Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FC Twente

Kloppie

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Thierryvane:

Nou, succes dan Sydney. 207 minuten gemaakt dit seizoen. Leuk hoor een vriendin die aan het studeren is.

Tja wat wil je als Joshua Zirkzee er ook speelt al bijna 1600 minuten heeft gemaakt, en al 7 goals en 2 assists heeft:sorry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei Kyrill:

Tja wat wil je als Joshua Zirkzee er ook speelt al bijna 1600 minuten heeft gemaakt, en al 7 goals en 2 assists heeft:sorry:

Dan zou je denken dat je verhuurd wil worden aan Twente... Dat is wat Thierry aangeeft ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei FlyD:

Dan zou je denken dat je verhuurd wil worden aan Twente... Dat is wat Thierry aangeeft  

Hebt helemaal gelijk, was even wat minder scherp ;)

Mijn fout. Maar misschien wil ie helemaal niet naar Twente, de window is nog tijdje open gaat het zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Kyrill:

Hebt helemaal gelijk, was even wat minder scherp ;)

Mijn fout. Maar misschien wil ie helemaal niet naar Twente, de window is nog tijdje open gaat het zien.

Hij wilt niet weg in Bologna, oa omdat zijn vriendin daar studeert. Dat is wat ik al aangaf. Scherp blijven Karel! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei ElPrincipito:

En dan ga je naar Rusland. Ongekend. 

Hoeveel spelers, buiten Promes, komen niet huilend terug na 1 a 2 jaar. 

Tegen Promes is nu 9 jaar cel geëist, heeft wel andere zorgen nu ;c:mmm:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Bogatyr:

FB_IMG_1706199712002.jpg

Ze houden er alleen weinig van over als ik de berichtgeving mag geloven. Zijn vorige club had een aanzienlijke doorverkooppercentage bedongen en het schijnt dat ze ook niet 100% van zijn transferrechten in handen hebben. En dan gaat er nog een deel naar de schuldeisers.

En daarbij moet je altijd maar afwachten of en wanneer je het geld krijgt van die gure Russen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naar mijn weten wordt er vanuit Zuid-Amerika heel anders naar het conflict tussen Rusland - Oekraine gekeken, plus Zuid-Amerikanen lijken het altijd wel goed te vinden in Rusland want money talks. Dit is gewoon een broodvoetballer joh, zal Twente vast dankbaar zijn maar that's it. 15 miljoen kan je gewoonweg niet weigeren als Twente zijnde. Las al wel dat ze Zeefuik wilde halen maar dat die de voorkeur voor AZ heeft, nu heb ik deze jongen niet mega vaak zien voetballen maar dat wil je toch niet serieus als vervanger halen? :D Ze hadden dit eigenlijk al voor moeten zijn en die Lammers moeten huren, maar ja achteraf makkelijk praten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die eigenaar van Spartak is een vriend van Poetin. Het is staatsgeld wat nu in handen van Twente valt, is dat oke? 

Daarnaast las ik laatste een artikel over onbetrouwbare Russische clubs die of niet betalen of te laat of niet genoeg. Ajax heeft er ook last van met Promes.

Het lijkt misschien dat ik er wat van vind, maar dat valt mee hoor. Vind het zelf ook gewoon een moeilijk dilemma.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja, gezien het verleden bij de club, en dan met name de financiele wanorde, snap ik dat Twente hier geen nee tegen kon zeggen. Is het chique? Nah weet niet, uiteraard heeft het een bijsmaakje. Anderzijds vind ik het wel weer wat anders dan kopen van een dergelijke club. Lastig dilemma. 

Zo'n jongen is opgegroeid in armoede, geld regeert. Ieder zijn eigen standpunt daarin. Voor een buitenstaander is het makkelijk oordelen. Hij kan met z'n nieuwe salaris zijn hele familie en nageslacht onderhouden.. 'T is wat het is.

bewerkt door Jotew
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vooral ook door het feit dat er in Zuid/Midden Amerika volgens mij toch wel anders naar het conflict gekeken wordt, als ze het al echt mee krijgen, wat @ReneLeBlanc aangeeft. Zo hoorde ik afgelopen zomer op Cuba echt van heel veel mensen dat ze echt hoopten dat Rusland bij hun land in zou springen om ze te helpen qua armoede. Als wij dan melden dat Rusland op dit moment waarschijnlijk wel andere dingen aan het hoofd had dan vroegen ze echt wat er überhaupt aan de hand was. Is natuurlijk maar een voorbeeld van 1 land, dat redelijk afzonderlijk is. Maar kan me goed voorstellen dat er heel ander naar de situatie gekeken wordt in die landen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites