Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

TV-Series

Tomasson

Aanbevolen berichten

Iemand nog leuke aanraders voor op Netflix? Narcos niet, heb ik al uitgekeken!

Welke genre?

Politiek: House of Cards, Homeland

Misdaad: Luther, The Fall, Prison Break, Broadchurch, Marcella

Drama: 13 reasons Why, The Missing

Bovennatuurlijk: Stranger Things

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mensen hier die Kingdom hebben gezien? Heb net het eerste seizoen afgerond. Gaat over een kerel met een eigen mma gym (Frank Grillo) met twee zoons die mma vechters zijn (Nick Jonas en Jonathan Tucker) en een oud mma kampioen die net uit de bak komt na vier jaar (Matt Lauria). Erg goede serie. Drama gecombineerd met veel humor en actie. Vooral Jonathan Tucker is echt super goed. Zeker een aanrader, helemaal voor mensen die MMA volgen. In de eerste aflevering speelt Cub Swanson bijvoorbeeld en er komen nog meer bekende namen langs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerste seizoen van Lucifer gezien. Gave serie zeg, kijkt echt heerlijk weg. Vooral de hoofdpersonage ga ik helemaal stuk om. Een van mijn favorietjes op het moment, kan hem iedereen aanraden.

The series focuses on Lucifer Morningstar, the Devil, who is bored and unhappy as the Lord of Hell, and resigns his throne and abandons his kingdom for Los Angeles. Lucifer runs a nightclub in Los Angeles called "Lux", with the assistance of his demonic ally Mazikeen. Lucifer becomes involved with the LAPD when he begins to assist Detective Chloe Decker in crime cases. He becomes fascinated with Decker when she appears to be immune to his powers

[YOUTUBE]X4bF_quwNtw[/YOUTUBE]

Dit vond ik een erg vette scene, begin van één van de eerste afleveringen van seizoen 1:

[YOUTUBE]J7yMzfplUco[/YOUTUBE]

Link naar opmerking
Deel via andere websites