Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FC Twente

Kloppie

Aanbevolen berichten

Het gaat er mensen meer om hoe deze club zich opstelt. Er zijn zoveel clubs die er zelf voor hebben gevochten om zich zowel financieel te redden, maar ook om in de Eredivisie te blijven. Zie bijv. Willem II hier. Alleen Twente moet gered worden omdat het 'Twente' is.. fuck off. Echt calimero gedrag is dat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het terecht dat Twente degradeert, maar dat ga je niet zo provocerend hier neer zetten. Dat slaat helemaal nergens op. Ik bedoel ik heb nog staan juichen voor Twente toen ze bijna van Ajax wonnen(ajakkes in mijn geval :P) Ik gun het de echte fans van die club niet, dus ik ga hier niet provoceren omdat het kan. Dus wat Satyr hier doet is vrij laag of je moet om de een of andere reden echt antitwente zijn. Maar ik zie het mezelf zelfs niet doen bij Ajax.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Provocatie? Dit is toch het Twente topic? En ik plaats mijn mening over de wantoestanden van Twente. Dat niemand dat leuk vind, geen idee waarom trouwens, maakt het geen provocatie natuurlijk...

Twente zit fout, zet zichzelf enorm voor schut en ik mag daar graag op wijzen.

Ik vind het wel leuk, maar ik heb dan ook professionele hulp... Hehe, nee man, ik vind echt dat je groot gelijk hebt :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat er mensen meer om hoe deze club zich opstelt. Er zijn zoveel clubs die er zelf voor hebben gevochten om zich zowel financieel te redden, maar ook om in de Eredivisie te blijven. Zie bijv. Willem II hier. Alleen Twente moet gered worden omdat het 'Twente' is.. fuck off. Echt calimero gedrag is dat.

Als Twente gered moet worden, omdat het Twente is. Dan is het toch juist grootheidswanzin en daarmee het tegenovergestelde van calimero gedrag?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Provocatie? Dit is toch het Twente topic? En ik plaats mijn mening over de wantoestanden van Twente. Dat niemand dat leuk vind, geen idee waarom trouwens, maakt het geen provocatie natuurlijk...

Twente zit fout, zet zichzelf enorm voor schut en ik mag daar graag op wijzen.

Dat noemt men provoceren kerel.

Voor de rest wil ik er niet veel over kwijt. Keiharde beslissing natuurlijk en het wordt billenknijpen wat betreft de toekomst van de FCT.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Willem II is ook gered door de gemeente trouwens. Maar mijns inziens niet meer dan terecht dat Twente een fikse straf ondergaat. Fraude en valsheid in geschrifte is nu eenmaal een zwaar strafbaar feit.

Stadionhuur met terugwerkende kracht verlagen omdat de huursom niet marktconform was lijkt me wat anders dan een garantstelling verstrekken aan een frauderende club. Dat laatste is ook te bizar voor woorden eigenlijk.

Zwaar terechte straf trouwens. Snap ook niet dat supporters hier niet echt rekening mee hebben gehouden. Bij Willem II- Twente ook degradatieliedjes zingen enzo :D zwaar gebrek aan zelfreflectie. Wie het laatst lacht, lacht het best.

bewerkt door RikH 013
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stadionhuur met terugwerkende kracht verlagen omdat de huursom niet marktconform was lijkt me wat anders dan een garantstelling verstrekken aan een frauderende club. Dat laatste is ook te bizar voor woorden eigenlijk.

Zwaar terechte straf trouwens. Snap ook niet dat supporters hier niet echt rekening mee hebben gehouden. Bij Willem II- Twente ook degradatieliedjes zingen enzo :D zwaar gebrek aan zelfreflectie. Wie het laatst lacht, lacht het best.

Uiteraard is het niet te vergelijken, het was slechts het inhaken op Satyr met zijn opmerking m.b.t. Willem II. Wat een marktconforme huurprijs is voor een voetbalstadion, geen idee. Dat de gemeente een garantiestelling voor Twente verzint, is natuurlijk niet zo heel vreemd. Wat heb je aan een stadion zonder bespeler, gezien doorverhuren niet echt voor de hand ligt. Daarnaast heeft een club een maatschappelijke functie en uitstraling voor een stad, een Eredivisieclub staat toch vaak hoog qua bekendheid van een gemeente. Daarbij zijn er ongetwijfeld raadsleden zelf supporter of bang stemmen en dus zetels te verliezen van supporters als ze tegen stemmen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom 'mag' Twente trouwens misschien met de nieuwe licentie in de JL instromen? Bij het geven van een proflicentie dien je toch altijd op het laagste prof niveau in te stromen? En volgend jaar is dat de Tweede Divisie als ik me niet vergis?

bewerkt door Ivoo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uiteraard is het niet te vergelijken, het was slechts het inhaken op Satyr met zijn opmerking m.b.t. Willem II. Wat een marktconforme huurprijs is voor een voetbalstadion, geen idee. Dat de gemeente een garantiestelling voor Twente verzint, is natuurlijk niet zo heel vreemd. Wat heb je aan een stadion zonder bespeler, gezien doorverhuren niet echt voor de hand ligt. Daarnaast heeft een club een maatschappelijke functie en uitstraling voor een stad, een Eredivisieclub staat toch vaak hoog qua bekendheid van een gemeente. Daarbij zijn er ongetwijfeld raadsleden zelf supporter of bang stemmen en dus zetels te verliezen van supporters als ze tegen stemmen.

En toch blijf ik dat zo krom als de pest vinden. Meeste gemeentes hebben geen centen om hun zorgplan normaal op poten te zetten nu ze dat zelf moeten regelen, maar geld in de plaatselijke fc pompen kan allemaal wel. En als je echt nu met een goed plan op de proppen komt bij die zelfde gasten die nu allemaal akkoord waren onder voorbehoud van licentie kan ik me niet voorstellen dat die niet mee willen denken. Maar ipv daarvan gaan ze liever hun tijd verdoen met dom in beroep gaan.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En toch blijf ik dat zo krom als de pest vinden. Meeste gemeentes hebben geen centen om hun zorgplan normaal op poten te zetten nu ze dat zelf moeten regelen, maar geld in de plaatselijke fc pompen kan allemaal wel. En als je echt nu met een goed plan op de proppen komt bij die zelfde gasten die nu allemaal akkoord waren onder voorbehoud van licentie kan ik me niet voorstellen dat die niet mee willen denken. Maar ipv daarvan gaan ze liever hun tijd verdoen met dom in beroep gaan.

Het bestuur probeert de club te redden en de banen te behouden van 150 werknemers, wat een dom bestuur idd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het bestuur probeert de club te redden en de banen te behouden van 150 werknemers, wat een dom bestuur idd.

Ja dom bestuur, je had gewoon gelijk moeten schakelen en een ultieme poging moeten doen om een plan op te zetten om te zorgen dat je iedereen mee krijgt. En dan zien waar het schip strand, maar lekker in beroep gaan en het beiltje neer gooien als je de Jupiler leaugue in moet is makkelijker natuurlijk. En dan de supporters allemaal de KNVB de schuld geven. Zo werkt dat blijkbaar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weinig zelfreflectie hebben ze daar bij Twente. Vind het een domme zet, al verwacht ik dat ze ook wel kapot gaan als ze de JL in moeten dus uitkomst is hetzelfde

Ja dom bestuur, je had gewoon gelijk moeten schakelen en een ultieme poging moeten doen om een plan op te zetten om te zorgen dat je iedereen mee krijgt. En dan zien waar het schip strand, maar lekker in beroep gaan en het beiltje neer gooien als je de Jupiler leaugue in moet is makkelijker natuurlijk. En dan de supporters allemaal de KNVB de schuld geven. Zo werkt dat blijkbaar

Je zegt hier zelf al dat je verwacht dat ze het niet redden in de JL en dan zeg je nu dit. Lekker consequent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je zegt hier zelf al dat je verwacht dat ze het niet redden in de JL en dan zeg je nu dit. Lekker consequent.

Verwachting is wel wat anders dan realiteit hea? Bedoel zowiezo is het voor ons koffiedik kijken omdat we de echte bedragen qua schuld en begrotingsgat niet kennen. Maar het lijkt mij dat ook de verschillende schuldeisers baat hebben bij continuïteit

Teveel gesjort el sjorro?

Jij teveel gesnoven met aart?

bewerkt door Bruins
dubbelpost samengevoegd
Link naar opmerking
Deel via andere websites