FMNOOB Geplaatst 25 september 2019 Share Geplaatst 25 september 2019 (bewerkt) Zelfde geld toch ook voor de Nations League? Nu moeten er blijkbaar weer 16 landen per divisie, en houd je er maar weer 7 over in D . Edit: Hoe gaat het dan met de Europese supercup? Je hebt nu namelijk 3 Europese winnaars ipv 2. 25 september 2019 bewerkt door FMNOOB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 25 september 2019 Share Geplaatst 25 september 2019 (bewerkt) 1 uur geleden zei FMNOOB: Zelfde geld toch ook voor de Nations League? Nu moeten er blijkbaar weer 16 landen per divisie, en houd je er maar weer 7 over in D . Edit: Hoe gaat het dan met de Europese supercup? Je hebt nu namelijk 3 Europese winnaars ipv 2. Ik ga even een open deur intrappen. Komt ie! Dit gaat gewoon om het creeren van extra wedstrijden die interessant zijn om te verkopen, niemand zit te wachten op wedstrijden zoals (Andorra - San Marino) in poule D, maar in de andere divisies ga je van 6 wedstrijden per poule naar 12 wedstrijden per poule. Doorbouwend op deze theorie zou het mij niets verbazen als ze van Super Cup een toernooi maken met drie ploegen of eerst een wedstrijd tussen winnaar van Europa Cup II (EL) - winnaar van Europa Cup III en de winnaar uit die pot tegen winnaar van Europa Cup I (CL) 25 september 2019 bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 25 september 2019 Share Geplaatst 25 september 2019 Ik vond juist de kleinere poules een verademing, beetje eindtoernooi gevoel. Maar het moet allemaal weer om geld draaien dus ja dan is het logisch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 25 september 2019 Share Geplaatst 25 september 2019 Persoonlijk vind ik dat wel erg jammer, aangezien ik juist die wedstrijden mooi vind waarbij Rode Ster, Celtic etc. voor mooie verrassingen zorgen tegen Liverpool of Barcelona. En ajax vorig seizoen bijvoorbeeld, AS Roma jaar ervoor. Heb al die potjes tussen PSG en Barcelona of Arsenal en Bayern ieder jaar echt wel een keer gezien eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 25 september 2019 Share Geplaatst 25 september 2019 Uefa maffia Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 27 september 2019 Share Geplaatst 27 september 2019 https://www.vi.nl/nieuws/soap-duurt-voort-achilles29-mag-eigen-sportpark-niet-meer-op Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 27 september 2019 Share Geplaatst 27 september 2019 2 uur geleden zei FMNOOB: https://www.vi.nl/nieuws/soap-duurt-voort-achilles29-mag-eigen-sportpark-niet-meer-op Kort samengevat: KUTzooi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 7 oktober 2019 Share Geplaatst 7 oktober 2019 (bewerkt) https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/898573/bayern-haalt-in-statement-hard-uit-naar-frankrijk-slaat-helemaal-nergens-op-.html Citaat De 23-jarige verdediger staat al enkele weken aan de kant en meldde zich dan ook af bij bondscoach Didier Deschamps. Hij wilde in München aan zijn herstel werken, maar hij heeft nu te horen gekregen dat hij toch af moet reizen naar Parijs. De medische staf van Frankrijk wil namelijk zelf de ernst van de kwetsuur onderzoeken. Dat is tegen het zere been van Bayern. Af MOET reizen? Wie zijn ze dan? Welk deel van zijn salaris betalen zij? Welk deel van zijn contract hebben ze afgekocht? Vind het zeer merkwaardig dat een nationale bond denkt spelers te kunnen verplichten. En als ze dat daadwerkelijk kunnen vind ik dat nóg merkwaardiger. 7 oktober 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 7 oktober 2019 Share Geplaatst 7 oktober 2019 FIFA-regels. Clubs zijn verplicht hun spelers af te staan aan nationale elftallen. Overigens worden clubs daarvoor ook gecompenseerd door de FIFA als ik mij niet vergis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 7 oktober 2019 Share Geplaatst 7 oktober 2019 (bewerkt) Als hijzelf in Munchen in z'n herstel wil werken is het heel simpel: terugtrekken van het nationale team. Volgende keer weer beschikbaar. Wat willen ze doen dan 7 oktober 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 7 oktober 2019 Share Geplaatst 7 oktober 2019 Clubs worden inderdaad gecompenseerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 7 oktober 2019 Share Geplaatst 7 oktober 2019 9 minuten geleden zei Magikarp: Als hijzelf in Munchen in z'n herstel wil werken is het heel simpel: terugtrekken van het nationale team. Volgende keer weer beschikbaar. Wat willen ze doen dan Dat ben ik wel met je eens. Al kan het natuurlijk zijn dat de Franse bond daar consequenties aan verbindt. Vind de opstelling van Frankrijk ook wel echt gek. Tegelijk leest dat artikel ook wel erg sterk alsof Bayern zich er sterk mee bemoeit, terwijl het primair een zaak tussen land en speler is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 7 oktober 2019 Share Geplaatst 7 oktober 2019 1 uur geleden zei Hwb: Tegelijk leest dat artikel ook wel erg sterk alsof Bayern zich er sterk mee bemoeit Hm dat klinkt niet echt als iets dat Bayern München zou doen... ...oh wacht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 8 oktober 2019 Share Geplaatst 8 oktober 2019 Was vorig jaar toch ook met Ziyech en Marokko. Die vloog toen de wereld rond en daarna was die toch te geblesseerd en vloog die weer terug naar Amsterdam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 8 oktober 2019 Share Geplaatst 8 oktober 2019 16 uur geleden zei Sophomore: Hm dat klinkt niet echt als iets dat Bayern München zou doen... ...oh wacht Echt he. Dat met Neuer en Ter Stegen sloeg ook nergens op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 25 november 2019 Share Geplaatst 25 november 2019 Bizar.. https://www.voetbalprimeur.nl/videos/905227/bizar-kont-van-scheidsrechter-verpest-wereldgoal-van-hannover-speler.html Wat is de regel hierachter? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 25 november 2019 Share Geplaatst 25 november 2019 Volgens mij mag de scheids hem niet meer aanraken Als de bal de (assistent)scheidsrechter raakt, volgt in bepaalde gevallen een scheidsrechtersbal voor het team dat de bal het laatst in bezit had voordat de (assistent)scheidsrechter werd geraakt. Dat geldt in onderstaande gevallen: 1 Als hierdoor de bal in het doel gaat. 2 Als hierdoor een kansrijke aanval ontstaat. 3 Als hierdoor het andere team in balbezit komt. 4 In alle andere gevallen gaat het spel gewoon door. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 25 november 2019 Share Geplaatst 25 november 2019 Spel is dood als de bal de scheidsrechter raakt. Team dat op dat moment de bal had, krijgt hem vanaf de plek waar de scheids geraakt werkt, volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 25 november 2019 Share Geplaatst 25 november 2019 Wat Richard zegt, ja. Zijn nieuwe regels. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 25 november 2019 Share Geplaatst 25 november 2019 Ik vind eigenlijk het meest vreemde aan het fragment dat die scheidsrechter door de VAR erop gewezen moet worden dat de bal hem geraakt heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 25 november 2019 Share Geplaatst 25 november 2019 36 minuten geleden zei Kelvin: Ik vind eigenlijk het meest vreemde aan het fragment dat die scheidsrechter door de VAR erop gewezen moet worden dat de bal hem geraakt heeft. Bekijk het positief; daar grijpt een VAR wél in als het nodig is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 25 november 2019 Share Geplaatst 25 november 2019 (bewerkt) 1 uur geleden zei Kelvin: Ik vind eigenlijk het meest vreemde aan het fragment dat die scheidsrechter door de VAR erop gewezen moet worden dat de bal hem geraakt heeft. Om te beoordelen of er sprake is van één van die vier punten die @komodo25noemt. En er is dus sprake van punt #3, de bal wisselt van bezit. Gaat namelijk via een speler van Darmstadt. Misschien ook #2, al kun je daar al weer over discussiëren. Edit: Nu weet ook niet meer helemaal.. Deze guy weet het altijd wel goed uit te leggen; al wordt het bij zulke technische zaken het af en toe wat te ingewikkeld voor mij. (moet je de thread met tweets eronder ff checken) 26 november 2019 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 14 februari 2020 Share Geplaatst 14 februari 2020 https://decorrespondent.nl/10526/deze-zweedse-topclub-wil-talent-vinden-door-het-niet-te-zoeken/929531744790-85c7d5ff Interessant artikel over jeugdscouting. Ben wel benieuwd of dit werkt voor hun Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 17 februari 2020 Share Geplaatst 17 februari 2020 Marega.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 17 februari 2020 Share Geplaatst 17 februari 2020 Op 14-2-2020 om 07:58 zei Erwin.: https://decorrespondent.nl/10526/deze-zweedse-topclub-wil-talent-vinden-door-het-niet-te-zoeken/929531744790-85c7d5ff Interessant artikel over jeugdscouting. Ben wel benieuwd of dit werkt voor hun Wat een ontzettend lang, inhoudsloos artikel over een in de praktijk onwijs simpel en kluchtig idee. Ongelofelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten