Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Wie is de Mol? 2015

MisterX

Wie is de Mol? 2015  

27 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2015

• Rik van de Westelaken
    • Marlijn Weerdenburg
    • Margriet van der Linden

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 471
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nou, nou, nou. Wat een streken zeg. :cab: Voor de kijkers is het op deze manier toch gewoon onmogelijk om de mol te ontmaskeren. Vind Margriet niet eens zo'n goede mol hoor, het ligt eerder aan de ''domheid'' van de kandidaten dan aan haar streken. Ook hier met dat euroteken bijvoorbeeld. Wat is haar aandeel daarin geweest?

Tja, dat is voor mij het grootste minpunt aan het programma, maar is ook logisch. Het wordt kapotgemonteerd, maar eigenlijk kunnen ze niet anders. Kunnen moeilijk alles laten zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, nou, nou. Wat een streken zeg. :cab: Voor de kijkers is het op deze manier toch gewoon onmogelijk om de mol te ontmaskeren. Vind Margriet niet eens zo'n goede mol hoor, het ligt eerder aan de ''domheid'' van de kandidaten dan aan haar streken. Ook hier met dat euroteken bijvoorbeeld. Wat is haar aandeel daarin geweest?

Waren ook niet de beste streken, vind ik. En ja, er wordt een hoop gemonteerd, zodat het niet meteen duidelijk is. Ik heb ook het idee dat er vooral geld uit de pot ging door domheid van kandidaten. Ik zou het wel leuk vinden als er 10 onbekende Nederlanders weer mee zouden doen die echt wat aan het geld hebben, waardoor zo'n bedrag echt iets voor betekend. Voor de BNers is het gewoon een leuk extraatje, het geld is niet echt de drijfveer meer. Historisch lage pot, maar niet door Margriet. Het viel me trouwens op dat de bedragen dit jaar ook een stuk lager leken. Margriet had het er over dat er met een opdracht al 1000 euro viel te verdienen... Ik heb het idee dat er een paar seizoenen terug nog iets van 2500 euro per opdracht te verdienen was. En laten we het al helemaal niet meer hebben over de allereerst edities.

Over het euroteken: Zij veranderde de 1974,- naar E1974, waardoor het mogelijk minder duidelijk was voor degene in de helicopter. Heeft er wel voor gezorgd dat de opdracht niet gehaald is. Bij 1974,- hadden ze het waarschijnlijk wel geraden. Maar ja, dit is gewoon puur toeval en ligt er blijkbaar meer aan dat Chris gewoon veel tegen Caro in de heli aan het lullen was, dan dat het echt door de streek van Margriet kwam.... Domheid van kandidaten dus, zoals je het zelf al noemt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Chris zei het zelf al 2 of 3 keer aan de tafel, het kwam hem gewoon goed uit als een opdracht mislukte zodat hij verdacht werd/bleef. Dat is gewoon heel erg zonde. Ook jammer dat ze tijdens de molacties steeds terug naar de studio gingen, veel leuker als het achter elkaar komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verbazingwekkend hoe weinig hints er zichtbaar zijn voor de kijker.

Wat mij betreft komt er weer eens 1 seizoen tussendoor met 'normale' Nederlanders. Geen BN'ers zeg maar.

Zou denk ik voor de afwisseling wel goed zijn. Die spelen het spel heel anders denk ik. Aangezien daar het geld wel echt een ding is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nieuwe bbners zijn als vastgelegd zei Art gisteren ;) Maar ik zou dat ook wel leuk vinden, al was het nu tot het einde spannend en is het met 'arme' kandidaten wel een stuk duidelijker.

Margriet nam wel echt goed de leiding. Ik lees hier dat ze niet veel heeft gedaan omdat de groep het wel verneukte, nou: precies. Ze was in control, ondernam actie waar de groep het niet verneukte. Wat denk je dan, dat ze koste wat het kost elke opdracht zélf gaat saboteren :cab: Er zijn weinig opdrachten geweest waar ze niet in zo'n positie was, om het nog bij te sturen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou wel eens willen weten waarom ze bij de fototoestel-opdracht geld pakt.

Zodat ze minder verdacht zou worden, stond ergens op de site van WIDM.

Op de site:

Bij de foto-opdracht in de theefabriek koos de Mol ervoor om de verdenking af te wentelen en zette een goede prestatie neer.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo werkt het spel toch niet jonguh, wat boeit het voor de mol dat ze verdacht is? Als het maar niet volledig overduidelijk is dat zij de mol is moet ze gewoon lekker doorgaan met zo weinig mogelijk geld in de pot brengen.

Echt hè, niemand pakte daar geld, als zij ook niks had gepakt had echt niet ineens iedereen geweten omg nu is het echt Margriet (al wisten de finalisten het toch allemaal al).

Maar goed, vond het toch wel een mooi seizoen, al is het alleen al omdat ik eigenlijk tot de laatste aflevering echt niet wist wie het nou was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites