Kelvin Gepost September 1, 2023 Share Gepost September 1, 2023 Ik heb de post aangepast, excuus aan @cimbomcu als hij zich aan gesproken voelde. Ik hoop dat jullie mij niet vervangen voor Arno Vermeulen. 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim' Gepost September 1, 2023 Share Gepost September 1, 2023 24 minuten geleden zei Kelvin: Ik heb de post aangepast, excuus aan @cimbomcu als hij zich aan gesproken voelde. Ik hoop dat jullie mij niet vervangen voor Arno Vermeulen. Nee dat niet, maar de onderhandelingen met Andries Jonker zitten inmiddels in een vergevorderd stadium. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelvin Gepost September 1, 2023 Share Gepost September 1, 2023 (edited) 3 minuten geleden zei Tim': Nee dat niet, maar de onderhandelingen met Andries Jonker zitten inmiddels in een vergevorderd stadium. Geef je mij nu de optie op een kleedkamer met 24 vrouwen + de zus van Brian Brobbey? Want dan zal ik moeders alvast zeggen dat ze zonder eten in de kerk kan gaan zitten. Edited September 1, 2023 by Kelvin 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim' Gepost September 1, 2023 Share Gepost September 1, 2023 4 minuten geleden zei Kelvin: Geef je mij nu de optie op een kleedkamer met 24 vrouwen + de zus van Brian Brobbey? Want dan zal ik moeders alvast zeggen dat ze zonder eten in de kerk kan gaan zitten. Hij vervangt jou hè, niet andersom. Klinkt anders ook wel aardig haha. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelvin Gepost September 1, 2023 Share Gepost September 1, 2023 (edited) 9 minuten geleden zei Tim': Hij vervangt jou hè, niet andersom. Klinkt anders ook wel aardig haha. Pechdag. On-topic: Wat vinden we van de selectie? Met de kennis van nu begrijp ik nog minder van de transfer van Taha voor 1 milj. Edited September 1, 2023 by Kelvin 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomassje123 Gepost September 1, 2023 Share Gepost September 1, 2023 25 minuten geleden zei Kelvin: Pechdag. On-topic: Wat vinden we van de selectie? Met de kennis van nu begrijp ik nog minder van de transfer van Taha voor 1 milj. Zullen het er mee moeten doen. Denk dat er gewoon te weinig vrij is gekomen in de transferperiode. Vind niet dat je dat Bruggink helemaal kunt aanreken (Wat veel Twente supporters onterecht doen). Daarnaast is het geld gewoon op Denk wel dat we gewoon mee doen om de top 5 maar stiekem hoop ik op de derde plek als Ajax zo blijft wankelen. AZ heeft ook veel ingeleverd. Maar als we 5e worden is het ook gewoon prima toch? Wellicht dat in de winter nog wat vrij komt. Wel heel erg blij met Eiting, exact het type speler die we nodig hebben bij Twente. Zo'n speler kan het verschil maken tussen 7e a 8e of 4e a 5e worden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost September 1, 2023 Share Gepost September 1, 2023 Het is dat we spelers geen blessure toe mogen wensen, maar ik weet wel wie er bovenaan mijn lijst zou staan als het wel mocht Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost September 1, 2023 Share Gepost September 1, 2023 (edited) 2 uur geleden zei Kelvin: Ik heb de post aangepast, excuus aan @cimbomcu als hij zich aan gesproken voelde. Ik hoop dat jullie mij niet vervangen voor Arno Vermeulen. Ah top, vind ik netjes van je. En voor de rest ben ik de laatste die hier kleinzerig over gaat doen, maar vind gewoon bij Turken en minder mate Marokkanen als daar iets niet lekker loopt of gaat het gelijk kut Turken of Marokkanen zijn waar je dat bij ieder ander nationaliteit niet, of veel minder hoort. Is niet nodig, Fener was ongetwijfeld kut gister en ze hadden vast een kut keeper in de goal staan. Twente heeft het idd goed gedaan tegen Fener, hoewel ik ook vind dat het je ook niet mag veroorloven op dit niveau nadat je rood pakt het zo weg te geven als je daarvoor gewoon prima mee deed. Edited September 1, 2023 by cimbomcu 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelvin Gepost September 15, 2023 Share Gepost September 15, 2023 De manier waarop nu Ajax wordt weggezet in de media en Twente wordt gezien als een soort wonderploeg geeft mij echt het gevoel dat Real Madrid dit weekend Telstar ontvangt. Alles lager dan een nederlaag is gewoon teleurstelling, terwijl je met Daan Rots speelt. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost September 15, 2023 Share Gepost September 15, 2023 Is Sem Steijn geblesseerd? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomassje123 Gepost September 15, 2023 Share Gepost September 15, 2023 7 uur geleden zei Kelvin: De manier waarop nu Ajax wordt weggezet in de media en Twente wordt gezien als een soort wonderploeg geeft mij echt het gevoel dat Real Madrid dit weekend Telstar ontvangt. Alles lager dan een nederlaag is gewoon teleurstelling, terwijl je met Daan Rots speelt. Daarom vrees ik voor zo'n vieze 0-1. Hopelijk onderschatten de spelers het niet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
De Raam Gepost September 17, 2023 Share Gepost September 17, 2023 (edited) Ik ga vanmiddag met mijn zoontje voor zijn verjaardag naar de Veste. Hebben hem aangemeld bij de Kidsclub en zodoende tickets besteld maar op beide tickets staat zijn naam, geeft dat eventueel problemen? En hebben jullie verder nog tips en adviezen? Is ook voor mijzelf de eerste keer namelijk. Edited September 17, 2023 by De Raam 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelvin Gepost September 17, 2023 Share Gepost September 17, 2023 (edited) 3 uur geleden zei De Raam: Ik ga vanmiddag met mijn zoontje voor zijn verjaardag naar de Veste. Hebben hem aangemeld bij de Kidsclub en zodoende tickets besteld maar op beide tickets staat zijn naam, geeft dat eventueel problemen? En hebben jullie verder nog tips en adviezen? Is ook voor mijzelf de eerste keer namelijk. Broodje Twenteham / Broodje Beenham iig voor jezelf. Edited September 17, 2023 by Kelvin 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost September 17, 2023 Share Gepost September 17, 2023 Op 15-9-2023 om 11:49 zei Kelvin: De manier waarop nu Ajax wordt weggezet in de media en Twente wordt gezien als een soort wonderploeg geeft mij echt het gevoel dat Real Madrid dit weekend Telstar ontvangt. Alles lager dan een nederlaag is gewoon teleurstelling, terwijl je met Daan Rots speelt. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelvin Gepost September 17, 2023 Share Gepost September 17, 2023 Zojuist zei PJHoutman: Deze zag ik natuurlijk al aankomen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost September 17, 2023 Share Gepost September 17, 2023 Wat een heerlijk begin zeg zo. Dat wordt gezellig aan het familiediner. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelvin Gepost September 17, 2023 Share Gepost September 17, 2023 Het verhaal Ugalde begint ook wel beetje vervelend te worden. 2x 100% kans om zeep geholpen en dat zijn niet de eerste dit seizoen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost September 17, 2023 Share Gepost September 17, 2023 Unuvar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dansmeister Gepost September 17, 2023 Share Gepost September 17, 2023 Congratz boys! Dikverdiende overwinning. Van geluk spreken dat het maar drie treffers waren. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
De Raam Gepost September 18, 2023 Share Gepost September 18, 2023 Op 17-9-2023 om 07:07 zei De Raam: Ik ga vanmiddag met mijn zoontje voor zijn verjaardag naar de Veste. Hebben hem aangemeld bij de Kidsclub en zodoende tickets besteld maar op beide tickets staat zijn naam, geeft dat eventueel problemen? En hebben jullie verder nog tips en adviezen? Is ook voor mijzelf de eerste keer namelijk. Heerlijke middag gehad met mijn beste vriend, die zijn ogen uitkeek! Alleen maar vriendelijke mensen gezien en iedereen was behulpzaam. Sfeer in het stadion was fantastisch, zijn zelfs tot een uur na de wedstrijd blijven zitten en heb geen vervelende dingen gezien of gehoord. Wedstrijd was ook machtig mooi, al was Ajax niet des Ajax natuurlijk. Zeker voor herhaling vatbaar.. Oh en @Kelvin, dat broodje beenham is inderdaad een aanrader! 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomassje123 Gepost September 24, 2023 Share Gepost September 24, 2023 Niks geleerd van vorig seizoen, ongelofelijk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelvin Gepost September 24, 2023 Share Gepost September 24, 2023 Ik vond het overigens zeer apart dat Steijn in de wedstrijdvoorbereiding de wedstrijd van zijn vader aan het kijken was. Dat zou ik als club toch met hem oppakken, al lijkt dat probleem zich al vanzelf op te lossen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost September 24, 2023 Share Gepost September 24, 2023 Zullen wel meer voetballers zijn geweest die de Klassieker hebben zitten kijken. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim' Gepost September 27, 2023 Share Gepost September 27, 2023 Vanavond ga ik voor het eerst naar de Grolsch Veste. Mooie verhalen over gehoord, dus ik ben benieuwd. Naar het voetbal, maar ook het befaamde broodje beenham natuurlijk. 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost September 27, 2023 Share Gepost September 27, 2023 Dat broodje beenham is toch wel bucketlist materiaal hoor. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts