bril_idioot Geplaatst 27 juni 2017 Share Geplaatst 27 juni 2017 Ik snap je crush wel hoor, Soof. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 28 juni 2017 Share Geplaatst 28 juni 2017 En kun je ook iets regelen :) :( ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 28 juni 2017 Share Geplaatst 28 juni 2017 Ik had 't er gister met haar over en ze zou je binnenkort bellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 28 juni 2017 Share Geplaatst 28 juni 2017 Mooi (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 29 juni 2017 Share Geplaatst 29 juni 2017 Seizoen 3 Peaky Blinders nu op Netflix. Prima bevallen eerste twee seizoenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 30 juni 2017 Share Geplaatst 30 juni 2017 Iemand hier die Master of None ook heeft gezien? Fantastische serie zeg. Echt van genoten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 10 juli 2017 Share Geplaatst 10 juli 2017 Weet iemand hier ook of/hoe je met Ziggo Series een serie die je via je kastje hebt gekeken vervolgens weer verder kan kijken met de app (op m'n mobiel) en andersom? Nu moet ik steeds doorspoelen als ik overschakel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 13 juli 2017 Share Geplaatst 13 juli 2017 Iemand nog leuke aanraders voor op Netflix? Narcos niet, heb ik al uitgekeken! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 13 juli 2017 Share Geplaatst 13 juli 2017 (bewerkt) Iemand nog leuke aanraders voor op Netflix? Narcos niet, heb ik al uitgekeken! Welke genre? Politiek: House of Cards, Homeland Misdaad: Luther, The Fall, Prison Break, Broadchurch, Marcella Drama: 13 reasons Why, The Missing Bovennatuurlijk: Stranger Things 13 juli 2017 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 14 juli 2017 Share Geplaatst 14 juli 2017 The Walking Dead, The 100, 3%, The Blacklist, Sons of Anarchy, Suits, er staan echt veel leuke series op Netflix :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 14 juli 2017 Share Geplaatst 14 juli 2017 Ben nu Peaky Blinders aan het kijken. Zit in seizoen 2. Echt toffe sfeer. Denk dat ik onder een steen heb geleefd de afgelopen jaren, want had er nooit van gehoord. Aanrader dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 14 juli 2017 Share Geplaatst 14 juli 2017 (bewerkt) Er is zelfs een apart topic voor. S0E04 dit najaar :). Zou wel een leuk drankspel zijn. Elke keer als zij whiskey drinken, zelf er ook eentje nemen. 14 juli 2017 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 23 juli 2017 Share Geplaatst 23 juli 2017 bRG5HeNKwKY _O_:love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 30 juli 2017 Share Geplaatst 30 juli 2017 Ben bezig met The 100 (einde seizoen 3),ook interessant om volgen. Kan wel niet tippen aan andere toppers zoals TWD,Homeland,BB,SOA,Narcos,enz... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 1 augustus 2017 Share Geplaatst 1 augustus 2017 Mensen hier die Kingdom hebben gezien? Heb net het eerste seizoen afgerond. Gaat over een kerel met een eigen mma gym (Frank Grillo) met twee zoons die mma vechters zijn (Nick Jonas en Jonathan Tucker) en een oud mma kampioen die net uit de bak komt na vier jaar (Matt Lauria). Erg goede serie. Drama gecombineerd met veel humor en actie. Vooral Jonathan Tucker is echt super goed. Zeker een aanrader, helemaal voor mensen die MMA volgen. In de eerste aflevering speelt Cub Swanson bijvoorbeeld en er komen nog meer bekende namen langs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 9 augustus 2017 Share Geplaatst 9 augustus 2017 Cleaners vorige week afgekeken . Niet echt een topserie maar wel leuk voor tussendoor . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 11 augustus 2017 Share Geplaatst 11 augustus 2017 Mijn abonnement van Ziggo Mobiel wordt op een zeer gunstige manier omgezet naar Vodafone. Daardoor krijg ik bij Ziggo recht op hun Films & Series pakket, met daarin het HBO-aanbod. Ik ben een gelukkig mens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 13 augustus 2017 Share Geplaatst 13 augustus 2017 Netflix maar eens aangeschaft . Binnenkort het gratis kinderpakket omzetten naar films & serie zodat we ook hbo hebben . Op Netflix genoeg te zien voor die kleine Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 7 september 2017 Share Geplaatst 7 september 2017 Is er iemand die toevallig een handige site heeft waar je kan bijhouden welke series (inclusief afleveringen) al hebt gezien en die je eventueel nog zou willen kijken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 7 september 2017 Share Geplaatst 7 september 2017 Gebruik 'm zelf niet, maar volgens mij is TrackSeries wel een handige. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DJ_Caje Geplaatst 7 september 2017 Share Geplaatst 7 september 2017 followmy.tv is ook een hele goeie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 7 september 2017 Share Geplaatst 7 september 2017 Ik gebruik followmy.tv, maar het updaten van nieuwe seizoenen/afleveringen doet er soms wat lang. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Journey Geplaatst 7 september 2017 Share Geplaatst 7 september 2017 Trakt.tv is een grote community site waar je films en series bij kam houden. Gebruik het zelf ook, werkt perfect. Je kunt ook per aflevering seizoen en show raten en lijsten aanmaken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 8 september 2017 Share Geplaatst 8 september 2017 Eerste seizoen van Lucifer gezien. Gave serie zeg, kijkt echt heerlijk weg. Vooral de hoofdpersonage ga ik helemaal stuk om. Een van mijn favorietjes op het moment, kan hem iedereen aanraden. The series focuses on Lucifer Morningstar, the Devil, who is bored and unhappy as the Lord of Hell, and resigns his throne and abandons his kingdom for Los Angeles. Lucifer runs a nightclub in Los Angeles called "Lux", with the assistance of his demonic ally Mazikeen. Lucifer becomes involved with the LAPD when he begins to assist Detective Chloe Decker in crime cases. He becomes fascinated with Decker when she appears to be immune to his powers [YOUTUBE]X4bF_quwNtw[/YOUTUBE] Dit vond ik een erg vette scene, begin van één van de eerste afleveringen van seizoen 1: [YOUTUBE]J7yMzfplUco[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 8 september 2017 Share Geplaatst 8 september 2017 Mijn vriendin volgt dit ook en daarom zie/hoor ik het wel eens voorbij komen. Telkens als dat gebeurt kan ik me niet onttrekken aan de gedachte dat Lucifer een relnicht is met zijn 'snarky comments'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten