Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

TV-Series

Tomasson

Aanbevolen berichten

Op 7-3-2021 om 23:43 zei sennid:

Momenteel bezig met  The Good Doctor. in het begin beetje wennen aan mensen die opengemaakt zijn op de operatietafel.

Lekker serietje is dit :< Zit nu zelf in het meest recente seizoen, maar heeft een hoog New Amsterdam / House gehalte. Heel chill.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 6-2-2021 om 10:38 zei delichris:

Een hele mooie serie. Ik wacht op seizoen 4. Hier speelt volgens mij Tygo Gernandt ook in mee. Hij komt in seizoen 3 voor.

Ik ben zelf sinds deze week aan de serie over de Wu Tang Clan begonnen. Deze is op Videoland.

Ik weet niet waar het op slaat dat seizoen 4 nog niet op Netflix staat. Is blijkbaar al bijna een jaar uit.

Nu maar weer op zoek naar een nieuwe serie.

bewerkt door Arsène
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 15-3-2021 om 11:43 zei Arsène:

Ik weet niet wat ik van seizoen 3 moet vinden hoor. Ben iig niet echt enthousiast.

Zolang Tonno een steeds grotere rol krijgt en steeds belangrijker wordt hoor je mij niet klagen hoor! Wat een extreme baas is dat! :classic_laugh:

Ikzelf heb Wanda Vision bekeken en kijk nu uit naar Falcon and the Winter Soldier. Niet hoogstaand, maar ik ben gek op die Marvel shit :classic_love:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goliath Seizoen 3
Nog geen 10 minuten geleden afgekeken. Doet niet onder voor seizoen 1 en 2 van deze serie. Is erg indrukwekkend en naast Billy Bob Thornton nu ook geweldige rollen van Dennis Quaid als Wade Blackwood en Amy Brenneman als Diana Blackwood. Voor serie gebeurd hier elk seizoen heel veel en nu ook weer.

Spoiler

Gaan vooral onwijs veel mensen dood, holy shit. [/spoiler

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 5-4-2021 om 19:20 zei Urbeto:

Gister Homeland seizoen 8 afgekeken. Goede serie. Mandy Petinkin echt geweldig in de rol van Saul Berenson. 

Ik ben net begonnen aan deze serie. Ik zit nu in seizoen 1 aflevering 11. Ik hoop dat het spannender gaat worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei delichris:

Ik ben net begonnen aan deze serie. Ik zit nu in seizoen 1 aflevering 11. Ik hoop dat het spannender gaat worden.

Heb de eerste 6 seizoenen 2/3 jaar terug gezien, dus ben er niet helemaal precies meer in thuis maar vond het altijd wel lekker wegkijken. Spanningsopbouw was prima in orde. Het is in mijn ogen ook geen one trick pony zoals bijvoorbeeld Prison Break dat wel is. Serie is divers genoeg door de seizoenen heen. Ben benieuwd of hij je kan blijven boeien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Urbeto:

Heb de eerste 6 seizoenen 2/3 jaar terug gezien, dus ben er niet helemaal precies meer in thuis maar vond het altijd wel lekker wegkijken. Spanningsopbouw was prima in orde. Het is in mijn ogen ook geen one trick pony zoals bijvoorbeeld Prison Break dat wel is. Serie is divers genoeg door de seizoenen heen. Ben benieuwd of hij je kan blijven boeien

Ik zal het wel afkijken mezelf kennende, want ik wil weten hoe het afloopt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei ElPrincipito:

Homeland is grandioos, althans de eerste paar seizoenen. Staan er meen ik nog 2 te wachten. 

Zelf begonnen aan The Serpent, bevalt goed tot nu toe. Intrigerend verhaal met een leuke Nederlandse link. 

Is die in het Engels of een andere taal?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei ElPrincipito:

Engels, tussendoor worden ook Frans en Nederlands gesproken maar uiteraard allemaal met ondertiteling. 

En Nederlands door Engelse acteurs, waardoor er nog een extra taal aanwezig is :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren voor mijn verjaardag de serie Tour of Duty gekregen. Helaas geen Nederlandstalige ondertiteling, maar dat wist ik. Wel de originele muziek erbij en het is uiteraard niet op HD, maar dat mag de pret niet drukken. Deze serie is zo ontzettend mooi.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei MNie:

Gisteren begonnen aan the handmaid's tale. Begin vind ik zeer goed, jullie hier ervaringen mee?

Ja zitten wij in. Net de laatste aflevering van seizoen twee gekeken.  Bizarre serie, maar wel dusdanig boeiend dat je door wilt kijken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Karlo:

Ja zitten wij in. Net de laatste aflevering van seizoen twee gekeken.  Bizarre serie, maar wel dusdanig boeiend dat je door wilt kijken. 

Dat heb ik de eerste drie afleveringen ook al ja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei MNie:

Gisteren begonnen aan the handmaid's tale. Begin vind ik zeer goed, jullie hier ervaringen mee?

Ja ik! Ben tot ergens in seizoen 2 gekomen en toen haakte ik af. Verloor interesse en vind andere series beter/leuker/vermakelijker /spannender. Kijk laatste tijd veel Bosch, Queen of the South, Buffy the Vampire Slayer, Star Trek Deep Space nine en nog wat dingen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Kyrill:

Ja ik! Ben tot ergens in seizoen 2 gekomen en toen haakte ik af. Verloor interesse en vind andere series beter/leuker/vermakelijker /spannender. Kijk laatste tijd veel Bosch, Queen of the South, Buffy the Vampire Slayer, Star Trek Deep Space nine en nog wat dingen :)

Ik ga nog wel even volhouden. Kijkt prima weg en m'n vrouw vind hem top. Kan ik rustig met laptop op schoot FM spelen en met een schuin oog meekijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites