plaats van in de Eredivisie, maar zal vast wel een flink zakcentje verdienen. Dit was ook precies mijn gedachte toen ik dit las. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 12 juli 2023 Share Geplaatst 12 juli 2023 Heb ik nu ook bij de transfer van Milinkovic-Savic naar een of andere Arabische club die ik toch niet kan onderscheiden van de rest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 12 juli 2023 Share Geplaatst 12 juli 2023 19 minuten geleden zei neva: Heb ik nu ook bij de transfer van Milinkovic-Savic naar een of andere Arabische club die ik toch niet kan onderscheiden van de rest. Ja, maar dat geldt ook voor Brozovic, Benzema, Neves, Jota, Kanté en nog wel meer namen. Echt een verschrikking. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 12 juli 2023 Share Geplaatst 12 juli 2023 Van die 32/33 plussers snap ik het nog wel. Maar het is inderdaad verschrikkelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 12 juli 2023 Share Geplaatst 12 juli 2023 Ook Henderson lijkt er naartoe te vertrekken, naar de club van Gerrard om precies te zijn. Voor Mahrez is er ook interesse. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten