Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

FC Twente

Kloppie

Recommended Posts

3 minuten geleden zei Tim':

Nee dat niet, maar de onderhandelingen met Andries Jonker zitten inmiddels in een vergevorderd stadium.

Geef je mij nu de optie op een kleedkamer met 24 vrouwen + de zus van Brian Brobbey? Want dan zal ik moeders alvast zeggen dat ze zonder eten in de kerk kan gaan zitten.

Edited by Kelvin
  • Like 1

4 minuten geleden zei Kelvin:

Geef je mij nu de optie op een kleedkamer met 24 vrouwen + de zus van Brian Brobbey? Want dan zal ik moeders alvast zeggen dat ze zonder eten in de kerk kan gaan zitten.

Hij vervangt jou hè, niet andersom. Klinkt anders ook wel aardig haha.

9 minuten geleden zei Tim':

Hij vervangt jou hè, niet andersom. Klinkt anders ook wel aardig haha.

Pechdag.

On-topic: Wat vinden we van de selectie? Met de kennis van nu begrijp ik nog minder van de transfer van Taha voor 1 milj.

Edited by Kelvin
  • Like 1

25 minuten geleden zei Kelvin:

Pechdag.

On-topic: Wat vinden we van de selectie? Met de kennis van nu begrijp ik nog minder van de transfer van Taha voor 1 milj.

Zullen het er mee moeten doen. Denk dat er gewoon te weinig vrij is gekomen in de transferperiode. Vind niet dat je dat Bruggink helemaal kunt aanreken (Wat veel Twente supporters onterecht doen). Daarnaast is het geld gewoon op

Denk wel dat we gewoon mee doen om de top 5 maar stiekem hoop ik op de derde plek als Ajax zo blijft wankelen. AZ heeft ook veel ingeleverd. Maar als we 5e worden is het ook gewoon prima toch?

Wellicht dat in de winter nog wat vrij komt. Wel heel erg blij met Eiting, exact het type speler die we nodig hebben bij Twente. Zo'n speler kan het verschil maken tussen 7e a 8e of 4e a 5e worden

2 uur geleden zei Kelvin:

Ik heb de post aangepast, excuus aan @cimbomcu als hij zich aan gesproken voelde. Ik hoop dat jullie mij niet vervangen voor Arno Vermeulen.

Ah top, vind ik netjes van je.

En voor de rest ben ik de laatste die hier kleinzerig over gaat doen, maar vind gewoon bij Turken en minder mate Marokkanen als daar iets niet lekker loopt of gaat het gelijk kut Turken of Marokkanen zijn waar je dat bij ieder ander nationaliteit niet, of veel minder hoort. Is niet nodig, Fener was ongetwijfeld kut gister en ze hadden vast een kut keeper in de goal staan.

Twente heeft het idd goed gedaan tegen Fener, hoewel ik ook vind dat het je ook niet mag veroorloven op dit niveau nadat je rood pakt het zo weg te geven als je daarvoor gewoon prima mee deed.

Edited by cimbomcu
  • Like 2

7 uur geleden zei Kelvin:

De manier waarop nu Ajax wordt  weggezet in de media en Twente wordt gezien als een soort wonderploeg geeft mij echt het gevoel dat Real Madrid dit weekend Telstar ontvangt.

Alles lager dan een nederlaag is gewoon teleurstelling, terwijl je met Daan Rots speelt.

Daarom vrees ik voor zo'n vieze 0-1. Hopelijk onderschatten de spelers het niet

Ik ga vanmiddag met mijn zoontje voor zijn verjaardag naar de Veste. Hebben hem aangemeld bij de Kidsclub en zodoende tickets besteld maar op beide tickets staat zijn naam, geeft dat eventueel problemen?

En hebben jullie verder nog tips en adviezen? Is ook voor mijzelf de eerste keer namelijk.

Edited by De Raam
  • Like 3

3 uur geleden zei De Raam:

Ik ga vanmiddag met mijn zoontje voor zijn verjaardag naar de Veste. Hebben hem aangemeld bij de Kidsclub en zodoende tickets besteld maar op beide tickets staat zijn naam, geeft dat eventueel problemen?

En hebben jullie verder nog tips en adviezen? Is ook voor mijzelf de eerste keer namelijk.

Broodje Twenteham / Broodje Beenham iig voor jezelf.

Edited by Kelvin
  • Like 2

Op 15-9-2023 om 11:49 zei Kelvin:

De manier waarop nu Ajax wordt  weggezet in de media en Twente wordt gezien als een soort wonderploeg geeft mij echt het gevoel dat Real Madrid dit weekend Telstar ontvangt.

Alles lager dan een nederlaag is gewoon teleurstelling, terwijl je met Daan Rots speelt.

;c 

• Like 2

Op 17-9-2023 om 07:07 zei De Raam:

Heerlijke middag gehad met mijn beste vriend, die zijn ogen uitkeek! Alleen maar vriendelijke mensen gezien en iedereen was behulpzaam. Sfeer in het stadion was fantastisch, zijn zelfs tot een uur na de wedstrijd blijven zitten en heb geen vervelende dingen gezien of gehoord. 

Wedstrijd was ook machtig mooi, al was Ajax niet des Ajax natuurlijk. Zeker voor herhaling vatbaar..

Oh en @Kelvin, dat broodje beenham is inderdaad een aanrader!

• Like 3