Arsène Geplaatst 15 maart 2021 Share Geplaatst 15 maart 2021 Op 4-2-2021 om 14:26 zei La Pulga: Niemand hier aan de Mocro Maffia? Dacht dat ik Promes er in zag spelen, is het verdomme Roysten Drenthe. Ik weet niet wat ik van seizoen 3 moet vinden hoor. Ben iig niet echt enthousiast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 maart 2021 Share Geplaatst 15 maart 2021 1 uur geleden zei Arsène: Ik weet niet wat ik van seizoen 3 moet vinden hoor. Ben iig niet echt enthousiast. Ja beetje rommelig tot nu toe, maar ik blijf het spannend vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 15 maart 2021 Share Geplaatst 15 maart 2021 3 uur geleden zei La Pulga: Ja beetje rommelig tot nu toe, maar ik blijf het spannend vinden. Ik ben bij aflevering 4 en ik ga aankomend weekend verder kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 15 maart 2021 Share Geplaatst 15 maart 2021 Op 7-3-2021 om 23:43 zei sennid: Momenteel bezig met The Good Doctor. in het begin beetje wennen aan mensen die opengemaakt zijn op de operatietafel. Lekker serietje is dit Zit nu zelf in het meest recente seizoen, maar heeft een hoog New Amsterdam / House gehalte. Heel chill. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 17 maart 2021 Share Geplaatst 17 maart 2021 (bewerkt) Op 6-2-2021 om 10:38 zei delichris: Een hele mooie serie. Ik wacht op seizoen 4. Hier speelt volgens mij Tygo Gernandt ook in mee. Hij komt in seizoen 3 voor. Ik ben zelf sinds deze week aan de serie over de Wu Tang Clan begonnen. Deze is op Videoland. Ik weet niet waar het op slaat dat seizoen 4 nog niet op Netflix staat. Is blijkbaar al bijna een jaar uit. Nu maar weer op zoek naar een nieuwe serie. 17 maart 2021 bewerkt door Arsène Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 17 maart 2021 Share Geplaatst 17 maart 2021 Op 15-3-2021 om 11:43 zei Arsène: Ik weet niet wat ik van seizoen 3 moet vinden hoor. Ben iig niet echt enthousiast. Zolang Tonno een steeds grotere rol krijgt en steeds belangrijker wordt hoor je mij niet klagen hoor! Wat een extreme baas is dat! Ikzelf heb Wanda Vision bekeken en kijk nu uit naar Falcon and the Winter Soldier. Niet hoogstaand, maar ik ben gek op die Marvel shit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 21 maart 2021 Share Geplaatst 21 maart 2021 Ik ben nu bezig met Condor op Videoland. Een leuke serie over een analist van de CIA die wordt verdacht van 11 moorden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 maart 2021 Share Geplaatst 28 maart 2021 Goliath Seizoen 3 Nog geen 10 minuten geleden afgekeken. Doet niet onder voor seizoen 1 en 2 van deze serie. Is erg indrukwekkend en naast Billy Bob Thornton nu ook geweldige rollen van Dennis Quaid als Wade Blackwood en Amy Brenneman als Diana Blackwood. Voor serie gebeurd hier elk seizoen heel veel en nu ook weer. Spoiler Gaan vooral onwijs veel mensen dood, holy shit. [/spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 5 april 2021 Share Geplaatst 5 april 2021 Gister Homeland seizoen 8 afgekeken. Goede serie. Mandy Petinkin echt geweldig in de rol van Saul Berenson. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 7 april 2021 Share Geplaatst 7 april 2021 Op 5-4-2021 om 19:20 zei Urbeto: Gister Homeland seizoen 8 afgekeken. Goede serie. Mandy Petinkin echt geweldig in de rol van Saul Berenson. Ik ben net begonnen aan deze serie. Ik zit nu in seizoen 1 aflevering 11. Ik hoop dat het spannender gaat worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 7 april 2021 Share Geplaatst 7 april 2021 2 minuten geleden zei delichris: Ik ben net begonnen aan deze serie. Ik zit nu in seizoen 1 aflevering 11. Ik hoop dat het spannender gaat worden. Heb de eerste 6 seizoenen 2/3 jaar terug gezien, dus ben er niet helemaal precies meer in thuis maar vond het altijd wel lekker wegkijken. Spanningsopbouw was prima in orde. Het is in mijn ogen ook geen one trick pony zoals bijvoorbeeld Prison Break dat wel is. Serie is divers genoeg door de seizoenen heen. Ben benieuwd of hij je kan blijven boeien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 7 april 2021 Share Geplaatst 7 april 2021 1 minuut geleden zei Urbeto: Heb de eerste 6 seizoenen 2/3 jaar terug gezien, dus ben er niet helemaal precies meer in thuis maar vond het altijd wel lekker wegkijken. Spanningsopbouw was prima in orde. Het is in mijn ogen ook geen one trick pony zoals bijvoorbeeld Prison Break dat wel is. Serie is divers genoeg door de seizoenen heen. Ben benieuwd of hij je kan blijven boeien Ik zal het wel afkijken mezelf kennende, want ik wil weten hoe het afloopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 10 april 2021 Share Geplaatst 10 april 2021 Homeland is grandioos, althans de eerste paar seizoenen. Staan er meen ik nog 2 te wachten. Zelf begonnen aan The Serpent, bevalt goed tot nu toe. Intrigerend verhaal met een leuke Nederlandse link. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 10 april 2021 Share Geplaatst 10 april 2021 15 minuten geleden zei ElPrincipito: Homeland is grandioos, althans de eerste paar seizoenen. Staan er meen ik nog 2 te wachten. Zelf begonnen aan The Serpent, bevalt goed tot nu toe. Intrigerend verhaal met een leuke Nederlandse link. Is die in het Engels of een andere taal? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 10 april 2021 Share Geplaatst 10 april 2021 4 minuten geleden zei delichris: Is die in het Engels of een andere taal? Engels, tussendoor worden ook Frans en Nederlands gesproken maar uiteraard allemaal met ondertiteling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 11 april 2021 Share Geplaatst 11 april 2021 15 uur geleden zei ElPrincipito: Engels, tussendoor worden ook Frans en Nederlands gesproken maar uiteraard allemaal met ondertiteling. En Nederlands door Engelse acteurs, waardoor er nog een extra taal aanwezig is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 22 april 2021 Share Geplaatst 22 april 2021 Hier nu bezig met Peaky Blinders en een volledige herbeleving van Scrubs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 1 mei 2021 Share Geplaatst 1 mei 2021 Gisteren Homeland afgezien en wat een einde. Ik hoop dat er een seizoen negen gaat komen. Want dit is wel een open einde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 15 mei 2021 Share Geplaatst 15 mei 2021 Gisteren voor mijn verjaardag de serie Tour of Duty gekregen. Helaas geen Nederlandstalige ondertiteling, maar dat wist ik. Wel de originele muziek erbij en het is uiteraard niet op HD, maar dat mag de pret niet drukken. Deze serie is zo ontzettend mooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 15 mei 2021 Share Geplaatst 15 mei 2021 Gisteren begonnen aan the handmaid's tale. Begin vind ik zeer goed, jullie hier ervaringen mee? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 15 mei 2021 Share Geplaatst 15 mei 2021 2 uur geleden zei MNie: Gisteren begonnen aan the handmaid's tale. Begin vind ik zeer goed, jullie hier ervaringen mee? Ja zitten wij in. Net de laatste aflevering van seizoen twee gekeken. Bizarre serie, maar wel dusdanig boeiend dat je door wilt kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 15 mei 2021 Share Geplaatst 15 mei 2021 10 minuten geleden zei Karlo: Ja zitten wij in. Net de laatste aflevering van seizoen twee gekeken. Bizarre serie, maar wel dusdanig boeiend dat je door wilt kijken. Dat heb ik de eerste drie afleveringen ook al ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 mei 2021 Share Geplaatst 16 mei 2021 12 uur geleden zei MNie: Gisteren begonnen aan the handmaid's tale. Begin vind ik zeer goed, jullie hier ervaringen mee? Ja ik! Ben tot ergens in seizoen 2 gekomen en toen haakte ik af. Verloor interesse en vind andere series beter/leuker/vermakelijker /spannender. Kijk laatste tijd veel Bosch, Queen of the South, Buffy the Vampire Slayer, Star Trek Deep Space nine en nog wat dingen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 16 mei 2021 Share Geplaatst 16 mei 2021 6 minuten geleden zei Kyrill: Ja ik! Ben tot ergens in seizoen 2 gekomen en toen haakte ik af. Verloor interesse en vind andere series beter/leuker/vermakelijker /spannender. Kijk laatste tijd veel Bosch, Queen of the South, Buffy the Vampire Slayer, Star Trek Deep Space nine en nog wat dingen Ik ga nog wel even volhouden. Kijkt prima weg en m'n vrouw vind hem top. Kan ik rustig met laptop op schoot FM spelen en met een schuin oog meekijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 16 mei 2021 Share Geplaatst 16 mei 2021 Op dit moment ben ik naar de serie Star Trek Discovery aan het kijken. Bevalt mij prima. Daarnaast is vanaf donderdag seizoen 2 van War of the Worlds te zien bij Fox, dus die wil ik ook weer kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten